Wie o wie heeft er raad voor mij?
op 13 september heb ik bij de reparateur mijn laptop ingeleverd.Deze heeft 24 maanden garantie en nu na 13 maanden is de harde schijf ermee opgehouden.
er werd gezegd binnen 1 week is hij weer gemaakt.
na 8 dagen word ik gebeld dat niet de harde schijf maar het beeldscherm defect is. groen scherm en nog wat gekke dingen. Gekke is dat ik na 5 dagen op msn was bij mijn ouders en dat mijn vriendin online kwam. Bleek het een medewerker van het reparatiecentrum te zijn. Laptop was in orde weer.
maar er moest een nieuw scherm besteld worden, duurde max. 2 weken.
Na 4 weken maar eens gebeld waar mijn laptop blijft, werd gezegd we wachten op een nieuw scherm.
na 5 weken weer gebeld, nog steeds wachten op het scherm.
na 6 weken weer gebeld en nog steeds wachten. Daarna maar eens een boze brief gestuurd. Gelijk de dag na ontvangst een belletje dat het scherm allang klaar was maar dat de dvdbrander defect was. uiterlijk afgelopen vrijdag zou het opgelost zijn.
Nu werd ik gisteren gebeld dat er nog geen dvdbrander is en dat ze geen idee hadden hoelang het nog gaat duren., 4/5 weken misschien Ze wilde eventueel een noodoplossing verzinnen voor het einde van de week.
Werd ik vanmorgen weer gebeld,heel ander persoon dan dat ik eerder contact mee heb gehad.
Vertel ie mij dat de brander binnen is maar dat ze nog wel een tijd moesten wachten op een nieuwe harde schijf. word echt helemaal gek van het bedrijf.Het nummer van de importeur willen ze niet geven.
welke stappen kan ik nu ondernemen om mijn laptop of een nieuwe te krijgen?