En even voor de persoon of personen van vuurwerk, "We will F*** you"
quote:Dat gesprek kost je 2.50 (plus evt meerkosten van een gsm)... Je krijgt meteen de pincode, dus hangt hooguit 20 seconden aan de lijn.
Op vrijdag 09 november 2001 14:34 schreef Sabine16 het volgende:
Hoe gaat het trouwens in ze werk je belt 0900-0203 en dan?
quote:gooooooooo grolsch
Op vrijdag 09 november 2001 14:38 schreef Grolsch35 het volgende:
He Roe, als je inderdaad waar kan maken wat je zegt, dan heb ik nog een verrassing voor je. En wat de legaliteit aangaat kan ik je ook nog wel "even" bijpraten". Ik ben zelf al een heel eind, alleen mijn "kennis" deel ik inmiddels niet meer, gezien de belangstelling van Vuurwerk e.d. Mocht ik inderdaad in deze "missie" slagen, dan is er maar een heel klein gezelschap dat ik zal inlichten.En even voor de persoon of personen van vuurwerk, "We will F*** you"
quote:Hmm das niet slecht ;-) Mischien ga ik stiekem als me ma zo weg is, even bellen hehe
Op vrijdag 09 november 2001 14:40 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat gesprek kost je 2.50 (plus evt meerkosten van een gsm)... Je krijgt meteen de pincode, dus hangt hooguit 20 seconden aan de lijn.
quote:Grolsch kan ik op icq met je praten over uhm de werkwijze cq kennis...?? (ik ben niet van vuurwerk :-))
He Roe, als je inderdaad waar kan maken wat je zegt, dan heb ik nog een verrassing voor je. En wat de legaliteit aangaat kan ik je ook nog wel "even" bijpraten". Ik ben zelf al een heel eind, alleen mijn "kennis" deel ik inmiddels niet meer, gezien de belangstelling van Vuurwerk e.d. Mocht ik inderdaad in deze "missie" slagen, dan is er maar een heel klein gezelschap dat ik zal inlichten.En even voor de persoon of personen van vuurwerk, "We will F*** you"
quote:gratis sex voor vuurwerk medewerkers ?
En even voor de persoon of personen van vuurwerk, "We will F*** you"
quote:Waar kan ik je bereiken, als het maar niet via deze topic is.
ROE
Maarre, dat hackgepraat is wel abracadabra voor me, weet iemand misschien een cursus hacken voor beginners op het net, van warez.com werd ik niet veel wijzer. Gewoon om te snappen waar jullie het over hebben.
quote:Wat wil je...
Op vrijdag 09 november 2001 14:55 schreef Grolsch35 het volgende:
Als je veel van pc's weet en domeinnamen www.allkind.info dan kun je me zo bellen
[Dit bericht is gewijzigd door Snore op 09-11-2001 15:24]
quote:Beetje lullig he? Om die gegevens te gaan posten hier...
Op vrijdag 09 november 2001 15:06 schreef Snore het volgende:
whois allkind.info@whois.info.info
(knip)
dit bedoel je
quote:vind ik ook (zijn allemaal prive gegevens)
Op vrijdag 09 november 2001 15:08 schreef Angelic1 het volgende:[..]
Beetje lullig he? Om die gegevens te gaan posten hier...
quote:kunnen die gegevens niet verwijdert worden?
Op vrijdag 09 november 2001 15:10 schreef kavu het volgende:[..]
vind ik ook (zijn allemaal prive gegevens)
quote:Die informatie is toch al publiekelijk toegankelijk. Big deal
Op vrijdag 09 november 2001 15:08 schreef Angelic1 het volgende:[..]
Beetje lullig he? Om die gegevens te gaan posten hier...
quote:snore kan het zelf weer verwijderen (grolsch heeft nu gezien dat je het kunt)
Op vrijdag 09 november 2001 15:14 schreef tumba het volgende:[..]
kunnen die gegevens niet verwijdert worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |