Gelimiteerd maakt bij heel veel spellen helemaal niet uit. Dan gaat het toch alleen om de multiplayer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik zeg toch net, gelimiteerd. Daarnaast moet het natuurlijk niet in elke spel, maar is het wel technisch mogelijk en dat is altijd mooi.
Nou, als je alleen met bijv. een FPS met 1 map en paar wapens kan spelen dan gaat je vriend die het volledige spel heeft je aandringen om het spel te kopen enzo. Ofzo. Zoiets. Ja.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gelimiteerd maakt bij heel veel spellen helemaal niet uit. Dan gaat het toch alleen om de multiplayer.
Voor multiplayer dingen is 10MB al te grootquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik zeg toch net, gelimiteerd. Daarnaast moet het natuurlijk niet in elke spel, maar is het wel technisch mogelijk en dat is altijd mooi.
[..]
Inderdaad. Revolution games zullen wel een paar gigabyte groot zijn dus het multiplayer gedeelte dat gedownload moet worden moet dan wel minder zjin dan 512MB, het liefst veel minder.
Niet als het snel gedownload is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor multiplayer dingen is 10MB al te groot
Niet overal op de wereld is het internet zo snel als in Nederland. Amerikanen hebben echt kutverbindingen.quote:
Ik heb zelf thuis een 20Mbit verbinding liggen dus voor mij zou het in het beste geval 8 seconden duren voordat ik het binnen heb. Nu zijn de meeste verbindingen maar 512Kb of lager(19% van de nederlanders heeft maar een breedbandverbinding) dus je download maar met 64KB per seconden maximaal en ga dan maar 10MB downloadenquote:
Wij gingen in op Ruzbeh, die het over internet had.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:00 schreef Xrenity het volgende:
Ah, jullie denken nog steeds dat dit via internet geld.
Met DS kun je ook geen 1 cartridge multiplayer doen én hij zegt 'play with 1 copy, just like DS.
Gewoon naast elkaar via NiFi dus.
Zou zelfs willen zeggen dat het niet echt de slimste keuze zou zijn om dit via internet wel toe te staan
Via internet geven ze wel MP demo's uit als het echt moet.
Naast elkaar met Revolution vind ik een beetje nergens op slaan eigelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:00 schreef Xrenity het volgende:
Ah, jullie denken nog steeds dat dit via internet geld.
Met DS kun je ook geen 1 cartridge multiplayer doen én hij zegt 'play with 1 copy, just like DS.
Gewoon naast elkaar via NiFi dus.
Tja. Wel geinig op LANs though.quote:Naast elkaar met Revolution vind ik een beetje nergens op slaan eigelijk.
met 2 wapensquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:31 schreef DemonRage het volgende:
Als je met zo'n controller bij FPS games kan mikken alsof je zelf het wapen in je hand hebt en de gameplay is daardoor lekker... lijkt me best weldan.
Als je het op die manier zou doen, hoe zou je dan willen draaien?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:31 schreef DemonRage het volgende:
Als je met zo'n controller bij FPS games kan mikken alsof je zelf het wapen in je hand hebt en de gameplay is daardoor lekker... lijkt me best weldan.
Bovendien hadden ze dat ook al op huidige gen consoles kunnen doen door een light gun te gebruiken om mee te schieten op het scherm.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:00 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als je het op die manier zou doen, hoe zou je dan willen draaien?
Volgens mij is de techniek die bij light guns gebruikt wordt totaal niet te gebruiken in zo'n geval. Een light gun weet niet waar het richt en waar het zicht bevindt enzo, het enige wat het doet is volgens mij gewoon de licht opvangen van de TV en daarop reageren. Daarnaast werkt volgens mij light gun technologie niet met moderne TVs.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bovendien hadden ze dat ook al op huidige gen consoles kunnen doen door een light gun te gebruiken om mee te schieten op het scherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |