abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31871622
Ik ben in juni uit Ierland terugverhuisd naar Nederland. Bij het vertrek heeft Eircom (telecomaanbieder) mij meegedeeld dat ik ¤0,03 teveel heb betaald. Ik dacht: "Ach, laat maar zitten. Daar doe ik geen moeite voor." Al eerder had ik hen mijn nieuwe nederlandse adres gegeven. En nu krijg ik vandaag een cheque ter waarde van ¤0,03!!!
Die lui hebben alleen aan het printen van mijn naam op die cheque al meer uitgegeven. LOL

Maar goed.. de lol voorbij (al gniffel ik flink na):
Zitten er kosten aan het innen bij een Nederlandse bank van een Ierse cheque? Zo ja, wie betaalt dat?
Als ik daar voor moet opdraaien, dan laat ik alle 3 centen wel zitten.
Als Eircom dat moet betalen, dan ga ik 'm wel innen
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_31875797
Die kosten zijn volgens mij voor jou. Maar ik zou het gewoon bewaren als souvenir aan je tijd daar
pi_31882221
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:59 schreef Rapaille het volgende:
Die kosten zijn volgens mij voor jou. Maar ik zou het gewoon bewaren als souvenir aan je tijd daar
Ik heb m'n vriendin daar leren kennen. Da's een veel leuker souvenir
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_31882451
Volgens mij kost het innen van een buitenlandse cheque 12,50 (bij de Postbank). Dus dat lijkt me niet de moeite waard.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_31882889
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:56 schreef SaskiaR het volgende:
Volgens mij kost het innen van een buitenlandse cheque 12,50 (bij de Postbank). Dus dat lijkt me niet de moeite waard.
hmm nee niet echt in dat geval.
Zelfs opbellen naar m'n bank voor informatie is nog duurder dan dat deze cheque zou opleveren!
Shit zeg, wat een dilemma..
Dit is de eerste keer dat ik me druk maak over 3 eurocent
pi_31884898
Over het algemeen nemen banken cheques waarvan de waarde lager is dan de kosten niet eens in behandeling, maar als je nog een keer in Ierland bent kan je hem bij de betreffende bank wel cashen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_31891483
Heb net gebeld met een (gratis) telefoonnummer van m'n bank en daar heb te horen gekregen dat het ¤13 kost. Dus ik ga 'm maar niet innen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')