quote:
Peter heeft samen met oud-politiewoordvoerder Klaas Wilting en Hilversummer Jan Nagel afgelopen week de politieke partij ‘Partij voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vooruitgang’ (PRDV) opgericht. De naam van de partij wordt gevormd door Peters initialen.
Dat Nederland of beter gezegt heel Europa de politiek beu is een feit en de roep om een sterke rechtvaardige leider word steeds groter. Een tendens die in de jaren '20 ook al eens geweest was.
Hoe harder de roep hoe eerder die man ook zal opstaan, maar de roep is nog niet groot genoeg lijkt me.
Komt er een nieuwe politiek met Peter R. Devries met als rechterhand Jan Nagel? Was dat niet die politiek correcte oen die Pim Fortuyn de mond snoerde en hem alleen wel overwogen politiek correcte uitlatingen wilde laten doen? "Vol is vol" moest vervangen worden met "dat Nederland druk was"
Wie is de nacht van fortuyn vergeten hoe onloyaal deze man was en Pim Fortuyn liet vallen?
Opvallende punten waar ik best achter sta.: een gekozen premier
legalisering softdrugs
de gekozen burgemeester
afschaffing subsidiėring bijzonder onderwijs
sociale dienstplicht
afschaffing 1ste Kamer
verhoging kiesdrempel van 3 tot 5%
ontwikkelingshulp bijdrage verhogen van 0,8 tot 1% vind ik pompen in een bodemloze put.
Maar hoeveel honderden miljarden moeten we nog pompen in ontwikkelingshulp? Want dat heeft ons ontwikkelingshulp de afgelpen 40 jaar gekost en niets meer opgelevert dan een waterput en een schooltje.
Ook wil ik aan deze topic de vraag koppelen van wie stemt op Peter R Devries en waarom doe je dat?
Als je niet op Peter R. stemt op wie stem je dan en waarom?
Het is moediger te zeggen wat je wil, dan te zeggen wat anderen van je willen horen.