Het is choumacher zeker.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij zit naast me, o, en het is geen dier.
Tip: ik sta (en terecht) niet in Boe's lijstje!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 00:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Het is choumacher zeker.![]()
not even an animal.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij zit naast me, o, en het is geen dier.
Een neon-kleurig stuk plastic met 4 penlites erin.quote:
lol. vast gekregen bij een viva abonnement.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Een neon-kleurig stuk plastic met 4 penlites erin.![]()
Ik moet zeggen: Dit is dan wel even een stukje vakwerk! Meesterlijk!quote:
hoezo? heb je dat ook in dat topic van die ander gezegd?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Zeeeeeeeeg vecht dit is uit op msn ofzo
viva?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen: Dit is dan wel even een stukje vakwerk! Meesterlijk!![]()
nee heb daar nooit gereageerdquote:Op woensdag 2 november 2005 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo? heb je dat ook in dat topic van die ander gezegd?
la ma.quote:
vond je dat niet nodig, of heb je het nooit gezien? waarom vond je het hier wel nodig?quote:
niet gezien alleen in de active topics list, maar niet van binnenquote:Op woensdag 2 november 2005 01:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vond je dat niet nodig, of heb je het nooit gezien? waarom vond je het hier wel nodig?
Lees je eens in zou ik zeggen. Snap je deze reactie ook iets beter.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
niet gezien alleen in de active topics list, maar niet van binnen
quote:
en nou doen alsof je geen bef-lama naast je hebt zittenquote:Op woensdag 2 november 2005 01:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leuk! vrouwen die reacties plaatsen en denken iets leuks te zeggen zonder dat ze lezen.
ik heb geen bef lama naast me zitten.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
en nou doen alsof je geen bef-lama naast je heb zitten![]()
okquote:Op woensdag 2 november 2005 01:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Lees je eens in zou ik zeggen. Snap je deze reactie ook iets beter.
Ontkenningquote:Op woensdag 2 november 2005 01:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb geen bef lama naast me zitten.ik ben hooguit de beflama.
![]()
hey djen ik hou nog steeds van je. was man liebst das neckt sich.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |