abonnement Unibet Coolblue
pi_31860248
Lieve mensen,

De laatste dagen kakt het Streamverslagen-topic enorm in. Ik weet dat er niet veel te beleven valt met deze opdracht, maar het hoeven geen enorme lappen tekst te zijn.

De verslagen worden veel gelezen door mensen die de streams niet kunnen bekijken, bekijk de views maar eens. Als deze mensen 's avonds van hun werk komen is het prettig op deze manier op de hoogte te blijven.

Het komt te vaak voor dat er in de SC-reeks wél stukjes worden gepost, en dat is jammer.

Dus alsjeblieft, doe je mede-users een plezier...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31860398
Nog een aanvulling van Sanne: Waar moet ik zijn voor SC/streams etc.?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31863797
Schopje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31864113
Helaas geen tijd meer de laatste tijd
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_31864942
Er schijnen bij BB zelf wat redacteuren te zijn vertrokken, wie weet kun je hen strikken...
pi_31865363
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:23 schreef Waxxer het volgende:
Er schijnen bij BB zelf wat redacteuren te zijn vertrokken, wie weet kun je hen strikken...
Nou, nee.

Maar goed, Sanne heeft dus een fikse ontsteking in haar arm en Bus watcher... ik weet niet waarom hij niet meer schrijft. Dat zijn users die we nu echt wel missen.

Misschien ligt de drempel voor sommigen te hoog, terwijl dat niet nodig is; want een kort verslagje is óok een verslag.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:48:41 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31870440
Ik wil gerust iets schrijven in het streamverslagen topic, maar dan moet er wel iets gebeuren wat echt interessant is. Om verslagen van nietszeggende gebeurtenissen te gaan schrijven is echt wat mij betreft volkomen zinloos. De afgelopen dagen is er zo enorm weinig vermeldenswaardigs gebeurd, dat het ontbreken van streamverslagen me niet verbaast.

Als de bewoner bv praten over hoe ze naar de wc gaan, of als ze het hebben over hoe je bepaalde maaltijden moet bereiden en meer van dat soort ongein, dan lijkt me dat ook niet iets waar de lezers op zitten te wachten. Als je 's avonds thuis komt er er staat heel weinig in, dan kun je er volgens mij gerust vanuit gaan dat er niets is gebeurd.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31870509
Persoonlijk zou ik het wel op prijs stellen als er dan bijvoorbeeld iets in staat van bewoners hebben de hele middag oeverloos geouwehoerd...
is geen echt interessante info, klopt, maar dan weet ik iig zeker dat ik niet verder hoef te zoeken of er iets gebeurt is
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31871653
Ik begrijp je wel, Scan.
Máar, als mensen 's avonds thuiskomen en er staat helemaal niks... nou ja, wat muis hierboven zegt.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31872067
Nou, als ik kijk heb ik zoiets van, poeh, ik moet toch eens wat doen met mijn leven... Heb wat dat betreft vandaag de camera's bij mij thuis gemist...
pi_31872262
Ik zal me er vanavond eens toe zetten om weer eens serieus te streamen en mijn (vind ik zelf )komische commentaren achterwege te laten.

overdag heb ik helaas geen tijd!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31872530
Ik doe mijn best zoals je vandaag hebt kunnen zien....Maar ja, dat werken kost zo verdomde veel tijd...Heb een periode een pc met de streams aan op mijn bureau in de klas gehad, werd niet door iedereen gewaardeerd helaas...
Zoals ik al eerder schreef ergens anders, was het mij niet duidelijk dat het streamverslagentopic door iedereen gevuld mag worden. Wat dat betreft is het goed dat je dit oproepje doet.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:10:26 #13
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_31872537
Voor geen GOUD !!! Die paar keer dat je dan es wat opmerkt krijg je gezeik, of weten anderen het beter, of een slotje.....
Het slaat trouwens sowieso nergens op, je kunt toch kijken? Of is het voor mensen zonder Internet....?? ...............hehehe
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:13:39 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_31872621
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:10 schreef Gigageil het volgende:
Voor geen GOUD !!! Die paar keer dat je dan es wat opmerkt krijg je gezeik, of weten anderen het beter, of een slotje.....
Vind je het gek?
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:00 schreef Gigageil het volgende:
Rob hijgt verschrikkelijk irritant in de microfoon......of ie hard genomen wordt door Gordon of Joling
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31873190
Bedankt APK, post is weg.
En lekker laten gaan verder, wees blij.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31873250
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal me er vanavond eens toe zetten om weer eens serieus te streamen en mijn (vind ik zelf )komische commentaren achterwege te laten.

overdag heb ik helaas geen tijd!
Top!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31873835
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:10 schreef Mike1964 het volgende:
Ik doe mijn best zoals je vandaag hebt kunnen zien....Maar ja, dat werken kost zo verdomde veel tijd...Heb een periode een pc met de streams aan op mijn bureau in de klas gehad, werd niet door iedereen gewaardeerd helaas...
Zoals ik al eerder schreef ergens anders, was het mij niet duidelijk dat het streamverslagentopic door iedereen gevuld mag worden. Wat dat betreft is het goed dat je dit oproepje doet.
Je doet wat je kán doen, Mike, als meer mensen het op deze manier doen is het toch prima?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:17:02 #18
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31874370
Ik doe al af en toe in de streamverslagen kleine stukjes, samenvattingen, schrijven. Ik zal proberen nog wat vaker stukjes te schrijven
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31874435
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:17 schreef BlaBlub het volgende:
Ik doe al af en toe in de streamverslagen kleine stukjes, samenvattingen, schrijven. Ik zal proberen nog wat vaker stukjes te schrijven


En voor de nieuwe streamers wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

- Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

- Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem, ik vind dat zelfs wel leuk. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over off topic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:30:26 #20
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31874804
Ik wil best in de weekenden e.e.a. bijhouden. Heb ik tot nu toe ook wel gedaan als er écht helemaal niemand aan het streamen was... Door de week is het lastig omdat ik dan gewoon moet werken en op m'n werk start ik fok ter bescherming van mezelf maar niet op

Ik zal er weer wat meer op gaan letten....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:35:51 #21
16305 Jappie
parttime reverend
pi_31875003
Als niemand hier schrijft...nemen we toch gewoon de berichtgeving van de blogs over...dat neemt toch al bijna het halve forum in beslag
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:40:48 #22
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_31875175
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:34 schreef CartWOman het volgende:
Ik begrijp je wel, Scan.
Máar, als mensen 's avonds thuiskomen en er staat helemaal niks... nou ja, wat muis hierboven zegt.
Kun je geen deal maken met Maerijcke , zij heeft altijd actuele bijdrages op haar weblog?
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_31876247
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:40 schreef Maurisico het volgende:

[..]

Kun je geen deal maken met Maerijcke , zij heeft altijd actuele bijdrages op haar weblog?
Daar heeft Maerycke het al druk genoeg mee, en zij heeft ook niet hele dagen tijd.
Het werd gewoon tijd om het hier weer even onder de aandacht te brengen, dit heeft zo te zien al geholpen. We hebben voldoende talent in huis, daar ligt het niet aan.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31882494
Heb het ook ff gedaan om te kijken of het ik het een beetje bij kon houden...viel wel mee volgens mij, als jullie het te volgen vinden, dan hou ik me aanbevolen om af en toe een verslagje te doen...
pi_31882531
Ik doe morgenavond weer een paar uurtjes, in ieder geval tot Ajax begint!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')