Volgens het grote boek anders niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:41 schreef Talietje het volgende:
Sinterklaaaaaaas ik ben heel lief geweest dit jaar
En heeft u nog wat moois meegebracht uit Spanje voor mij?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:54 schreef Sint het volgende:
[..]
Volgens het grote boek anders niet.
Nog een paar dagen geduld, en dan zie je het vanzelf!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En heeft u nog wat moois meegebracht uit Spanje voor mij?
Maar maar, ik kan niet op 5 december, dan heb ik een tentamenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef Sint het volgende:
[..]
Nog een paar dagen geduld, en dan zie je het vanzelf!
Ja ik moet ook werken hoor, dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar maar, ik kan niet op 5 december, dan heb ik een tentamen
wuuuquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:54 schreef Sint het volgende:
[..]
Volgens het grote boek anders niet.
Ik heb me altijd al afgevraagd wat u nu doet in de zomermaanden. En; waar haalt u het geld vandaan om al die kinderen ieder jaar maar weer van cadeau's te voorzien? Volgens mij zit u in aandelen, dat moet haast welquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:51 schreef Sint het volgende:
[..]
Ja ik moet ook werken hoor, dus dat komt wel goed.
Volgens mij heb ie aandelen Air France/KLM, die waren laatst nogal gestegen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb me altijd al afgevraagd wat u nu doet in de zomermaanden. En; waar haalt u het geld vandaan om al die kinderen ieder jaar maar weer van cadeau's te voorzien? Volgens mij zit u in aandelen, dat moet haast wel
huh?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeg doet FOK! nog met die banners net als vorig jaar?
Het is dat ik die banners niet meer hebquote:
ah diequote:Op donderdag 1 december 2005 14:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is dat ik die banners niet meer heb![]()
[afbeelding]
Deze loge en dat hele bovengedeelte werdt in een mooi style veranderd
nee johquote:
zeker niks gekregenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |