En?quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dat was bij de Brent Spar niet de bedoeling.
Deze zou in een 3km diepe trog (waar geen stromming staat), afgezonken worden.
Daar kunnen nogal moeilijk koralen en sponzen op groeien.quote:
En? Heb ik gezegt dat dit de bedoeling was met de Brent Spar?quote:Op maandag 7 november 2005 21:39 schreef Knarf het volgende:
[..]
Daar kunnen nogal moeilijk koralen en sponzen op groeien.
De bedoeling was dus om hem in een trog te storten (waar dus geen stroming staat en bij die diepte roest het ook niet).
Greenpeace is waarschijnlijk de ergste van de milieumaffiosi. Echt een walgelijk bedrijf. Het profiteert van het gebrek aan kennis bij 95% van de mensen, die makkelijk door propaganda te overtuigen zijn. Paar filmpjes van zielige diertjes, hoppa, kassa. Is de oude angst weg? Dan verzinnen we toch een nieuwe! De centjes moeten tenslotte nog wel binnen blijven komen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Moet je eens verder zoeken op Greenpeace ! Dan kan je pas lachen, zoals vorig jaar bij het afsluiten van HP omdat er teveel giftige stoffen in zouden zitten.
Wat een onzin type je hier dat er op 3 km niets zou roesten. De titanic is totaal ook niet verroestquote:Op maandag 7 november 2005 21:39 schreef Knarf het volgende:
[..]
Daar kunnen nogal moeilijk koralen en sponzen op groeien.
De bedoeling was dus om hem in een trog te storten (waar dus geen stroming staat en bij die diepte roest het ook niet).
Er wordt hier veel gesproken over angst kweken. Ik zeg: het is geen angst kweken, maar waarschuwen. Waarom die negatieve benadering? (alhoewel dat in het algemeen gemeengoed aan het worden is in Nederland, helaas)quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:41 schreef StefanP het volgende:
[..]
Greenpeace is waarschijnlijk de ergste van de milieumaffiosi. Echt een walgelijk bedrijf. Het profiteert van het gebrek aan kennis bij 95% van de mensen, die makkelijk door propaganda te overtuigen zijn. Paar filmpjes van zielige diertjes, hoppa, kassa. Is de oude angst weg? Dan verzinnen we toch een nieuwe! De centjes moeten tenslotte nog wel binnen blijven komen...
Wist je trouwens dat de "medewerkers" daar zichzelf een riant salaris geven? Ik meen dat het rond de 50000 euro/jaar ligt. Echt hart voor de zaak dus...
Ook leuk is dat de oprichter van Greenpeace opgestapt is, vol walging van wat er van de organisatie het bedrijf geworden is.
Goed, je blijkt gelijk te hebben en ik ben de beroerdste niet om dat toe te geven.quote:Op donderdag 10 november 2005 04:19 schreef StefanP het volgende:
Tsja ik geloof er weinig van. Het zal gerust zo zijn dat er een aantal mensen in die schalen zit, hoor. Maar volgens die onderzoeken naar salarissen bij stichtingen e.d., je weet wel, die om de zoveel tijd in de krant, de elsevier e.d. te vinden zijn, verdienen al die actievoerders rond een halve ton. En de directeur een veelvoud daarvan.
We zijn allemaal voor het milieu en de aarde is gewoon om uit te wonen, tegen de tijd dat het echt de spuigaten begint uit te lopen kunnen we vast over naar een andere planeet, zo niet, PECH, je kan in ieder geval zeggen dat je geleefd hebtquote:Op donderdag 10 november 2005 12:44 schreef du_ke het volgende:
Ach ze zijn voor het milieu dus zijn types als StefanP er tegen. Vrij eenvoudig eigenlijk. Inhoud speelt in zo'n geval ook geen rol meer.
Dat kan ik ook zonder dat ik de aarde uitwoon hoor... gelukkig welquote:Op donderdag 10 november 2005 12:46 schreef JohnDope het volgende:
, PECH, je kan in ieder geval zeggen dat je geleefd hebt![]()
Mensen die dat zeggen zijn vaak van die types die op hun 25e nog thuis wonen en alleen naar Turkije op vakantie gaan. Nou, geleefd heb jequote:Op donderdag 10 november 2005 12:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
We zijn allemaal voor het milieu en de aarde is gewoon om uit te wonen, tegen de tijd dat het echt de spuigaten begint uit te lopen kunnen we vast over naar een andere planeet, zo niet, PECH, je kan in ieder geval zeggen dat je geleefd hebt![]()
En voor mensen als jij is greenpies heilig omdat ze claimen wat voor de natuur te doen.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:44 schreef du_ke het volgende:
Ach ze zijn voor het milieu dus zijn types als StefanP er tegen. Vrij eenvoudig eigenlijk. Inhoud speelt in zo'n geval ook geen rol meer.
Nee hoor ik heb zat kritiek op Greenpeace maar dat gaat om hun concrete handelen en niet omdat ze Greenpeace zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En voor mensen als jij is greenpies heilig omdat ze claimen wat voor de natuur te doen.
Een religieus dogma, voor deze aflatenhandelaren.
Terwijl ik hun concrete handelen zeer kan waarderen. Zij brengen milieubescherming en strijd tegen de vervuilers als een tastbaar iets. Huldequote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb zat kritiek op Greenpeace maar dat gaat om hun concrete handelen en niet omdat ze Greenpeace zijn.
Ik zie het verband echt niet...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |