jaaaaquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nou ok..met rozijnen is het vies. zonder is het lekker
[..]
jahmet jou?
welke foto is beter/mooier?
01
02
jaa inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik hou meer van kleuren dan zwart-wit. Alhoewel het soms best mooi is
Hey spenky, er heeft iemand in je fo-bo gespamdquote:
psst: Waar zijn je fotos op de portfolio?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef snopprinses het volgende:
dan gaan we voor de kleurenversie ^^
mên..mn duim bewoog vanzelf
Ik kan het niet zienquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef MaRySe het volgende:
http://www.breezahchicks.nl/photos/8/74172914/bcnlwebcam296.jpg
kan iemand deze foto mailen naar-edit-
want ik wil hem ook zien![]()
![]()
doettut niet ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef MaRySe het volgende:
kan iemand deze foto mailen naar marysje apenstaartje hotmail punt com
![]()
Wat was je?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
oh
maar jij zei toch dat ik het was huh
ben je nu op stage?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef snopprinses het volgende:
dan gaan we voor de kleurenversie ^^
mên..mn duim bewoog vanzelf
ranzigquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:55 schreef MaRySe het volgende:
ik ni snap
en ik ben misselijk van de spierpijn
kusjequote:Op dinsdag 1 november 2005 10:55 schreef MaRySe het volgende:
ik ni snap
en ik ben misselijk van de spierpijn
muts.. waaarom doe je dat dan ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:55 schreef _moder8or_ het volgende:
Lekker zijn jullie.
Ik lig koortsziek op m'n bed, en er is niemand die dat gemerkt heeft(qua TT)
snik
kben mn presentatiemap opnieuw aan het makenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey spenky, er heeft iemand in je fo-bo gespamd
[..]
psst: Waar zijn je fotos op de portfolio?
Vandaar. Maar als je site af is, dan weet je wat je moet doen hequote:Op dinsdag 1 november 2005 10:55 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kben mn presentatiemap opnieuw aan het maken
yeaquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vandaar. Maar als je site af is, dan weet je wat je moet doen he
gestuurd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef MaRySe het volgende:
kan iemand deze foto mailen naar marysje apenstaartje hotmail punt com
![]()
Wat een eerquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:57 schreef Messenga het volgende:
@ Modje, we hadden gister evenveel posts
jah kom me maar wakker makenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:58 schreef spenky het volgende:
[..]
ahhggg....moet ik je even komen aanraken
Gelukkig ben ik dan niet de enige hierquote:
En het mooie is, dat je helemaal niets hoeft te betalenquote:
no problem. Thnx.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Ulreazj: Jij bent nu toegevoegd in de OP! Sorry dat ik je was vergeten
jah zegquote:
ja, je was echt net op tijd gewoonquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan niet de enige hier
[..]
En het mooie is, dat je helemaal niets hoeft te betalen
Wat ja zeg? Wil je wel betalenquote:
quote:[..]
ja, je was echt net op tijd gewoon
verkeerde quote gebruiktquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat ja zeg? Wil je wel betalen
[..]. Beter op tijd, dan te laat
(joh
)
had ik al gevraagdquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen probleem.
Maar, hoe is het verders met je?
wel goed dus..maar kan niet echt wakker wordenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen probleem.
Maar, hoe is het verders met je?
Ach, is spenky nog niet langsgekomen om je wakker te maken?quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wel goed dus..maar kan niet echt wakker worden
Een wat voor contest?quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:25 schreef snopprinses het volgende:
darn..ilounge contest niet gewonnen met mn vriend >_<
Het is niet leukquote:
op zo'n website kon je een iPod nano winnen..maar hebben niet gewonnen >_<quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een wat voor contest?
[..]
Het is niet leuk
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
op zo'n website kon je een iPod nano winnen..maar hebben niet gewonnen >_<
ik lust geen chocolaquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Tja,
.
Wil jij ook een lekkere chocolade kruidnootje?
zit nu op me fiets via me telefoon te postenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, is spenky nog niet langsgekomen om je wakker te maken?
Welk boekje?quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:32 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik lust geen chocola
oeh ik sta wel met de foto in het boekje voor de tweede keer
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:33 schreef spenky het volgende:
[..]
zit nu op me fiets via me telefoon te posten![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Welk boekje?
En lus je wel een normale kruidnoot?
[..]Waar ben je nu? groningen?
Ohja je woont in R'damquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:34 schreef spenky het volgende:
[..]
nee bij de briennoord brug... onderweg naar maastricht
jaa goed hehquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ohja je woont in R'dam
Lekker dichtbij
En nog goed nieuws. er komt een demo van NFSMW
ik zal zomteen url sturen van het boekje, heb het zelf nog niet gezien. Werd me net gemaildquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Welk boekje?
En lus je wel een normale kruidnoot?
[..]Waar ben je nu? groningen?
Ik woon in Hellevoetsluisquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:36 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa goed hehwaar woon jij dan??
Jaa had het gelezen![]()
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik zal zomteen url sturen van het boekje, heb het zelf nog niet gezien. Werd me net gemaild
jewel dat wel
dankjequote:Op dinsdag 1 november 2005 11:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik woon in Hellevoetsluis
Ik kan niet wachten op de demo (en zijn wij de enigen die hier nu posten?
[..]
Ik ben benieuwd.
En hier je kruidnootjes
[afbeelding]
wat is dat?quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dankje
hier kun je het boekje downloaden..bij mij doet ie het niet![]()
It’s here - just in time to help you make your wish list, iLounge has released its free Holiday Buyers’ Guide 2005-2006, packed with all sorts of new and amazing iPod goodies, plus ratings of over 650 accessories and iPods. As always, we’ve reserved exclusive new reviews, previews, and features for the issue.quote:
Eerst nog een keer Adobe Reader installerenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
bij mij nu ook 98 % ben benieuwd
Merrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkieboyquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:59 schreef M3rcury het volgende:
[..]
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Later...quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mensen en lieve dame, ik ga even gamen, en ben straks even bij de katten kijken
ik had het gezienquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
MerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkieboyO++O+O+O+O+O
Weet je...ik kom heel eventjes niet meer, en nu staat mijn naam niet in de OP...
done.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Of moet ik nog even snel je naam in de OP gooien?
Ach...gamen zal wel belangrijker zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Of moet ik nog even snel je naam in de OP gooien?
Dag m3rcuryquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:05 schreef M3rcury het volgende:
maaruh.. Mensjes...ik ga nu naar sgol toe
om een toets te maken, Doei Mo
![]()
![]()
![]()
Graag gedaanquote:
Dag Merk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:05 schreef M3rcury het volgende:
maaruh.. Mensjes...ik ga nu naar sgol toe
om een toets te maken, Doei Mo
![]()
![]()
![]()
de foto in het boekje is niet zo spannend :/quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Nu staat je naam er wel goed in. Er stond _Mo_.
Ja, ik zal het al, maar het leek me een beetje ondankbaar om er wat van te zeggen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Nu staat je naam er wel goed in. Er stond _Mo_.
Later dan maar weer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Oh dat is jammer snop
Weet ik m3rcury
Zo. Ik ben even weg, ga even kijken hoe het met de katten gaat van mijn neef (die nu 2 weken in Floridazit!
agja..vorig boekje stond ik wel cool inquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Oh dat is jammer snop
Weet ik m3rcury
Zo. Ik ben even weg, ga even kijken hoe het met de katten gaat van mijn neef (die nu 2 weken in Floridazit!
kheb de kleurenversie al genomenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:13 schreef Fwnk het volgende:
Ow en M., ik vind die 2e foto het mooist, die eerste (in kleur) is een beetje raar qua scherptediepte enzo
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kheb de kleurenversie al genomen
snoppiiieeeejjjjjquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:24 schreef snopprinses het volgende:
hier is het warm en schijnt de zon
kwil naar huis.
januari is echt een mooie maand, februari helemaal, lekker snowboardenquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:10 schreef snopprinses het volgende:
naja, voor mij zijn er alleen maar voordelen aan.
toetsen heb ik toch niet meer, en die kou kan ik wel tegen
Haay ja ik ben nu op mn stage en verveel me nogal..quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoi Talena
Hoe is het nu met je?
Stagequote:Op dinsdag 1 november 2005 14:32 schreef Talena het volgende:
[..]
Haay ja ik ben nu op mn stage en verveel me nogal..
Moet eigenlijk mn verslag afmaken maar geen zin
Hoest met jou?
Ja hoor, alleen nog grieperig.quote:
Ik ben niet in je buurtquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:38 schreef Talena het volgende:
Iedereen is echt ziek hae?
Hoop niet dat ik word aangestoken
niks dusquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:57 schreef Maikuuul het volgende:
Hey xbox, damn we hebben weer erg veel gedaan op school
quote:
Je hebt een leven gekregenquote:
Dat leven heet dan Civilization 4.quote:
Civilizationquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:16 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat leven heet dan Civilization 4.![]()
Naja, en vrijdag was ik uitgeweest. Was wel tof. Een meisje van school vroeg me of ik meeging naar de Fenix, ik zo: mij best. Ik kijk thuis eens hoelaat dat begint, 2100 uur. Vrijdag na de Fenix, om 9 uur niemand daar. Ik had dat nummer niet van dat mens, dus ik om tien uur op goed geluk nog maar s wezen kijken en toen was zij daar wel. Vervolgens eerst nog ff naar een cafétje bij de markt gegaan, en daar ben ik de hele avond blijven hangen.![]()
En vanavond mn eerste gitaarles.![]()
Heb je alweer wat te doen of zit je nog steeds zonder werk?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:34 schreef snopprinses het volgende:
ag pauze is toch zo fijn
nog 1,5 uur
Waar ben je dan nuquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:36 schreef Talena het volgende:
Ik moet echt héél nodig plassen maar geen id waar de wc is hier
Wat moet je doen dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:37 schreef Talena het volgende:
[..]
Nog steeds stage
Radio Noord Holland
niks te doen..en mn portfolio is af..ben ik nu aan het uploadenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb je alweer wat te doen of zit je nog steeds zonder werk?![]()
Plassen.quote:
zeg maar ff wanneer ie geupd is kben wel benieuwd..quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niks te doen..en mn portfolio is af..ben ik nu aan het uploaden
dus nu heb ik écht niks meer te doen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:41 schreef snopprinses het volgende:
dus nu heb ik écht niks meer te doen
Ik wil ook stagequote:
stage is stom.quote:
okquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:42 schreef Palau het volgende:
[..]
zeg maar ff wanneer ie geupd is kben wel benieuwd..
Beter dan CKV maken en moeten doormailen voor 4 uur om dan erachter te komen dat de helft nog op het schoolnetwerk staat.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ik verveel me hendig erg
hehe, ik ben er ook al veel te vaak achter gekomen dat mijn spul nog op het school netwerk staatquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Beter dan CKV maken en moeten doormailen voor 4 uur om dan erachter te komen dat de helft nog op het schoolnetwerk staat.![]()
![]()
Heb maar net ff een mailtje geschik naar die man, maar kon 3a dus niet meesturen dus mogelijk punt aftrek.![]()
Maikuul moet s met dit weer hendig sjieke sjlips gaan maken, is ie ook weer ff zoet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, ik ben er ook al veel te vaak achter gekomen dat mijn spul nog op het school netwerk staat![]()
@Maikuuul: Je verveelt je wel vaak ofnie?![]()
Radio station?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:37 schreef Talena het volgende:
[..]
Nog steeds stage
Radio Noord Holland
Wat voor pizza?quote:
hier ook zit beetje dvd te kijken van blof met het metropole orkest speelt er zo;n gast mee waarmee ik ook wel es in een orkest heb gespeeld.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:08 schreef Messenga het volgende:
Ja, met B_boy?
Dunno, maar het betekent zoveel als een pizza uit de vriezer pakken en hier een bult meuk op gooien en dan afbakkenquote:
wrom doe jij niet mee? weet je hoe lekker...quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:13 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg me ouders en broer zijn oliebollen aant eten
Lekker tochquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:13 schreef Maikuuul het volgende:
jeps ikke af en toe.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:17 schreef _moder8or_ het volgende:
Spelen hier nog pubers NFS U2?
Leukquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:31 schreef Chanandler het volgende:
Ik ga stage lopen in spanje volgende week![]()
Betaal jij?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:30 schreef B_BOY het volgende:
zijn er eigenlijk pubers die uit tilburg komen of in tilburg op school zitten ofzo.
ik ga namelijk vrijdag proberen een nieuw record te vestigen. 12 uur lang nutteloos in de kroeg bierdrinken op een doordeweekse dag....
dus mensen die willen komen kijke ik zit in tilburg.
Bier kost altijd rond de 1,70 1,90. iig hier in Zwolle dan. Maar bij Café Naar Boven maar 1 euriquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Betaal jij?
Ik was afgelopen vrijdag ¤1,85 kwijt voor mn pils/half òm.![]()
Het was wel een iets groter glas dan normaal en heerlijke Jupiler pils van het vat, maar toch...![]()
1.85quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Betaal jij?Dan doe ik mee.
Ik was afgelopen vrijdag ¤1,85 kwijt voor mn pils/half òm.![]()
Het was wel een iets groter glas dan normaal en heerlijke Jupiler pils van het vat, maar toch...![]()
Hier op de markt normaal ¤1,50 of ¤1,60, maar in dat café waar ik was was het veels te gezellig. Live bandje daar, maar die kroeg is al superklein en nu was 1/3 podiumpje dus de hele tent puilde uit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:33 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Bier kost altijd rond de 1,70 1,90. iig hier in Zwolle dan. Maar bij Café Naar Boven maar 1 euri
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:37 schreef Chanandler het volgende:
Neh. Ik was laatst bij een tuning event in Zwolle, puuuh zonder dohc ben je niks
Mannenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom niet een Honda Civic Type-R
Een auto, wie wil dat nou nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:39 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Mannenpraat dan over sex dat begrijp ik tenminste ook
![]()
Ja op de achterbank van een honda crx hatchback is het goed te doen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:39 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Mannenpraat dan over sex dat begrijp ik tenminste ook
![]()
vanmiddag ook in een tussenuur op school 3 oliebollen gehaaldquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:13 schreef Maikuuul het volgende:
Oeh, tis bijna 11 november al bedenk ik me net.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:42 schreef C2C het volgende:
[..]
vanmiddag ook in een tussenuur op school 3 oliebollen gehaald![]()
eergister ook al![]()
![]()
lekkerrr
Die broek zie ik wel zittenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:43 schreef Talena het volgende:
[..]
ehhh.. whatever gewoon een dikke zwarte motor met een lerenbroek
Heb je je rijbewijs?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:43 schreef Talena het volgende:
[..]
ehhh.. whatever gewoon een dikke zwarte motor met een lerenbroek
Whehe sjiek he gekquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:39 schreef Chanandler het volgende:
omg http://img209.imageshack.us/img209/6218/killercrack4vj.gif
wij hen geen carnaval hieroquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Oeh, tis bijna 11 november al bedenk ik me net.
Start Carneval, NONNEVOTTEN op school.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn oom heeft wel een mazdaratiquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:42 schreef Messenga het volgende:
Ik wil een masarati.
Had ik maar zo'n moederquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:46 schreef snopprinses het volgende:
mn mamma heeft cakjes en tiramisu gemaakt
dus krijg ik zometeen lekkere dingen als ik thuis kom
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:46 schreef Talena het volgende:
[..]
Bijna?
[afbeelding]
Zo een dus maar dan zwart en groot en dik en mooi en glimmend
Ga je brommers kiek'n?quote:
Oeh, die is cool.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:46 schreef Talena het volgende:
[..]
Bijna?
[afbeelding]
Zo een dus maar dan zwart en groot en dik en mooi en glimmend
Wat let je?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zelf maken is natuurlijk lekkerder
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:43 schreef Maikuuul het volgende:
Inge kan geen erectie krijgen zegt ze
Modjequote:
dat is wel de intelligentste post van de afgelopen minuut, oh wacht, er was maar 1 postquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
tututututu
phet sjiekquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ja he gek, ik was me toen hendig slim.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
[..]
Modje![]()
oh.. k moet ff gaan etentot dalijk
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:02 schreef B_BOY het volgende:
ik ga weer es nfsu2 spelen....
als deze vol komtquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:04 schreef Talena het volgende:
Haay wie maakt de volgende?
Ik niet, ben eten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:04 schreef Talena het volgende:
Haay wie maakt de volgende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |