Krijg er zo'n kutgevoel bijquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:37 schreef hermandeperman het volgende:
Je hebt nog steeds niet door dat je van de HAVO af bent?.
Natuurlijk kan dat man!
Je zet in je profiel dat je student bent maar je durft geen dagje te skippen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:41 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Krijg er zo'n kutgevoel bij![]()
Maja, dat zal wel bij mij zijn ingedoctrineerd door al die jaren anti-spijbelterreur etc. van de middelbare school - leraren
!quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:27 schreef Evil_Jur het volgende:
sodeju, is dat voor sommige mensen al zo'n beslissing? Saai leven zul je krijgen dan...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:37 schreef hermandeperman het volgende:
Je hebt nog steeds niet door dat je van de HAVO af bent?.
Natuurlijk kan dat man!
Indoctrinatie heden ten dage voert hoogtijdagen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:41 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Krijg er zo'n kutgevoel bij![]()
Maja, dat zal wel bij mij zijn ingedoctrineerd door al die jaren anti-spijbelterreur etc. van de middelbare school - leraren
Watjequote:Op dinsdag 1 november 2005 08:41 schreef DeTolk het volgende:
Heerlijk hoor het HBO, ik heb het wel gezien voor vandaag, tot morgen!
En of je medestudenten er slachtoffer van worden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:56 schreef p-etr-a het volgende:
Hoorcolleges kan sowieso altijd, met werkgroepen moet je soms ietsje uitkijken (even navragen of opkomst meetelt voor je cijfer).
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:00 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En of je medestudenten er slachtoffer van worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |