abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:58:56 #1
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_31870657
Ik ben enkele weken geleden verhuisd, en heb op die plek geen mobiel bereik (Orange).
Het is gewoon in de bebouwde kom, en niet in een nieuwbouw wijk.

Nu vind ik het zeer vervelend, en mensen kunnen me vaak niet bereiken of slecht verstaan als ze me bellen. Ik heb geen huistelefoon.

Is het mogelijk om mijn contract op te zeggen wegens het slechte ontvangst?

p.s. Orange heeft trouwens ook netwerkgarantie, maar dat stelt niet zoveel voor...
pi_31870694
in principe kan je er niks aan doen. Geen enkele netwerk provider garandeerd binnendekking.
is het in de hele wijk zou je misschien wel van het contract af kunnen.

klantenservice bellen lijkt mij de beste oplossing
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:00:38 #3
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_31870706
quote:
Is het mogelijk om mijn contract op te zeggen wegens het slechte ontvangst?
Als je een contract voor 1 - 2 jaar bent aangegaan om zo een prijsverlaging / goedkope telefoon te scoren, denk ik niet dat je er zomaar onderuit komt.
Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
pi_31870720
Er zijn providers die je om die reden helpen, maar of Orange dat doet, weet ik niet.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:03:14 #5
49959 SnowBite
pi_31870785
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:00 schreef nbhardstyle het volgende:
in principe kan je er niks aan doen. Geen enkele netwerk provider garandeerd binnendekking.
is het in de hele wijk zou je misschien wel van het contract af kunnen.

klantenservice bellen lijkt mij de beste oplossing
Ja ik heb er al over gesproken, maar dan krijg je gewoon zo'n student aan de lijn die zegt: "Wij voldoen aan de wettelijk gestelde eisen meneer".

Die wettelijk gestelde eisen interreseren me niet zoveel.
Mijn deel van het contract is dat ik de rekening betaal.
Orange moet gewoon zorgen dat ik kan bellen.

Maarja zo werkt het waarschijnlijk niet...
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:04:25 #6
49959 SnowBite
pi_31870825
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:00 schreef Seraphin het volgende:

[..]

Als je een contract voor 1 - 2 jaar bent aangegaan om zo een prijsverlaging / goedkope telefoon te scoren, denk ik niet dat je er zomaar onderuit komt.
Ik heb al 4 jaar een abonnement bij Orange...
(waarvan in het begin meegetekent door ouders)
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2005 @ 17:19:36 #7
21636 Feestkabouter
pi_31871226
dan kun je het toch elke maand opzeggen?
tenzij je het jaarlijks verlengt (en daarmee een korting binnenhaalt)
pi_31871487
Vaak wel 3 maanden opzegtermijn...dan even wat vrienden uitnodigen voor een verhuisborrel en alle netwerkproviders even testen
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:29:56 #9
49959 SnowBite
pi_31871494
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:19 schreef Feestkabouter het volgende:
dan kun je het toch elke maand opzeggen?
tenzij je het jaarlijks verlengt (en daarmee een korting binnenhaalt)
Ik heb in Mei afgelopen jaar een nieuwe telefoon mogen uitzoeken. Bedoel je dat?
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:31:01 #10
49959 SnowBite
pi_31871528
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:29 schreef lg_greenman het volgende:
Vaak wel 3 maanden opzegtermijn...dan even wat vrienden uitnodigen voor een verhuisborrel en alle netwerkproviders even testen
Hehe, slim idee

Zijn er trouwens andere providers waarbij je ongebelde minuten uit je belbundel onbeperkt kunt meenemen?
pi_31871708
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:03 schreef SnowBite het volgende:

[..]

Ja ik heb er al over gesproken, maar dan krijg je gewoon zo'n student aan de lijn die zegt: "Wij voldoen aan de wettelijk gestelde eisen meneer".

Die wettelijk gestelde eisen interreseren me niet zoveel.
Mijn deel van het contract is dat ik de rekening betaal.
Orange moet gewoon zorgen dat ik kan bellen.

Maarja zo werkt het waarschijnlijk niet...
Indoordekking garandeert niemand...... Trouwens, jij verhuist toch, Orange toch niet?
dobedobedo
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:40:28 #12
49959 SnowBite
pi_31871807
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:36 schreef fmase het volgende:

[..]

Indoordekking garandeert niemand...... Trouwens, jij verhuist toch, Orange toch niet?
Ow, dus als ik een Orange abonnement neem, mag ik niet meer verhuizen?

Trouwens het is niet alleen binnen, ook in de voor- en achtertuin is er geen bereik (en het ligt niet aan m'n phone).
pi_31873167
Wanneer jij een abo afsluit, terwijl je op een adres woont waar geen bereik is, kun je Orange nog verwijten dat ze je hadden moeten waarschuwen ofzo, maar nu je zelf verhuisd bent, gaat die vlieger niet op.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:49:49 #14
49959 SnowBite
pi_31873611
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:35 schreef _-rally-_ het volgende:
Wanneer jij een abo afsluit, terwijl je op een adres woont waar geen bereik is, kun je Orange nog verwijten dat ze je hadden moeten waarschuwen ofzo, maar nu je zelf verhuisd bent, gaat die vlieger niet op.
Opzich klopt dat, maar Orange zelf wist helemaal niets af van het ontbreken van bereik.
Een paar huizen verderop is het bereik wel net goed genoeg...
pi_31874293
Bij ons kun je opzeggen en naar een andere provider overstappen.
pi_31875153
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:14 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
Bij ons kun je opzeggen en naar een andere provider overstappen.
Wie is ons ?
pi_31875336
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:36 schreef fmase het volgende:

[..]

Haha nog mooier. Sorry maar dit huis moet ik echt weigeren want ik heb geen dekking met Orange

Wat een baggerprovider trouwens. Wettelijk eisen. Welke wettelijke eisen? Iets meer inlevingsgevoel kan geen kwaad...

Wat je nog kan proberen trouwens is een ander merk/type telefoon (gewoon even een telefoon lenen van vriend/vriendin voor een dagje) dat kan soms net het verschil uitmaken

Verder zijn dingen als mini antenne's (voor oudere type's samsung) niet aan te raden.
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:51:00 #18
49959 SnowBite
pi_31875488
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:45 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Haha nog mooier. Sorry maar dit huis moet ik echt weigeren want ik heb geen dekking met Orange

Wat een baggerprovider trouwens. Wettelijk eisen. Welke wettelijke eisen? Iets meer inlevingsgevoel kan geen kwaad...
Ja, opzich heeft Orange me altijd super geholpen met problemen (o.a. telefoon na garantie toch vervangen), alleen in dit opzicht hebben ze weinig inlevingsgevoel.
quote:
Wat je nog kan proberen trouwens is een ander merk/type telefoon (gewoon even een telefoon lenen van vriend/vriendin voor een dagje) dat kan soms net het verschil uitmaken
M'n ma en m'n broer hebben ook Orange en dezelfde problemen (allemaal een 'nieuwe' telefoon).

Ik ga ze denk ik maar eens een briefje sturen...

[ Bericht 63% gewijzigd door SnowBite op 01-11-2005 19:56:05 ]
pi_31885000
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:51 schreef SnowBite het volgende:
Ja, opzich heeft Orange me altijd super geholpen met problemen (o.a. telefoon na garantie toch vervangen), alleen in dit opzicht hebben ze weinig inlevingsgevoel.
Ongetwijfeld staat duidelijk in de algemene voorwaarden van Orange vermeld wat zijn beloven aan dekking en bereikbaarheid. Als dat zo is is het niet nodig dat ze zich kunnen inleven want dan houden ze zich gewoon aan hun afspraken. (Er vanuitgaande dus dat dit onder de voorwaarden valt die je bent aangegaan).
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_31887278
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:19 schreef 700MB het volgende:

[..]

Ongetwijfeld staat duidelijk in de algemene voorwaarden van Orange vermeld wat zijn beloven aan dekking en bereikbaarheid. Als dat zo is is het niet nodig dat ze zich kunnen inleven want dan houden ze zich gewoon aan hun afspraken. (Er vanuitgaande dus dat dit onder de voorwaarden valt die je bent aangegaan).
Dat slaat nergens op. Geen enkele mobiele provider garandeert binnendekking, dat kan ook helemaal niet. Of het nodig is om je als klantenservice medewerker in te leven in de (erg vervelende) situatie van de klant maakt de klant wel uit en niet de provider.

Hele rare vraag misschien 700MB (nofi) maar volgens mij ben jij niet echt super met je sociale vaardigheden, klopt dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Rapaille op 02-11-2005 02:47:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')