abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32079048
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:16 schreef Wepeel2 het volgende:
Hey Kinky, heb jij eigenlijk de Stuart Gordon versie gezien van The Pit En The Pendelum? En zo ja, hoe is die?
Ik vind die versie niet geweldig, eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n Gordon fan. De man heeft imho maar een paar goede films gemaakt
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:07:21 #27
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_32084230
Volgende aflevering:
quote:
Originally aired: Friday November 11, 2005 on Showtime
Writer: Richard Christian Matheson
Director: Tobe Hooper
Guest Stars: Robert Englund (Twisted MC)

This story revolves around a post-apocalyptic town where re-animated corpses of friends and enemies dance on stage for the few people who survived a nuclear holocaust. Peggy a naïve girl learns of the dangers of the outside world and the sacrifices made to guarantee her survival.
Verhaal klinkt wel aardig, alleen ik heb niet zoveel vertrouwen in Tobe Hooper als regiseur. We zullen zien.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:16:38 #28
40664 Durbin
Who knows..
pi_32103230
quote:
This story revolves around a post-apocalyptic town where re-animated corpses of friends and enemies dance on stage for the few people who survived a nuclear holocaust.

Zonet deel 2 gezien, maar veel beter als de eerste aflevering vond ik deze niet. De eerste aflevering deed meer denken aan de hedendaagse horror als Wrong Turn en dergelijke films. Terwijl de tweede aflevering wat ouder en klassieker aanvoelt. En (misschien daardoor) ook wat "pakkender" is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_32237922
Zojuist deel 3 gezien

Lekker ziek en een beklemmend sfeertje maar niet mijn definitie van horror om eerlijk te zijn. Het montage werk is op sommige punten echt STOREND hele tijd dat geknipte/distorted camera werk.

Het is opzich een leuke serie maar tot nu toe nog geen een deel dat mijn kaak op de grond deed belanden (wellicht met Takashi Miike wel)
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  zondag 13 november 2005 @ 22:11:54 #30
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_32244091
lu
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:16 schreef Wepeel2 het volgende:
Hey Kinky, heb jij eigenlijk de Stuart Gordon versie gezien van The Pit En The Pendelum? En zo ja, hoe is die?
Mij is niks gevraagd, maar ik antwoord toch.
Ik had 'm op dvd.
Zowel dvd als de film waren echter zo slecht dat ik 'm heb weggemikt.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  zondag 13 november 2005 @ 22:26:09 #31
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_32244601
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:11 schreef Smots het volgende:
lu
[..]

Mij is niks gevraagd, maar ik antwoord toch.
Ik had 'm op dvd.
Zowel dvd als de film waren echter zo slecht dat ik 'm heb weggemikt.
Dat klinkt inderdaad niet als een beste film dan.
Ik vrees dat Stuart Gordon dan toch echt een regiseur is die alleen met Re-Animator een echt goede horror-film heeft gemaakt.
De oude versie van Pendelum is wat mij betreft overigens een van de leukste Vincent Price films.
pi_32244788
Heb de eerste 2 gezien, vond het beide vermakelijke filmpjes, en de 2e schijnt gebaseerd te zijn op een verhaal van H.P. Lovecraft, maar ik ben nog niet te goed op de hoogte van zijn verhalen om te weten of het een beetje klopt
pi_32264350
Uit het 'gezien' topic:

DANCE OF THE DEAD

Ladies and gentlemen, i give you...
The death of.... death...

Dit derde deel is veruit de zwakste tot nu toe. Nou heb ik de laatste 20 jaar nogal moeite met meneer Hooper (zeer zeker een talent, maar heeft het niet meer laten blijken na LIFEFORCE) en die 'flitsende' montage krijg ik alleen maar hoofdpijn van.

dinsdag 15 november 2005 @ 08:58:21 #34
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_32278523
Heb gisteren de eerste twee delen gezien, deel 3 kijk ik vanavond.

Best grappig! Beetje Twilight Zone-achtig.
pi_32282489
Ik vind deel 3 nogal tegenvallen, niet echt spannend ofzo, en die snelle cuts elke 10 seconden werden ook heel irritant.
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:40:30 #36
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_32283081
Wat ik al verwachtte is waarheid geworden: Hooper heeft een zeperd afgeleverd. Het begon best aardig en de aankleding is goed, maar met die belachelijke cuts lijkt het meer op een videoclip. Het lijkt alsof hij ontzettend graag modern en 'cool' wil zijn, maar hij slaat de plank volkomen mis. Ik vond het bijna zielig voor hem.
Het verhaal heeft verder ook vrij weinig om het lijf, maar met een wat rustigere opbouw had er wel wat meer ingezeten.
pi_32323712
Maaaaaaaaaar Robert Englund speelt zijn rol wel meesterlijk
pi_32324228
Pfffff, dat doettie natuurlijk al slaapwandelend
pi_32325665
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:19 schreef kinky_queen het volgende:
Pfffff, dat doettie natuurlijk al slaapwandelend
Maar bij hem moet je juist niet slapen !!!!
pi_32328026
Zonet deel 3 gezien en dat is inderdaad de slechtste van de serie tot nu toe. Het eerste gedeelte zit (te) vol met snelle cuts en stroboscopische effecten, waarna het vervolgens flink vertraagt zodra het daadwerkelijke verhaal zich ontplooit. Er zat eigenlijk weinig in de aflevering wat me aansprak; ook Robert Englund vond ik weinig bijzonder.

Op naar de vierde aflevering maar.
pi_32328525
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:20 schreef Durbin het volgende:

Op naar de vierde aflevering maar.
En dat is deze:
quote:
Originally aired: Friday November 18, 2005 on Showtime
Writer: Steven Weber
Director: Dario Argento
All Guest Stars: Harris Allan (Pete)

Jenifer is a tale of a modern-day Lolita who with her good looks and charm destroys the bodies and souls of all the men who crosses her path. Police officer Frank unfortunately saves this young girls life only to find out in this horrific twist that that no good deed goes unpunished.
Ik verwacht een nogal trage aflevering, maar dat hoeft niet persé slecht te zijn. Zeker niet na deze adhd-aflevering.
  zondag 20 november 2005 @ 15:32:27 #42
40664 Durbin
Who knows..
pi_32426453
Aflevering #4: Jenifer (Dario Argento)

Een politie-agent redt een vrouw van een doorgedraaide zwerver, maar het gezicht van de vrouw blijkt hevig misvormd te zijn. Doordat ze nergens terecht kan, neemt de politie-agent haar mee naar zijn eigen huis. Daar blijkt dat ze zich nogal "vreemd" gedraagt. Spannend is de aflevering in ieder geval niet en af en toe meende ik zelfs een komische ondertoon te bespeuren. Daarnaast ontbreekt het aan opbouw in het verhaal en is het einde halverwege al te voorspellen. Desondanks vond ik de aflevering niet slecht, maar ik had wel volledig iets anders verwacht.
pi_32434919
Uit het 'gezien' topic:

JENIFER

Dit zegt dus ook geen ene rotmoer meer

zondag 20 november 2005 @ 21:50:01 #44
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_32437056
Ik heb vandaag aflevering 2 en 3 gezien blijf het wel grappig vinden en het moest natuurlijk zo wezen dat stuart gordon een HP Lovecraft verhaal ging verfilmen (hij zou tenslotte is wat anders doen...)
ik ga zo de aflevering van Argento eens bekijken eens kijken of ie echt zo beroerd is..
  zondag 20 november 2005 @ 23:49:18 #45
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_32440924
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:50 schreef AntiChrist het volgende:
Ik heb vandaag aflevering 2 en 3 gezien blijf het wel grappig vinden en het moest natuurlijk zo wezen dat stuart gordon een HP Lovecraft verhaal ging verfilmen (hij zou tenslotte is wat anders doen...)
ik ga zo de aflevering van Argento eens bekijken eens kijken of ie echt zo beroerd is..
Ja hij is echt waardeloos. Er zit totaal geen verhaalontwikkeling in en vanaf de eerste scene is duidelijk hoe het zal aflopen. 2 goede films, 2 slechte films. Hopelijk is de volgende weer de moeite waard.
  zondag 20 november 2005 @ 23:54:17 #46
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_32441050
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:20 schreef Durbin het volgende:daadwerkelijke verhaal zich ontplooit. Er zat eigenlijk weinig in de aflevering wat me aansprak; ook Robert Englund vond ik weinig bijzonder.
Heb 'm vanmorgen gekeken. En idd.. Englund deed 't leuk, maar 't boeit me niet echt. Beetje raar gedoe vond ik 't allemaal; lijken met stroomstoten laten dansen?
pi_32653159
Uit het 'gezien' topic:

CHOCOLATE

Wat een shite! Dit begint een zwaar teleurstellende serie te worden, mischien dat de episode die door John Carpenter geregisseerd is van hogere kwaliteit is

Nou ben ik toch al niet dol op het werk van MG...
  maandag 28 november 2005 @ 22:54:54 #48
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_32658196
Ik heb het nieuwste deel nog niet gezien omdat ik zo teleurgesteld was over de laatste twee. Nou weet ik dat ik al die films los van elkaar moet zien, maar het neemt toch veel van de lol weg als je niet een bepaald soort kwaliteitsgarantie hebt.
Ik zal hem van de week eens kijken en dan vrees ik met grote vrees dat we het wel weer eens zullen zijn.
pi_32658635
Ik heb de aflevering sinds afgelopen weekend en heb toen uit nieuwsgierigheid even een paar stukjes bekeken, maar toen leek deze aflevering me inderdaad al niet bijster interessant.
pi_32658990
Net ep05 gezien, is dit door een "Master of horror" gemaakt ?
Ik vond het niet eens horror, ging echt nergens over, en de sfx waren ook best triest, die hand kon er niet rubberachtiger en nepper uitzien tegen het einde aan.
Ik denk dat er toch snel een goeie moet komen om de kijkcijfers te redden, want zo gaan er steeds minder mensen kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')