mooi toch ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:36 schreef Angel20 het volgende:
Mijn opvallendste internetdate...Ik was toen 15...dus da's eehh...8 jaar geleden, 1998 dus!
Chatten was pas net beetje op komst....ik chatte met ene robert, mailen, beetje 'in love' zoals dat dan kan via de pc.
Op een dag ging ik naar school (havo), de hele school in rep en roer want er was een jongen op een motor en motorpak gearriveerd op school, op zoek naar ene R.....(moi dus)
Ik schaamde me echt dood!!!! De hele school wist het dus. Nou wij elkaar gevonden...zaten we op zo'n bankje in de gang te kletsen...ik vond het nog steeds super genant.
Later zaten we buiten op een hekje, stond die hele klas voor het raam te kijken..vond het zooo genant. Omdat internet toendertijd nog niet echt 'in' was...en ik hem via internet kende!
Uiteindelijk 3jr verkering mee gehad
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef Croupouque het volgende:
Mensen (en dus ook vrouwen) vinden mij over het algemeen wel een aardige jongen, dus op msn heb ik altijd veel succes. Soms krijg ik dan ook een telefoonnummer. Afijn, zo had ik dus ook een tijdje leuk msn-contact met een meisje. We hadden zelfs een paar keer met elkaar gebeld en die gesprekken waren erg gezellig, dus ik dacht bij mezelf: 'ik wil graag een keer met haar afspreken'. Dit heb ik een aantal keer tegen haar gezegd, maar dat ging steeds niet door omdat ze de ene keer ziek was en de andere keer had ze teveel huiswerk.
Omdat ik ervan overtuigd was dat we voor elkaar gemaakt waren ben ik op een dag heel brutaal in de trein gestapt op weg naar Eindhoven, waar ze woont. En toen ik haar vervolgens opbelde met de mededeling dat ik op weg naar haar was en of ze met me naar de bioscoop wilde gaan kon ze gewoon geen 'nee' meer zeggen.
Ik had speciaal voor die dag allemaal nieuwe kleding gekocht. Een nieuwe leren jas van het merk dat Paul Jambers altijd draagt, nieuwe gympen, een nieuwe spijkerbroek en ik had me een paar dagen niet geschoren omdat ik weet dat vrouwen stoppelbaardjes sexy vinden. Ik zag er tiptop uit met mijn kekke outfit en ik rook heerlijk naar mijn nieuwe eau de toilette van Hugo Boss. Maar nu komt het lullige; een paar minuten vóór station Eindhoven bleef de trein plotseling midden in een weiland stilstaan. Na ongeveer een uur wachten riep de machinist om dat de trein niet meer verder zou rijden en dat alle passagiers uit de trein moesten stappen en hun weg te voet moesten vervolgen.
Het was een regenachtige dag en nu ik er op terug kijk was het de meest verschrikkelijke ervaring uit mijn leven. Kilometers heb ik afgelegd, al sleurend door de blubber en struikelend over kiezelsteentjes en afgebroken takken. Met tranen in mijn ogen, het snot druipend uit mijn neus en met versleten kleding kwam ik doodmoe en doorweekt van de regen en het zweet aan op het station van Eindhoven alwaar zij op mij stond te wachten.
Nou ja, je raadt het al. Die date was geen succes. Ik zag gewoon aan haar dat ze walgde van mijn verschijning. Ik probeerde nog een komische draai aan het geheel te geven door te zeggen dat ze lekker rook maar die grap leek niet echt aan te slaan. Ik voelde me gewoon erg onprettig en vond het verschrikkelijk dat ik haar dit aandeed, ik was stiekem eigenlijk ook wel erg blij toen ze halverwege de film gebeld werd door een goede vriendin die vanwege een spontane aambeienuitbarsting met spoed naar de eerste hulp gebracht moest worden.
Ik heb nooit meer iets van haar gehoord, ik weet eigenlijk niet eens of ze nog leeft.
Niet van Caithlinn, van mij!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 06:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
LOL
Niemand die het doorheeft dat dit een belachelijk making van Caithlinn is, lol...
Of ze doen alsof natuurlijk
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:37 schreef niksie het volgende:
Ik heb trouwens wel 1 freaky internet-date gehad, met een jongen waar ik al een tijd mee msn'de, en die ook mijn nummer had. Best aardige kerel. Hij had een paar keer gezegd aan de telefoon dat ie me wilde zien, ik heb dit elke keer vriendelijk afgewimpeld. Totdat hij op een gegeven moment belde dat ie in de trein zat naar Eindhoven, op weg naar mij. Of ik meewilde naar de bios. Ik vond het zo sneu dat ik maar ben gegaan. Nou, ik heb nog nooit zo'n schoffie gezien! Ongeschoren, oud leren jasje, vale spijkerbroek, afgetrapte gympies... En worst of all, hij STONK! Na een half uur in de bios had ik er genoeg van. Ik was die lucht echt zat... Vooral omdat hij steeds een stukje dichterbij kwam! Toen hij zei "wat ruik je lekker" schoot ik bijna in de lach, maar toen had ik het wel echt gehad. Ik ben op de WC een vriendin gaan bellen; of ze mij AUB 5 minuten later kon bellen zodat het leek alsof ik dringend weg moest.
Achteraf kan ik erom lachen, toen was het wél vervelend!
meer dan kostelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef Croupouque het volgende:
Mensen (en dus ook vrouwen) vinden mij over het algemeen wel een aardige jongen, dus op msn heb ik altijd veel succes. Soms krijg ik dan ook een telefoonnummer. Afijn, zo had ik dus ook een tijdje leuk msn-contact met een meisje. We hadden zelfs een paar keer met elkaar gebeld en die gesprekken waren erg gezellig, dus ik dacht bij mezelf: 'ik wil graag een keer met haar afspreken'. Dit heb ik een aantal keer tegen haar gezegd, maar dat ging steeds niet door omdat ze de ene keer ziek was en de andere keer had ze teveel huiswerk.
Omdat ik ervan overtuigd was dat we voor elkaar gemaakt waren ben ik op een dag heel brutaal in de trein gestapt op weg naar Eindhoven, waar ze woont. En toen ik haar vervolgens opbelde met de mededeling dat ik op weg naar haar was en of ze met me naar de bioscoop wilde gaan kon ze gewoon geen 'nee' meer zeggen.
Ik had speciaal voor die dag allemaal nieuwe kleding gekocht. Een nieuwe leren jas van het merk dat Paul Jambers altijd draagt, nieuwe gympen, een nieuwe spijkerbroek en ik had me een paar dagen niet geschoren omdat ik weet dat vrouwen stoppelbaardjes sexy vinden. Ik zag er tiptop uit met mijn kekke outfit en ik rook heerlijk naar mijn nieuwe eau de toilette van Hugo Boss. Maar nu komt het lullige; een paar minuten vóór station Eindhoven bleef de trein plotseling midden in een weiland stilstaan. Na ongeveer een uur wachten riep de machinist om dat de trein niet meer verder zou rijden en dat alle passagiers uit de trein moesten stappen en hun weg te voet moesten vervolgen.
Het was een regenachtige dag en nu ik er op terug kijk was het de meest verschrikkelijke ervaring uit mijn leven. Kilometers heb ik afgelegd, al sleurend door de blubber en struikelend over kiezelsteentjes en afgebroken takken. Met tranen in mijn ogen, het snot druipend uit mijn neus en met versleten kleding kwam ik doodmoe en doorweekt van de regen en het zweet aan op het station van Eindhoven alwaar zij op mij stond te wachten.
Nou ja, je raadt het al. Die date was geen succes. Ik zag gewoon aan haar dat ze walgde van mijn verschijning. Ik probeerde nog een komische draai aan het geheel te geven door te zeggen dat ze lekker rook maar die grap leek niet echt aan te slaan. Ik voelde me gewoon erg onprettig en vond het verschrikkelijk dat ik haar dit aandeed, ik was stiekem eigenlijk ook wel erg blij toen ze halverwege de film gebeld werd door een goede vriendin die vanwege een spontane aambeienuitbarsting met spoed naar de eerste hulp gebracht moest worden.
Ik heb nooit meer iets van haar gehoord, ik weet eigenlijk niet eens of ze nog leeft.
Milf hunterquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:33 schreef TA het volgende:
Tis alweer wat jaartjes geleden maar ik ontmoete toen een leuke dame die wel wat ouder was dan ik. Zei was iets van 34 en ik was toen denk ik 24 of zo. Leuk mee gekletst en daarna belde ze nog regelmatig. Keertje afgepsproken op Scheveningen, wat gelopen gekletst uit eten en zo. Best gezellig en ze zag er goed uit.
Afijn ze vraag tof ik nog even met haar mee naar huis ga en ik zeg natuurlijk ja. Thuis aangekomen drinken we wat maar zaten eigenlijk al meteen te zoenen. Afijn na het nodige streel, lik en massage werk beland zei voorover op de eettafel terwijl ik haar van achter nam.Tot mijn blik toevallig op een dressoir valt met wat foto's
Ik: "Ej is dat jou gezin??"
Zei "uhmm ja"
Naja ik was geil dus we zijn gewoon door gegaan. Maar mevrouw bleek dus getrouwd en in bezit van twee koters.![]()
Twee weekjes later sms'de ze nog of ik nog een keertje langs wou komen? Gewoon op bezoek.. Heb maar beleefd terug gesms'd dat ik het een beetje een vreemd idee vond om haar man te ontmoeten terwijl zei mijn kwakkie in der mond had gehad... Vreemd genoeg nooit meer wat gehoord.![]()
![]()
![]()
Ieuw! Een vrouw met overal haar? Dat je nog doorging vind ik bijna knapquote:Op zondag 27 november 2005 22:16 schreef shaun81 het volgende:
Hahaha cool topic man....
Ik ook een vage date, leuk met haar gecamed enzo, leuke foto's niks op aan te merken.
Wij afgesproken in den haag(1998), zag er leuk uit, filmpje gekeken in bios, naar haar huis gegaan, beetje flikflooien toen ging de kleding uit :S:S Had de vrouwelijk kingkong ontmoet :S haar overal op haar rug, armen, benen :S:S:S BAH BAH BAH
ps heb haarnog wel ff genaaid natuurlijk en toen 10 minuten later op wc een sms naar een vriend gestuurd of ie me kon bellen met een kwartiertje :p
Nooit meer gesproken of gezien daarna hahaha
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef SHE het volgende:
Een keertje via internet afgesproken met een gozer die f16 piloot was en dat ook maar al te graag liet blijken.
Eerste date komt ie bij me thuis, komt die imbeciel in zijn flight suit....IN ZIJN FLIGHTSUIT![]()
Hij was vreselijk lekker...maar die actie, heeft echt alles verpest....wat een asswipe zeg![]()
Misschien was de achterliggende gedachte van hem 'Doe 'm maar uit als je t niet mooi vindtquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef SHE het volgende:
Een keertje via internet afgesproken met een gozer die f16 piloot was en dat ook maar al te graag liet blijken.
Eerste date komt ie bij me thuis, komt die imbeciel in zijn flight suit....IN ZIJN FLIGHTSUIT![]()
Hij was vreselijk lekker...maar die actie, heeft echt alles verpest....wat een asswipe zeg![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef SHE het volgende:
afijn, 5 jaar later is ze 21 en staat op de middenpagina van de playboyquote:Op maandag 28 november 2005 11:56 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]e date was een enorme flop: ze zag er niet uit zoals ze had verteld, waardoor ze uiteindelijk zichzelf meer te pakken had dan ik. Daarnaast kon ze over niets anders praten dan haar ex-vriendjes en haar thuissituatie, als ze al iets zei en ik heb echt mijn best gedaan om haar iets zinnigs te laten zeggen. Op een gegeven moment zat ze in een café alleen nog maar naar andere gasten te kijken, terwijl wij nog een uur moest wachten op de film. Ach ja, ik heb mijn tijd uitgezeten en ik heb genoten van de film (die was namelijk wel leuk). Na de film heb ik haar maar verteld dat ik moe was en dat ik naar huis ging (twee uur later ben ik toch een biertje wezen drinken met wat huisgenoten
)
Nee, 5 jaar later staat ze op Cu2 met twee koters en haar huidige vriend/manquote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef bonke het volgende:
[..]
afijn, 5 jaar later is ze 21 en staat op de middenpagina van de playboy![]()
Voordeel van zo'n pak is idd dat ie heel snel uit is...en de fijne jongen had er idd niets onder aan...maar het idee was te belachelijk voor woorden en heb er echt weken over gelachen....wat een idioot.quote:Op maandag 28 november 2005 00:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien was de achterliggende gedachte van hem 'Doe 'm maar uit als je t niet mooi vindt'
Dat moest je natuurlijk weer wel checken, of ie er niks onder aan had hahaquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Voordeel van zo'n pak is idd dat ie heel snel uit is...en de fijne jongen had er idd niets onder aan...
Dat is toevallig.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dank je ik heb in me broek gepist
had je hem niet ff gevraagt of hij zijn F16 niet dubbel had geparkeerdquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:15 schreef SHE het volgende:
Ik moest ook echt op mijn tong bijten , want het eerste wat ik wilde zeggen nadat ik de deur open had gedaan was : " what's next, je gaat nu een killer strawberry daiquiry voor me maken??? "
teeeeeeeeeeering , wat een mongool![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |