69 kilo is bijna 700 100 gram stukjes... 700..... het zou een geweldige prijs zijnquote:
Dank je!quote:Op donderdag 3 november 2005 10:28 schreef debby1973 het volgende:
Het zit er in. Je kunt bij de apotheek handschoenen kopen.
Dat is inderdaad wel verstandig ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dank je!
Dan laat ik ze halen van de week, want wou mjn haar voor volgende week gekleurd hebben en wil wel tijd hebben om het eventueel te moeten herstellen.
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:13 schreef Lotjeb het volgende:
Stelen is ook bij mij ook nooit opgekomen...
Ik hoop altijd dat ik nog een keer mijn gewicht in zeep win ofzo![]()
Ik kan je wel 2 paar van die handschoentjes opsturen.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dank je!
Dan laat ik ze halen van de week, want wou mjn haar voor volgende week gekleurd hebben en wil wel tijd hebben om het eventueel te moeten herstellen.
Wehehehe dat mocht ik willenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:33 schreef p-etr-a het volgende:
Natuurlijk mag je dan juichen.
Gefeliciteerd!
Feestje:
[afbeelding]
Fotoquote:Op donderdag 3 november 2005 15:03 schreef debby1973 het volgende:
De caca is weer uit mijn haar en ik ben best blij met het resultaat.
edit: ben aan het kloten, sorryquote:Op donderdag 3 november 2005 15:03 schreef debby1973 het volgende:
De caca is weer uit mijn haar en ik ben best blij met het resultaat.
Dus je kunt henna wel over geverft haar doen. Ik dacht dat het niet kon.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:22 schreef debby1973 het volgende:
Ik denk dat mijn haar te donker was om echt rood te worden. Heb het een paar weken geleden nog zwart geverfd. Misschien wordt het roder als ik het een paar keer heb gebruikt. Volgende maand ga ik het zeker weer kleuren met caca.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |