oh god.. weer een van Bommel fanaatquote:Op woensdag 2 november 2005 21:14 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dat betekend Maduro verbannen uit Oranje en Van bommel voor eeuwig in Oranje...
wat nou weer?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je hebt het voetbal verstand van Johan Derksen
(geen dus)
Haha, dat wordt extra euro's cashen voor jou !!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SNEIJDER
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jezus wat een kut scheids zeg, niet dat ie anti Ajax fluit maar heel zielig fluit.
Als je me 2 weken terug had verteld dat ik ooit nog voor Ajax zou juichen, dan had ik je op laten nemen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef Toewan het volgende:
[..]
Haha, dat wordt extra euro's cashen voor jou !!
En volgens mij loopt Rosales zich warm, zal wel voor Pienaar in de wedstrijd komen.
Als Ajax wint (en voor stond in de eerste helft) , dan krijg ik er een dikke 100 euro bij met een inzet van nog geen 3 tientjes.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom juich je eigenlijk voor Ajax?
'quote:Op woensdag 2 november 2005 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Ajax wint (en voor stond in de eerste helft) , dan krijg ik er een dikke 100 euro bij met een inzet van nog geen 3 tientjes.
En maar klagen over het "spitsenprobleem" ..... De verdediging is ook niet geweldig hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef Type-R het volgende:
Tering wat krijgt Thun toch voor kansen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |