abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:59:37 #51
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31861139
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

Goed bezig jongen. Ga zo door met je slechte sarcasme, mensen als jij willen geen verbetering van de situatie, nee, jullie willen dat de Moslims/Marokkanen etc. dagelijks wordt duidelijk gemaakt wat hun zwakke punten zijn en dat ze achterlijk en inferieur zijn.

²
Lees mijn volgende post dan maar, juist niet. Maar de praatjes die jullie hier ophangen zijn vaak totaal niet serieus te nemen. Als de mensen die hier rondhangen het idee krijgen dat jullie representatief voor de moslims zijn, worden vooroordelen bevestigd. Moslims die ik persoonlijk ken hangen niet vaak zulke achterlijke ideeen als jullie erop na.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:00:29 #52
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_31861153
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Probleem is dat je lid bent van de Moslim-gemeenschap en dat mensen je dus als een vertegenwoordiging van die gemeenschap zien...
ik niet, ik verwijt hem alleen maar een tunnelvisie (die ikzelf ongetwijfeld ook een beetje zal hebben) en dat hij geen moeite doet en mij nog niet heeft overtuigd van zijn stelling dat Hirsi hier geen gelijk heeft.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_31861162
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:52 schreef Meki het volgende:
Marokko
Tunesie
Libanon
Turkije
Ik begrijp dat Nederlands lezen moeilijk voor je is, helemaal als het het ongelijk van je stelling bewijst. Daarom, speciaal voor jou en slechts eenmalig, zal ik m'n eerdere post nog eens plaatsen:
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Turkije
In Turkije wordt de uitgever, Fatih Tas, bedreigd met een gevangenisstraf van 1 jaar voor het publiceren van een bundel essays, wegens het maken van "propaganda tegen de ondeelbare eenheid van het land, natie en staat van de republiek Turkije"

Tunesie
In juni en december nam het Europees Parlement twee resoluties aan, waarin het gebrek aan vrijheid van vereniging en meningsuiting werd veroordeeld, en waarin de Tunesische regering werd opgeroepen om zowel een eind te maken aan schendingen van mensenrechten, als het naast elkaar bestaan van diverse politieke overtuigingen toe te staan; tevens verzocht zij de Europese Commissie een rapport over Tunesië uit te brengen.

Marokko
Beperkingen van het recht op vrijheid van vergadering en meningsuiting troffen vooral mensenrechtenactivisten uit de Sahara en mensen die de autoriteit van de koning in twijfel trokken.
Uiteraard zal ik ook Libanon voor je toevoegen:
Libabon
Er waren berichten over marteling en mishandeling, en ten minste twee gedetineerden overleden in hechtenis. Het geweld tegen vrouwen nam naar verluidt toe. De vrijheid van meningsuiting en vereniging werd aan banden gelegd. Ten minste drie mensen werden ter dood veroordeeld en drie terechtstellingen vonden plaats. Mensenrechtenorganisaties en parlementariërs zetten zich nadrukkelijker in voor het afschaffen van de doodstraf.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_31861199
Hirsi Ali heeft een foutje gemaakt door alleen arabische leiders fascistisch te noemen. Ze vergeet daarmee dat ook leiders van andere moslim landen (bijvoorbeeld Marokko maar met name Iran) fascistisch zijn. Maar omdat ze het verder bijna altijd bij het rechte eind heeft vergeef ik het haar.
Laten we door gaan met de oorlog tegen de Islam. Mensen uit alle volken verenigt u!
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:04:18 #55
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_31861241
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:59 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Lees mijn volgende post dan maar, juist niet.
Ik heb toch een andere indruk.
quote:
Maar de praatjes die jullie hier ophangen zijn vaak totaal niet serieus te nemen. Als de mensen die hier rondhangen het idee krijgen dat jullie representatief voor de moslims zijn, worden vooroordelen bevestigd.
Geef mij eens voorbeelden, want zo discussiëren kan ik ook, graag harde bewijzen, anders doe ik je uitspraken af als lucht op waterbasis.
quote:
Moslims die ik persoonlijk ken hangen niet vaak zulke achterlijke ideeen als jullie erop na.
Weten die vrienden van je hoe je over hen denkt en dat je ze belachelijk maakt op fora door met de Islam te spotten?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:04:27 #56
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31861246
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:52 schreef Meki het volgende:

[..]

Marokko
Tunesie
Libanon
Turkije
sinds wanneer is turkije een arabisch land meki? ben je er nu ook tegen dat het lid wordt van de europese unie?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:07:44 #57
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31861329
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb toch een andere indruk.
[..]

Geef mij eens voorbeelden, want zo discussiëren kan ik ook, graag harde bewijzen, anders doe ik je uitspraken af als lucht op waterbasis.
[..]

Weten die vrienden van je hoe je over hen denkt en dat je ze belachelijk maakt op fora door met de Islam te spotten?

²
Lees dit topic door voor voorbeelden, als je ergens met je neus bovenop staat lijkt het mij duidelijk dat je het zelf mag pakken.
quote:
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_31861427
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Hirsi maakt steeds de Islam belachelijk en doet mee aan provocatie
vind je het gek dat alle Moslims haar haten ?

ze moet toenadering zoeken , geen provocatie
Hé bijdehand, als jij zelf geen moslim bent zoek jij dan eens toenadering. Je weet alles toch beter?Zet JIJ dan eens die eerste stap die niemand wil nemen, omdat boel volgens die anderen alleen maar escaleert. Laat JIJ dan eens zien hoe het wèl kan, in plaats van hier de Grote Vervelio uit te hangen.
pi_31861433
Wat een wereldvreemde vrouw is het toch, als ze dit echt beweerd heeft.
pi_31861468
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:12 schreef Monidique het volgende:
Nee ze heeft het niet beweerd
pi_31861496
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Daarom moet ze worden uitgezet wegens mensen tegen elkaar opzetten
er klopt helemaal niks
Neem nou VOORBEELDEN Turkije Tunesie Marokko ,Ze liegt gewoon
en ze huilt elke keer bij een bedreiging maar jammer ze vraagt er zelf om
Alle drie voorbeelden van een democratie die niet echt optimaal functioneert. In alle drie de landen heeft het leger of het koningshuis een erg grote vinger in de pap. Daarnaast is Turkije geen arabisch land.
pi_31861514
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:13 schreef buachaille het volgende:

[..]

Nee ze heeft het niet beweerd
Citaten worden nog al eens verkeerd weergegeven.
pi_31862307
Interessant om te weten of ze de Irakese leiders ook fascisten vindt.
pi_31862311
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:12 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij ben jij een beetje wereldvreemd. de linksekerk noemde vroeger Zjirinovsky ook een facist, dan zijn die mensen die Ali noemt het ook.
En nu is ze op eens wereldvreemd
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31862327
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij een beetje wereldvreemd. de linksekerk noemde vroeger Zjirinovsky ook een facist, dan zijn die mensen die Ali noemt het ook.
En nu is ze op eens wereld vreemd
Ja.
pi_31862347
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja.
Humm je hebt zeker ook het syndroom van Georgina cq het syndroom van 2 maten meten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31862379
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Humm je hebt zeker ook het syndroom van Georgina cq het syndroom van 2 maten meten.
Waarom?
pi_31862410
Zjirinovsky mocht wel facist genoemd worden, maar mensen van hetzelfde kaliber - maar dan uit de arabische wereld - weer niet.
pi_31862421
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:51 schreef JohnDope het volgende:
Zjirinovsky mocht wel facist genoemd worden, maar mensen van hetzelfde kaliber - maar dan uit de arabische wereld - weer niet.
Wat heb ik nou weer met Zjirinovski te maken?
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:56:20 #70
8369 speknek
Another day another slay
pi_31862558
Fascisme gaat in het geval van Marokko en Tunesie inderdaad wat ver. Voor het Midden-Oosten heeft ze wel gelijk. Ze zijn wel allemaal ondemocratisch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_31862743
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:51 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat heb ik nou weer met Zjirinovski te maken?
Ik wil hier mee zeggen de mensen die o.a. het hardste roepen dat Ali wereldvreemd is, zelf ook ooit wereld vreemd waren toen ze Zjirinovsky bestempelden als facist, terwijl die man van hetzelfde kaliber is als die arabieren die Ali beschrijft.
pi_31862787
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik wil hier mee zeggen de mensen die o.a. het hardste roepen dat Ali wereldvreemd is, zelf ook ooit wereld vreemd waren toen ze Zjirinovsky bestempelden als facist, terwijl die man van hetzelfde kaliber is als die arabieren die Ali beschrijft.
O, maar wat heb ik daar mee te maken?
pi_31862833
Meki ben je er nog ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_31862860
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

O, maar wat heb ik daar mee te maken?
jij bestempelde Zjirinovsky niet als facist vroeger?
pi_31862875
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

jij bestempelde Zjirinovsky niet als facist vroeger?
Weet ik niet. Deed ik dat? Hoe dan ook: ja, Zjirinovski is een fascist, in tegenstelling tot de meeste Arabische leiders, die over het algemeen eerder autoritair zijn. Je zou hem beter kunnen vergelijken met de nieuwe president van Iran, die zeker fascistisch genoemd kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')