Whisper "Sammy-baby" in my earquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:58 schreef PLAE@ het volgende:
Ik wil het best eens met je bestuderen nadat we uitgebreid in bad zijn geweest.
[afbeelding]
Zei m'n ex ook al. Dat was een crimineel btwquote:
quote:Rimpelig
Hoe komt het dat ik in bad altijd rimpels op mijn vingers krijg? En waarom krijg ik ze niet op andere plekken?
P. Jongsma, Utrecht
'Ik krijg ze ook op mijn tenen', schrijft Petra Vermeulen (Rotterdam). 'Maar eigenlijk ondervindt de hele huid de invloed van het water. Je huid neemt vocht op, zwelt op en wordt weker.' De huid wordt daardoor ook wat ruimer. 'Op de meeste plekken merk je dat niet. Rond je buik bijvoorbeeld, is de huid gewend om elastisch mee te bewegen op het ritme van de ademhaling (en maaltijden).' De huid op je vingertoppen beweegt doorgaans nauwelijks, schrijft Vermeulen. 'De huid is daar ook wat minder elastisch. Bovendien is er in de kleine vingers minder plek om een maatverandering te accommoderen De huid gaat daardoor makkelijk lubberen. Hetzelfde geldt voor teenzolen.'
Graagquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:17 schreef PrintScreen het volgende:
Buurmeisje van mij had dat ook, later ging al het vel van haar handen af![]()
Later ook bij haar voeten.
Ik zou dus maar naar een dokter gaan.
Zal eens navragen bij haar wat het precies is geweest
Doe ik voor jequote:
O maar je zei "Ik zou maar naar de dokter gaan" dus daarom dacht ik dat jij dacht dat...snap je?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe ik voor je
Dat had ik al begrepen
Ik kan redelijk begrijpend lezen
Heerlijk die Nederlandse taalquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
O maar je zei "Ik zou maar naar de dokter gaan" dus daarom dacht ik dat jij dacht dat...snap je?
Ik krijg dat als ik met de hand heb afgewassen of de handwas heb gedaan zonder handschoenen, en dat blijft nog lang zo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:56 schreef Vivi het volgende:
..Maar dan zonder het bad zeg maar.
Dus van die gerimpelde vingertjes, alsof je te lang in het water hebt liggen weken, maar dan zomaar, spontaan! Iemand enig idee hoe zoiets kan onstaan of waar het een symptoom van kan zijn? Op Google kan ik niet echt iets zinnigs vinden nml.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |