Hij was anders wel duidelijk de beste in Slovenie. Dat zegt ook wat over de rest, maar toch.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:42 schreef twi het volgende:
(en dan bedoel ik niet de definitie van "goed" die nu wordt gehanteerd voor hem, want veel indruk vind ik hem voetballend nog niet maken)
net niet inderdaad.. het scheelde niet veel.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:21 schreef twi het volgende:
Gewaagd, ongegrond en natuurlijk met een belachelijke reden. Hans Kraaij Jr had ook veel plezier, maar zo groot als Cruijff, Maradona en Pele is hij niet geworden.
Hehe oke.. typo... maargoed.. verder maakt het me weinig uit wat mensen denken of zeggen, t'is een gevoel en Hans Kraay heeft nooit zo gevoetbal natuurlijk. Maar we zullen zien... als ik over 10 jaar nog fokquote:Op woensdag 16 november 2005 20:21 schreef twi het volgende:
Gewaagd, ongegrond en natuurlijk met een belachelijke reden. Hans Kraaij Jr had ook veel plezier, maar zo groot als Cruijff, Maradona en Pele is hij niet geworden.
Nu nog voor nederland kiezen...quote:Op woensdag 16 november 2005 21:59 schreef Nyrem het volgende:
eindelijk weer een echte nederlandse voetballer van wereldformaat
Omdat Van Basten Maduro misschien heel erg goed kende van Jong Ajax?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:54 schreef leolinedance het volgende:
Hij was weer fantastisch![]()
![]()
![]()
Aissati in (het grote) Oranje!!!! (tsja als Maduro al opgeroepen wordt na 2 wedstrijden, waarom niet)
Ach dat is toch geen argument. Gelijke behandeling. Speel je goed bij ajax -> in de selectiequote:Op woensdag 16 november 2005 22:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat Van Basten Maduro misschien heel erg goed kende van Jong Ajax?
Argh waarom reageer ik eigenlijk op jou.
Als ik me er ook mee mag bemoeien: hoe verklaar je de selectie van Vlaar dan? Die kende Van Basten niet van Ajax.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat Van Basten Maduro misschien heel erg goed kende van Jong Ajax?
Argh waarom reageer ik eigenlijk op jou.
Hij heeft het inzich en alles mee om een wereldtopper te worden. (dit zeg ik niet snel)quote:Op woensdag 16 november 2005 22:18 schreef Spideyman het volgende:
Technisch zeer sterk, heeft overzicht en karakter aangezien hij na balverlies (wat niet vaak voorkwam) terug veroverde. Groeibriljantje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |