Een topperquote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef borisz het volgende:
ff wat tussendoor
v bommel scoort voor barca in de eerste minuut![]()

Goed bezig.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef borisz het volgende:
ff wat tussendoor

Een Ronaldinho in de 14e, so whatquote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef borisz het volgende:
ff wat tussendoor

Rosales zou er beter kunnen staan, Pienaar loopt maar een beetje gefrustreerd rond en speelt veel terug ipv actie maken. Babel op links is ook al geen succes (what else is new).quote:Op woensdag 2 november 2005 21:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Idd. Ik zie het nut van hem op rechtsbuiten niet.

quote:Op woensdag 2 november 2005 21:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
volgens mij was ie nog op de paal/naast gegaan ook zonder die lichte aanraking
sneijder schiet namelijk HEEL vaak scheel vanuit de 16 meter..

dat betekend Maduro verbannen uit Oranje en Van bommel voor eeuwig in Oranje...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Een Ronaldinho in de 14e, so what

Als je volgende keer een snorren topic maakt, neem dan wel de echte snor he?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:12 schreef Ulx het volgende:
lekker.

Vertraagd beeld popo?quote:

quote:Op woensdag 2 november 2005 21:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je hebt het voetbal verstand van Johan Derksen
(geen dus)

oh god.. weer een van Bommel fanaatquote:Op woensdag 2 november 2005 21:14 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dat betekend Maduro verbannen uit Oranje en Van bommel voor eeuwig in Oranje...

wat nou weer?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je hebt het voetbal verstand van Johan Derksen
(geen dus)

Haha, dat wordt extra euro's cashen voor jou !!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SNEIJDER

quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jezus wat een kut scheids zeg, niet dat ie anti Ajax fluit maar heel zielig fluit.

Als je me 2 weken terug had verteld dat ik ooit nog voor Ajax zou juichen, dan had ik je op laten nemen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef Toewan het volgende:
[..]
Haha, dat wordt extra euro's cashen voor jou !!
En volgens mij loopt Rosales zich warm, zal wel voor Pienaar in de wedstrijd komen.

Als Ajax wint (en voor stond in de eerste helft) , dan krijg ik er een dikke 100 euro bij met een inzet van nog geen 3 tientjes.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom juich je eigenlijk voor Ajax?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |