Goede zaakquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb altijd de eigenaar opgespoort.
Pas geleden ook een tas gevonden meerdere malen bij de persoon in kwestie aan de deur geweesd na 2maandan pas de tas weggegooid en geld gehouden. Na 5keer nummer achterlaten dmv brieven en meerdere malen aanbellen lijkt me dat voldoende.
Dan hou je het ook.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede zaak![]()
Alleen als ik briefgeld op straat zie liggen is de eigenaar opsporen een tikje lastiger
Hey ieder briefje heeft een unieke code. Dus zo moeilijk moet het niet zijn voor de echte eigenaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede zaak![]()
Alleen als ik briefgeld op straat zie liggen is de eigenaar opsporen een tikje lastiger
of jij bent gek. of ik snap dat nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:54 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
een doosje met 5 voorgedraaide joints waar er 6 in hoorden te zitten, (heb ik van de shop nog 2 voorgedraaide voor terug gehad)
nee, maar ik ben deze week wel 20 euro verloren.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:46 schreef Paultjehh het volgende:
Wat hebben jullie in je portemonnee gestoken, of mayb wel naar de politie gebracht?
Ik 1xtje 20 euro's..dat scheelde me weer pinnen voor een pakkie peuken![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey ieder briefje heeft een unieke code. Dus zo moeilijk moet het niet zijn voor de echte eigenaar![]()
Ik loop elke dag alle politiebureau's af om te vragen of er toevallig een briefje van 10, 20 of 50 is gevondenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Als je toch geld vindt en je brengt dat naar de politie, wat moeten die daarmee doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |