abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31878527
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het geld van de staat in grote lijnen wordt georganiseerd Het is nie zo dat Zalm een spaarrekening ij de Postbank heeft geopend lijkt me, kan iemand mij vertellen hoe dat ongeveer in elkaar steekt? Ook bij grote bedirjven bijvoorbeeld.

Ik heb een minimale economische kennis, dus alsjeblieft niet met moeilijke termen spreken

Alvast bedankt
  woensdag 2 november 2005 @ 00:12:41 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31884861
Ik weet het ook niet zo en ben daar ook wel benieuwd naar. Het schijnt overigens wel zo te zijn dat gironummer 1 van het ministerie van financiën is. Dus een rekening bij de Postbank is er in ieder geval wel .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31884899
Grote bedrijven hebben iig wel bankrekeningen.

Naar geld van de overheid ben ik ook wel benieuwd. Zal voor een groot deel binnen komen op rekeningen van de Belastingdienst, neem ik aan? En dan? Verdeeld over de diverse ministeries conform de begroting ofzo?
pi_31888111
Zalm heeft toch gewoon rekening bij de DNB ?

En de belastingdienst doet elke zoveel jaar een aanbesteding, volgens mij zitten ze momenteel bij de Rabo.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_31888129
Hebben ze niet gewoon zelf een grote kluis met geld (owneej, ze hebben geen geld LOL ze hebben een schuld van 230 miljard ofzo:P, dus ze hebben geen rekening )
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
  woensdag 2 november 2005 @ 08:51:50 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31888456
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:14 schreef _-rally-_ het volgende:
Zalm heeft toch gewoon rekening bij de DNB ?

En de belastingdienst doet elke zoveel jaar een aanbesteding, volgens mij zitten ze momenteel bij de Rabo.
Kan wel kloppen. Het rekeningnummer van de belastingdienst begint met 30, is negen cijfers lang, dus zou in principe een Raborekening moeten zijn.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31891375
ik kan mij herinneren dat het geld van premies en dergelijke naar de ING gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')