stilte....quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:08 schreef Komakie het volgende:
When I grow up there will be a day
When everybody has to do what I say
Drukte het verbazing, verwondering of iets anders uit?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:23 schreef Tokus het volgende:
Maar goed, het gezicht van Ray Cokes nadat hij The Truth voor de eerste en ook gelijk de laatste keer draaide in Most Wanted (of was het nog Ray's Request?) zal ik niet vergeten.
laten we het zo zeggen: het was half 9 's avonds, het nummer was ongecensureerd (wat toen op MTV niet denkbaar was eigenlijk), en Ray wist dat niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:33 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Drukte het verbazing, verwondering of iets anders uit?
Ik kan me de clip niet goed meer heugen; verlicht me eens?quote:Op woensdag 2 november 2005 07:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen: het was half 9 's avonds, het nummer was ongecensureerd (wat toen op MTV niet denkbaar was eigenlijk), en Ray wist dat niet.
het gaat niet zo zeer om de clip, maar meer om alle fucks en meer van dat soort woorden die erin zitten. En die waren er dus niet uitgeknipt, waaruit bleek dat ze de clip dus echt niet gekeken hadden voordat ze 'm lieten zien. Destijds kon dat soort taal dus echt niet op MTV, het was toen echt duidelijk dat het een preutse Amerikaanse zender was (ok, gesitueerd in Europa dan).quote:Op woensdag 2 november 2005 23:45 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Ik kan me de clip niet goed meer heugen; verlicht me eens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |