abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31957495
Ik mag niet klagen over mijn Celeron D330 266 ghz @ 3,4 ghz met 1,5 GB ram hoor. Maar goed, je wilde geen Celeron, no problemo.
pi_31957641
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:00 schreef Newb het volgende:
Ik mag niet klagen over mijn Celeron D330 266 ghz @ 3,4 ghz met 1,5 GB ram hoor. Maar goed, je wilde geen Celeron, no problemo.
jezus, wat gigantisch offtopic.

Ontopic: je moet als je iets 2e hands verkoopt zeker op de helft van de nieuwprijs gaan zitten; mensen kopen het niet zo snel. Ook is het handig om de nieuwprijs erbij te vermelden zodat mensen weten hoeveel 'winst' ze maken als ze jouw iPod kopen. Op die manier was ik in 2 dagen van mn iPod mini af voor 125 euro, terwijl de nieuwprijs van een mini 180 euro is en de mijne al een jaar oud was. Je pakt het niet zo slim aan dus, ook niet met die wazige foto vol vingerafdrukken
pi_31957700
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:04 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

jezus, wat gigantisch offtopic.

Offtopic: je moet als je iets 2e hands verkoopt zeker op de helft van de nieuwprijs gaan zitten; mensen kopen het niet zo snel. Ook is het handig om de nieuwprijs erbij te vermelden zodat mensen weten hoeveel 'winst' ze maken als ze jouw iPod kopen. Op die manier was ik in 2 dagen van mn iPod mini af voor 125 euro, terwijl de nieuwprijs van een mini 180 euro is en de mijne al een jaar oud was. Je pakt het niet zo slim aan dus, ook niet met die wazige foto vol vingerafdrukken
pi_31972631
Ruilen tegen een amd pc? (let op, zit in een small form desktop kast
pc werkt en draait, alles onboard. Weet even niet uit mn hoofd wat voor mboard + freq er in zit. Is inclusief hdd + dvdrw en winxp (geen licentie meegeleverd). Is uiteraard eventueel werkend te bewonderen
Cooky
pi_31988914
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef Tom-my het volgende:
Ruilen tegen een amd pc? (let op, zit in een small form desktop kast [afbeelding]
pc werkt en draait, alles onboard. Weet even niet uit mn hoofd wat voor mboard + freq er in zit. Is inclusief hdd + dvdrw en winxp (geen licentie meegeleverd). Is uiteraard eventueel werkend te bewonderen
nee dank je, ik zoek specafiek een intel
Midnight Accord | GReddy EVO 2 Exhaust System
pi_31989126
Dus je wilt een slechte pc? Ook goed
Cooky
pi_31989240
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:45 schreef Tom-my het volgende:
Midnight Accord | GReddy EVO 2 Exhaust System
pi_31989812
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:45 schreef Tom-my het volgende:
Ik schat dat het te maken heeft met een specifieke instructie set voor een proccessor...
Maarja, wat weet ik nou...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_32041956
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik schat dat het te maken heeft met een specifieke instructie set voor een proccessor...
Maarja, wat weet ik nou...
Maarja who cares
Cooky
pi_32175524
ruilen tegen een broodrooster?
copyright 2006
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')