Iemandquote:Op donderdag 3 november 2005 12:58 schreef ymme het volgende:
Ik heb de volgende dingen te ruil.
Het liefst ruil ik met de oogschaduwen van mac. Of met iets van jelly of de nieuwe kerstproducten:
Het volgende heb ik in de aanbieding:
150 gram Flying fox
ongebruikte Snuggle
100 gram Angels Deight
100 gram karma zeep
2x 100 gram Honey I washed the kids
100gram Bohemian zeep
90 gram Temptation (is 1x een proefjes van afgegaan, verder nog nooit gebruikt)
1 flesje Mirror Mirror
Je kunt me mailen op het volgende adres:
sjemmie_degekste aapje hotmail
![]()
Van de site zelf word ik anders ook niet echt vrolijk qua designquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:31 schreef imago het volgende:
't Is meer het slechte Photoshop-werk waar ik me aan erger
Vrijvertaald: Hydraterende badolie met veel glittertjes om je te laten schitteren tot aan het eind van de nacht.quote:Olio da bagno idratante con tanti brillantini dorati per farti luccicare fin nel cuore della notte.
Wat ziet die er mooi uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Kijk nou, dit zie ik net op de Italiaanse Lushsite.. Een Karma bad-dinges met glitters
[..]
Vrijvertaald: Hydraterende badolie met veel glittertjes om je te laten schitteren tot aan het eind van de nacht.
Godsamme, wat baal ik nu dat ik geen bad heb.
Dan is het misschien handig als je eerst eens vertelt waar je van houdt! Lush heeft zoveel! Hou je van zoete geurtjes, of juist meer van kruidig?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:10 schreef snopprinses het volgende:
kan iemand me nou vertellen wat ik het beste kan kopen bij Lush hier in Maastricht, wil het wel eens proberen, maar ze hebben zoveel![]()
vind het allebei wel fijn, ik hou er niet van als iets erg naar fruit ruikt ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan is het misschien handig als je eerst eens vertelt waar je van houdt! Lush heeft zoveel! Hou je van zoete geurtjes, of juist meer van kruidig?
Zo is het een beetje moeilijk voor ons.
En wat wil je? Een douchecreme, zeep? Shampoo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vind het allebei wel fijn, ik hou er niet van als iets erg naar fruit ruikt ofzo
enige tips?
een shampoo of douchecremequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En wat wil je? Een douchecreme, zeep? Shampoo?
Qua fruitluchtjes dan van de zepen geen:
* Miranda
* Angels Delight
* Banana Moon
Die zijn erg fruitig.
En wil je zo'n vaste shampoo of gewoon een flesje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
een shampoo of douchecreme
(kben echt moeilijk :/ )
gewoon een flesjequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En wil je zo'n vaste shampoo of gewoon een flesje?
Wat betreft de douchecreme, ik vind zelf The Olive Branch erg lekker. Heel zacht, zoetig geurtje wat lang blijft hangen én je krijgt er een heerlijk zacht velletje van!
In de winkel kan je 'm bijna niet ruiken, omdat de geur te subtiel is om over de Lushgeurexplosie in de winkel heen te komen. Beste is een beetje van de tester op je hand te smeren en even buiten te ruiken.
Dat is het ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gewoon een flesje
ah dat vind ik wel fijn zo'n geurtje wat je wat langer blijft ruiken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |