Nou niet de grootste.. Maar de meeste toch?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:38 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Nee helaas, maar raas eens met de trein door eindhoven...kan niet missen. Het is namelijk de grootste (rode) lichtbak ooit gemaakt denk ik.
yup de grootste media markt van europaquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:39 schreef DeTolk het volgende:
Het is ook de grootste MediaMarkt in Europa toch?
5? VIJFTIEN! En dan alleen nog maar op de voorgevel. Het is idd de grootste van Europa.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:40 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nou niet de grootste.. Maar de meeste toch?
Echt 5 van die MM-logo's bovenelkaar![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is idd goed lelijk ja, viel me meteen op de eerste keer dat ik er langs kwam.
Lol, ik zoek nog werk!(bijbaan) Wilde gaan voor de parttime computer-verkoper. Maarja, die was al vergeven in Breda geloof ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:50 schreef rjce het volgende:
Sorry maar tis niet de grootste van Europa. Werk zelf bij MM in breda. Ben ook al bij eindhoven geweest. En er zijn vestigingen in duitseland die nog groter zijn dan dat
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:48 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Nou zie 't gebouw ook altijd vanuit de trein. Heftig hoor
http://www.zelfmijnwebsiteonderhouden.nl/content/?cms=44&groep=651quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:50 schreef rjce het volgende:
Sorry maar tis niet de grootste van Europa. Werk zelf bij MM in breda. Ben ook al bij eindhoven geweest. En er zijn vestigingen in duitseland die nog groter zijn dan dat
jij hebt alles met een meetlintje opgemeten ofzo?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:50 schreef rjce het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jij hebt alles met een meetlintje opgemeten ofzo?
ik lees en hoor toch andere dingen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
maar het gaat er niet om hoe groot ie is, maar wat je ermee doet![]()
als het om piemeltjes gaat ben ik het met je eens, maar de grootste mediamarkt van ......... gaat toch echt over de vloeropppervlaktequote:Op dinsdag 1 november 2005 09:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
maar het gaat er niet om hoe groot ie is, maar wat je ermee doet![]()
De Mediamarkt dan he...quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:10 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
[..]
Xtra Large EN Xtra lelijk...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het om piemeltjes gaat ben ik het met je eens, maar de grootste mediamarkt van ......... gaat toch echt over de vloeropppervlakte![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |