maar die acc is vol gezet met XXX XXXX en er staat niet insturenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:12 schreef hroswith het volgende:
denk dat je hem zelf moet invullen. hun rekeningnummer staat er als het goed is wel op.
Aparte post krijg je niet. De acceptgiro zit altijd bij de levering zelf
aha okquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:15 schreef Thetallguy het volgende:
Je krijgt nog later een aparte acceptgiro met bedrag
Er staat niet voor niets op dat hij niet ingestuurd moet woirden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:12 schreef hroswith het volgende:
denk dat je hem zelf moet invullen. hun rekeningnummer staat er als het goed is wel op.
ja idd die kado service heb ik aangevinkt maar niet per ongelukquote:Op woensdag 2 november 2005 14:25 schreef Natalie het volgende:
Waarschijnlijk heb je per ongeluk de 'cadeauservice' aangevinkt. Dan krijg je inderdaad zo'n acceptgiro met die melding erop.
Maar idd, over een paar dagen zul je alsnog de echte ontvangen. Wees gerust, je komt er echt niet zonder betalen vanaf
Ik heb toevallig deze week ook een boek ontvangen van Bol.com met kruisjes op de acceptgiro,quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:12 schreef hroswith het volgende:
Die kado-service is er dus voor bedoelt om het pakketje van bol.com bij iemand anders te laten bezorgen dan waar de rekening/acceptgiro heen gaat, meteen ook opgelost waarom de oorspronkelijke acceptgiro ongeldig gemaakt wasquote:Op woensdag 2 november 2005 19:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
ja idd die kado service heb ik aangevinkt maar niet per ongeluk
was echt een kado![]()
okiquote:Op donderdag 3 november 2005 15:01 schreef Vloris het volgende:
[..]
Die kado-service is er dus voor bedoelt om het pakketje van bol.com bij iemand anders te laten bezorgen dan waar de rekening/acceptgiro heen gaat, meteen ook opgelost waarom de oorspronkelijke acceptgiro ongeldig gemaakt was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |