Je bedoelt haar spontane lach...quote:Op donderdag 3 november 2005 11:55 schreef the_undertaker het volgende:
Nathalie..... DIE GRIJNS en hoe ze dr smoel altijd beweegt.. ik wordt er gewoon agressief van
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Je bedoelt haar spontane lach...
[afbeelding]
![]()
Jezus, wat dodelijk eng.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Je bedoelt haar spontane lach...
[afbeelding]
![]()
quote:
Nahalie overleeft het welquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]weet je ik vraag me echt af of Nahalie het zou overleven zonder Dido in huis
NatteLie, zegt alleen maar jjjjaaaa joooh?, ecccchtttt?, nnnou jaaa!, ik vind jaa, jaaa tttochchc??quote:Op woensdag 2 november 2005 00:17 schreef somegirl het volgende:
ik vind ze altijd wel leuk samen! lekkere meiden gesprekken hebben ze samen!
Nee dan laat ie zijn broer haar slaan, en dan gooien zijn neven haar in een greppelquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:43 schreef klootje het volgende:
Nathalie begint lesbische gevoelens voor Dido te krijgen,ik zweer het je.Als Dodo formerly known as Roel daar maar niet achter komt anders gaat ie haar slaan
"Weet je wattet iissssssssssss.."quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:29 schreef mamapan het volgende:
NatteLie, zegt alleen maar jjjjaaaa joooh?, ecccchtttt?, nnnou jaaa!, ik vind jaa, jaaa tttochchc??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |