In de live uitzendingen jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:11 schreef avonne het volgende:
Ze hebben met Bridget gesproken?
Lieske zei net dat ze donderdag na de live uitzending gaan nomineren. Geen idee of dat een aanname van haar was of een feit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:14 schreef bunnyma het volgende:
Zijn ze nu toch aan het nomineren?
Volgens mij niet, ze mogen niet praten over wat er in de DKB gebeurd, maar Nathalie had laten doorschemeren dat t niet nomineren is. Maar dan zou het als nog wel kunnen eigenlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:14 schreef bunnyma het volgende:
Zijn ze nu toch aan het nomineren?
Nou mag die een keer als ene laatstequote:Op dinsdag 1 november 2005 19:14 schreef BlaBlub het volgende:
Roel moet altijd als laatste, ach gossie zeg
T is idd erg boeiendquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:23 schreef Sonique het volgende:
![]()
![]()
-plaatje-
Tis weer reuze interesant op dit moment...
Ik kijk nog steeds zodra ik maar de kans krijg. Ik doen alleen wel steeds meer dingen tussendoor. Ik heb al een sjaal gebreit en nu ben ik een tas aan het maken.... Huisvlijt veroorzaakt door BBquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:43 schreef Flyduck het volgende:
Ik kijk steeds minder (nu ongeveer 5 minuten per dag). de bewoners komen me echt me strot uit, en die kop van Dido ben ik al helemaal zat. vind het knap dat jullie het nog zo interessant vinden
Lees de posts boven jou post maarquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:56 schreef Mike1964 het volgende:
ik zie op alle streams alleen maar de slaapkamer? Wat zijn ze aan het doen/
In alle saaie momenten van BB de laatste weken had ik wel een hele Porsche kunnen kleien...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds zodra ik maar de kans krijg. Ik doen alleen wel steeds meer dingen tussendoor. Ik heb al een sjaal gebreit en nu ben ik een tas aan het maken.... Huisvlijt veroorzaakt door BB
Voor zover ik mezelf kan herinneren is het tijdens eerdere BB's ook hele perioden saai geweest.
Ze zitten nu trouwens met z'n allen in de DBK.. Ben zeer benieuwd!
Bij mij is de interesse er ook even af... zegt genoeg dat ik voor het eerst sinds vrijdag weer terug ben...... en als ik dan zie dat ik de BB-weblog in 10 minuten ben bijgelezen.....quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds zodra ik maar de kans krijg. Ik doen alleen wel steeds meer dingen tussendoor. Ik heb al een sjaal gebreit en nu ben ik een tas aan het maken.... Huisvlijt veroorzaakt door BB
Voor zover ik mezelf kan herinneren is het tijdens eerdere BB's ook hele perioden saai geweest.
Ze zitten nu trouwens met z'n allen in de DBK.. Ben zeer benieuwd!
Ja goeiemorgen!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:58 schreef Isabeau het volgende:
1 post boven je lezen misschien, Mike?
Doe maar niet, dan worden je toetsen zo vies als er ineens wél iets interessants gebeurdquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
In alle saaie momenten van BB de laatste weken had ik wel een hele Porsche kunnen kleien...
Oké, ga ik wel een Porsche breien....quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan worden je toetsen zo vies als er ineens wél iets interessants gebeurd
Dat vind ik zo prettig aan het breien, ik kan gewoon streams kijken en als er iets leuks gebeurd tik ik weer een stukkie mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |