Als je een contract voor 1 - 2 jaar bent aangegaan om zo een prijsverlaging / goedkope telefoon te scoren, denk ik niet dat je er zomaar onderuit komt.quote:Is het mogelijk om mijn contract op te zeggen wegens het slechte ontvangst?
Ja ik heb er al over gesproken, maar dan krijg je gewoon zo'n student aan de lijn die zegt: "Wij voldoen aan de wettelijk gestelde eisen meneer".quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:00 schreef nbhardstyle het volgende:
in principe kan je er niks aan doen. Geen enkele netwerk provider garandeerd binnendekking.
is het in de hele wijk zou je misschien wel van het contract af kunnen.
klantenservice bellen lijkt mij de beste oplossing
Ik heb al 4 jaar een abonnement bij Orange...quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:00 schreef Seraphin het volgende:
[..]
Als je een contract voor 1 - 2 jaar bent aangegaan om zo een prijsverlaging / goedkope telefoon te scoren, denk ik niet dat je er zomaar onderuit komt.
Ik heb in Mei afgelopen jaar een nieuwe telefoon mogen uitzoeken. Bedoel je dat?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:19 schreef Feestkabouter het volgende:
dan kun je het toch elke maand opzeggen?
tenzij je het jaarlijks verlengt (en daarmee een korting binnenhaalt)
Hehe, slim ideequote:Op dinsdag 1 november 2005 17:29 schreef lg_greenman het volgende:
Vaak wel 3 maanden opzegtermijn...dan even wat vrienden uitnodigen voor een verhuisborrel en alle netwerkproviders even testen
Indoordekking garandeert niemand...... Trouwens, jij verhuist toch, Orange toch niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:03 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Ja ik heb er al over gesproken, maar dan krijg je gewoon zo'n student aan de lijn die zegt: "Wij voldoen aan de wettelijk gestelde eisen meneer".
Die wettelijk gestelde eisen interreseren me niet zoveel.
Mijn deel van het contract is dat ik de rekening betaal.
Orange moet gewoon zorgen dat ik kan bellen.
Maarja zo werkt het waarschijnlijk niet...
Ow, dus als ik een Orange abonnement neem, mag ik niet meer verhuizen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:36 schreef fmase het volgende:
[..]
Indoordekking garandeert niemand...... Trouwens, jij verhuist toch, Orange toch niet?
Opzich klopt dat, maar Orange zelf wist helemaal niets af van het ontbreken van bereik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:35 schreef _-rally-_ het volgende:
Wanneer jij een abo afsluit, terwijl je op een adres woont waar geen bereik is, kun je Orange nog verwijten dat ze je hadden moeten waarschuwen ofzo, maar nu je zelf verhuisd bent, gaat die vlieger niet op.
Wie is ons ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:14 schreef IlBuonoakaMonco het volgende:
Bij ons kun je opzeggen en naar een andere provider overstappen.
Haha nog mooier. Sorry maar dit huis moet ik echt weigeren want ik heb geen dekking met Orangequote:Op dinsdag 1 november 2005 17:36 schreef fmase het volgende:
[..]
Indoordekking garandeert niemand...... Trouwens, jij verhuist toch, Orange toch niet?
Ja, opzich heeft Orange me altijd super geholpen met problemen (o.a. telefoon na garantie toch vervangen), alleen in dit opzicht hebben ze weinig inlevingsgevoel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:45 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Haha nog mooier. Sorry maar dit huis moet ik echt weigeren want ik heb geen dekking met Orange![]()
Wat een baggerprovider trouwens. Wettelijk eisen. Welke wettelijke eisen? Iets meer inlevingsgevoel kan geen kwaad...
M'n ma en m'n broer hebben ook Orange en dezelfde problemen (allemaal een 'nieuwe' telefoon).quote:Wat je nog kan proberen trouwens is een ander merk/type telefoon (gewoon even een telefoon lenen van vriend/vriendin voor een dagje) dat kan soms net het verschil uitmaken![]()
Ongetwijfeld staat duidelijk in de algemene voorwaarden van Orange vermeld wat zijn beloven aan dekking en bereikbaarheid. Als dat zo is is het niet nodig dat ze zich kunnen inleven want dan houden ze zich gewoon aan hun afspraken. (Er vanuitgaande dus dat dit onder de voorwaarden valt die je bent aangegaan).quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:51 schreef SnowBite het volgende:
Ja, opzich heeft Orange me altijd super geholpen met problemen (o.a. telefoon na garantie toch vervangen), alleen in dit opzicht hebben ze weinig inlevingsgevoel.
Dat slaat nergens op. Geen enkele mobiele provider garandeert binnendekking, dat kan ook helemaal niet. Of het nodig is om je als klantenservice medewerker in te leven in de (erg vervelende) situatie van de klant maakt de klant wel uit en niet de provider.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:19 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ongetwijfeld staat duidelijk in de algemene voorwaarden van Orange vermeld wat zijn beloven aan dekking en bereikbaarheid. Als dat zo is is het niet nodig dat ze zich kunnen inleven want dan houden ze zich gewoon aan hun afspraken. (Er vanuitgaande dus dat dit onder de voorwaarden valt die je bent aangegaan).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |