Ook wel bekend als de Sitcom Death Queen na een succesvolle reeks gastoptredes in diverse sitcoms in de jaren '90 die daarna vrijwel allemaal van de buis gehaald werdenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:49 schreef melismay het volgende:
Lauren Graham
[afbeelding]
Voor de mannen
eerste wat me tebinnen schoot.. nou ja het tweede.. maar "wolkje spanken" is denk ik niet zo succesvolquote:
dat betwijfel ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
eerste wat me tebinnen schoot.. nou ja het tweede.. maar "wolkje spanken" is denk ik niet zo succesvol
als TT he.. in het echie natuurlijk welquote:
als TT werkt het vast ook welquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
als TT he.. in het echie natuurlijk wel
doe jij het verzoekje in de feedback dan maarquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
als TT werkt het vast ook welallemaal mensen die ineens hierheen komen omdat ze ook wolkje willen spanken
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:07 schreef Twisted_fok het volgende:
gewoon bewaren voor de volgende TT
Maar wij kauwen je pantoffels niet stukquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:13 schreef melismay het volgende:
Mannen zijn net hondjes af en toe, je kan er ook braaf tegen zeggen
praat voor jezelfquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:15 schreef Litpho het volgende:
Maar wij kauwen je pantoffels niet stuk.
Er staat een topic in MUZ over Franstalige muziek. Wat dacht je?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:14 schreef nixxx het volgende:
hey litpho! heb jij blinky de laatste tijd nog zien rondzwerven op het forum?
* Twisted_fok rent weer naar de wcquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
praat voor jezelflekker.. pantoffel met schimmelkaas
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
praat voor jezelflekker.. pantoffel met schimmelkaas
nou dat is al redelijk oudquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er staat een topic in MUZ over Franstalige muziek. Wat dacht je?.
* nixxx rent er kwispelend achteraanquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok rent weer naar de wc
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx rent er kwispelend achteraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |