abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31848584
In december ga ik met een aantal mensen op vakantie. Nu hoor ik vandaag dat een het neit gaat redden allemaal en niet meegaat.Nu heeft iedereen bij de reis een annuleringsverzekering afgesloten. Wanneer hij geen goede reden heeft, kan de prijs van ons dan worden verhoogd?
Ik hoor het graag, ik heb hier niet veel ervaring mee en ik denk dat dit probleem zich wel vaker voordoet.

[ Bericht 17% gewijzigd door vogeltje op 31-10-2005 21:04:02 ]
after turn the volume up, it's my beat !
pi_31849376
misschien hem toch laten betalen indien er geen verzekering is die de strop op zich neemt, waarom zouden jullie zijn kosten op je nemen?
Waar je wel rekening mee moet houden, ook indien zijn annuleringsverzekering wel uitkeert, is dat de gehele overeenkomst wel eens geannuleerd zou kunnen worden, waarna de resterende groep een nieuwe overeenkomst af moeten sluiten waarbij ze het nadeel hebben dat ze met minder zijn (met 3 boeken is per persoon altijd duurder dan met 4 boeken).
Je zou als rest van de groep dus toch nog wel eens voor hogere kosten p.p kunnen komen te zitten (dezelfde hogere kosten die je ook had wanneer je gelijk met die kleinere groep geboekt had)
pi_31849526
vragen aan de annuleringsverzekering of ze zijn reis terug betalen, zo niet, jammer voor hem dan maar zelf laten betalen, het is zijn schuld dat ie niet mee kan en niet die van jullie dus jullie hoeven er niet voor op te draaien
pi_31851461
Hoezo redt ie het niet?

Een annuleringsverzekering keert alleen uit als er een hele goed reden is waarom iemand niet op reis kan. Als die reden er niet is moet je bij de reisorganisatie eens informeren wat de consequenties zijn als die persoon niet mee wil / kan. Tot aan december is nog wel een tijdje en dan kan het zo zijn dat je bijvoorbeeld maar 50% van het bedrag kwijt bent. Vlak voor de vakantie rekenen ze vaak het volle pond.

Als hij wel moet betalen en toch niet meegaat is het aan jullie of je hem laat opdraaien voor zijn deel of dat de rest de kosten opvangt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')