Yups.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, jij bent één van die paar % Nederlanders die nooit te hard rijdt?
Op een speciaal daar voor aangelegde baan, ook wel bekend als cirquit is geen probleem. En dat is ook niet verboden. Alleen is de entreeprijs hoger dan de waarde van de auto's die er op willen racen. Openbare weg is gewoon niet toegestaan. Simpel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dat zei ik dus met mijn bericht, lapswans.
Ik zal het nog even herhalen: "Laat ze lekker op een afgelegen plek tegen elkaar racen waar geen onschuldige mensen rondrennen. En laat ze daar mekaar doodrijden. Geen ambulance-team nodig hoor."
Ja maar dat gebeurd dus niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er zijn verder geen oplossingen Ijsmeis. Houdt je een legale straatrace heb je nog genoeg lui die op de illegale manier kicken.
Zeker wat betrefd de straatracers van dit topic mogen ze van minstens 10 jaar de bak in draaien. Opgruimd staat netjes.
Nee hoor. Verbieden én keihard straffen zal wel degelijk afschrikken. Natuurlijk, je hebt altijd apen die door blijven gaan maar dat het aantal straatrace's af zal nemen weet ik wel zeker.quote:
Ja én voor een hoop circuits heb je een 'extra' rijbewijs nodig. (hoe heet dat ding?)quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:56 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Op een speciaal daar voor aangelegde baan, ook wel bekend als cirquit is geen probleem. En dat is ook niet verboden. Alleen is de entreeprijs hoger dan de waarde van de auto's die er op willen racen. Openbare weg is gewoon niet toegestaan. Simpel.
Ja halloquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor. Verbieden én keihard straffen zal wel degelijk afschrikken. Natuurlijk, je hebt altijd apen die door blijven gaan maar dat het aantal straatrace's af zal nemen weet ik wel zeker.
Jammer, geen gerace dus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja én voor een hoop circuits heb je een 'extra' rijbewijs nodig. (hoe heet dat ding?)
Enne, hier bijvoorbeeld zit geen enkel circuit in de buurt hoor!
Maar ik heb nooit gezegd dat een verbod niks helpt, hallo zeg druktemaker.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hallo. Als je mijn bericht eens leest, zie je dat ik dat ook bedoel.
Maar vervolgens reageer je niet op serieuze reacties die stellen dat het waarschijnlijk voor dit soort jongens veel te duur is, ook als je geen ambulances hebt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dat zei ik dus met mijn bericht, lapswans.
Ik zal het nog even herhalen: "Laat ze lekker op een afgelegen plek tegen elkaar racen waar geen onschuldige mensen rondrennen. En laat ze daar mekaar doodrijden. Geen ambulance-team nodig hoor."
zandvoort? nurburgring? kan je zo hard gaan als je wilquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:59 schreef gr8w8 het volgende:
In de buurt, in de buurt... Wat is 100 km nou als je van autorijden houdt?
er zitten ook geen schietverenigingen in mijn buurtquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
Enne, hier bijvoorbeeld zit geen enkel circuit in de buurt hoor!
Zandvoort en de ring, 2 uur rijden (denk je echt dat die mensen zo gek zijn, terwijl ze binnen 10 minuten al bezig kunnen zijn?)quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zandvoort? nurburgring? kan je zo hard gaan als je wil
Ja Ijsmeis, als we het verbod opheffen lees je deze berichten wekelijks.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dat zijn mijn woorden.
Je ziet toch wel aan de OP dat het niet helpt.
Ja nummer_zoveel, vandaar dat ik ook zei dat het verbod niet hoeft worden opgeheven, maar dat ze wel eens wat meer mogen doen tegen dit soort mongolerij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja Ijsmeis, als we het verbod opheffen lees je deze berichten wekelijks.
Nogmaals: je blijft altijd een paar apen houden die nergens naar luisteren maar het goedkeuren van straatrace's zal als effect hebben dat iedereen het denkt te kunnen mogen. Sim-pel!
ik kan hier vanuit het raam ook schieten, terwijl ik met me glock anders door half amsterdam moet fietsen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zandvoort en de ring, 2 uur rijden (denk je echt dat die mensen zo gek zijn, terwijl ze binnen 10 minuten al bezig kunnen zijn?)
Ik vind dat je dan behoorlijk ziek in je kop bent, en dom en onverantwoord als je zo denkt ja.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zandvoort en de ring, 2 uur rijden (denk je echt dat die mensen zo gek zijn, terwijl ze binnen 10 minuten al bezig kunnen zijn?)
Kun je even ontopic gaan? dankjequote:Op dinsdag 1 november 2005 10:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik kan hier vanuit het raam ook schieten, terwijl ik met me glock anders door half amsterdam moet fietsen.![]()
daarintegen wordt er door de KNSA teg een backgroundcheck gedaan, terwijl iedere mongool een rijbewijs kan krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |