Ik heb wel geen ICQ, kan het ook via mail? M'n mailadres is hanneke44@hotmail.com
Ik sta graag tot jullie dienst met het maken van streamverslagen.
quote:Das pas geheimhouding
Op vrijdag 09 november 2001 12:58 schreef Sabine16 het volgende:
Schrijver: Topic: StreamsROE
Watcher
Watcherlid # 927
gepost op 09-11-2001 12:24
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb ze op dit moment nog niet, we zijn bezig, binnen nu en 1 uur nemen we de servers over, hebben al beeld en geluid nu nog een constante verbinding en Vuurwerk en Endemol kunnen weer gaan beveiligen (zal onmogelijk worden)
--------------------------------------------------------------------------------
Uit: | IP: Logged
Hij schrijft het ook op mediawatchers, dus ik ben benieuwd of het lukt.
quote:Meisjes, meisjes. Gun iemand effe het voordeel van de twijfel. Hoop doet leven.
Op vrijdag 09 november 2001 12:58 schreef Mefke het volgende:
Tis inderdaad dubbelzinning eerst zegt ie dat het onmogelijk is ze het opnieuw beveiligen en dan geeft ie de streams aan bepaalde k*ntekruipers door....
Hack 4 All Wizzkid niet voor groot te doen..!!!
quote:Nou, nou....
Op vrijdag 09 november 2001 12:58 schreef Mefke het volgende:[..]
Tis inderdaad dubbelzinning eerst zegt ie dat het onmogelijk is ze het opnieuw beveiligen en dan geeft ie de streams aan bepaalde k*ntekruipers door....
Hack 4 All Wizzkid niet voor groot te doen..!!!
quote:Haha ja inderdaad , maar ja we zien het over een uurtje
Op vrijdag 09 november 2001 13:01 schreef Mefke het volgende:[..]
Das pas geheimhouding
quote:ik bedoel ermee dat ik het zielig vind om meteen te gaan emmeren om die url's door te sturen (en da mr.hack wel uit maakt wie ze krijgt) btw van die uitgelekte urls van gister hebben ook al die gasten stream verslagen geschreven d8 het niet...
Op vrijdag 09 november 2001 13:02 schreef APK het volgende:[..]
Nou, nou....
Die 'kontekruipers' zitten vaak wel urenlang alles op te schrijven zodat anderen weten wat er tijdens hun afwezigheid gebeurd is. En bovendien maakt het het programma een stuk interessanter aangezien je in sommige gevallen kunt controleren of er gemanipuleerd is...
quote:Als jullie het zo goed weten waar blijft het dan, .....
Op vrijdag 09 november 2001 13:02 schreef APK het volgende:[..]
Nou, nou....
Die 'kontekruipers' zitten vaak wel urenlang alles op te schrijven zodat anderen weten wat er tijdens hun afwezigheid gebeurd is. En bovendien maakt het het programma een stuk interessanter aangezien je in sommige gevallen kunt controleren of er gemanipuleerd is...
Cynix en scanman01 graag even met mij appart (geen ICQ)
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 13:08 schreef Mefke het volgende:[..]
ik bedoel ermee dat ik het zielig vind om meteen te gaan emmeren om die url's door te sturen (en da mr.hack wel uit maakt wie ze krijgt) btw van die uitgelekte urls van gister hebben ook al die gasten stream verslagen geschreven d8 het niet...
quote:Ik ben benieuwd Roe
Op vrijdag 09 november 2001 13:09 schreef ROE het volgende:[..]
Als jullie het zo goed weten waar blijft het dan, .....
quote:En ik maar denken dat jij het wist LOL
Op vrijdag 09 november 2001 13:09 schreef ROE het volgende:[..]
Als jullie het zo goed weten waar blijft het dan, .....
quote:Ik schrijf meestal 's nachts streamverslagen...
Op vrijdag 09 november 2001 13:08 schreef Mefke het volgende:[..]
btw van die uitgelekte urls van gister hebben ook al die gasten stream verslagen geschreven d8 het niet...
quote:GO Roe, maak ze gek!
Op vrijdag 09 november 2001 13:12 schreef BIGMAMA het volgende:
Zoals al eerder is gezegd: degene die dit voor elkaar krijgt ( ROE JIJ DUS) is de held van dit forum !!!
Bij voorbaat alvast: 3 werf HOERA voor ROE:
HOERA,HOERA,HOERA!!!!!!!
Zet hem op !!!!!!!
quote:Hoe dan? Je kunt me altijd emailen:
Op vrijdag 09 november 2001 13:09 schreef ROE het volgende:
scanman@home.nl
(wel grappig dat er nu zoveel mensen zooooo graag willen streamen..., het aanbod is nog nooit zo groot geweest, haha)
Hackers etc, ga zo door en doe je best!
quote:Denk het.. Het "uur" is namelijk al voorbij en heb nog nergens positieve berichten kunnen lezen....
Op vrijdag 09 november 2001 13:26 schreef Sabine16 het volgende:
Tis zeker weer bullshit, dat iemand de streams heeft gekraakt?
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 13:25 schreef Ethel het volgende:
(wel grappig dat er nu zoveel mensen zooooo graag willen streamen..., het aanbod is nog nooit zo groot geweest, haha)
quote:Gestreamd werd er al veel hoor! Alleen streamverslaggeven maken, dat waren er een stuk minder.
Op vrijdag 09 november 2001 13:25 schreef Ethel het volgende:
(wel grappig dat er nu zoveel mensen zooooo graag willen streamen..., het aanbod is nog nooit zo groot geweest, haha)Hackers etc, ga zo door en doe je best!
Als zij iig maar de beschikking krijgen over gratis streams, dan zijn we al een stuk verder. Blijkt het stabiel, dan zou altijd nog besloten kunnen worden om mondjesmaat aan meer mensen het adres te verstrekken (bijvoorbeeld: aan mensen die al hééél lang op het BB-forum posten (sinds 1999 of zo ) , want dat zijn geen Vuurwerkers.)
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 09-11-2001 13:33]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |