Leiden is een leuke stad, dat ga ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:30 schreef PeRi het volgende:
maar het is er echt gezellig.
da's jouw enige nadeel, dat je ook zo'n walgelijk typje bent....quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:15 schreef Zhenar het volgende:
PS: ik voel me wel gedist hiero. Voldoe aan het grootste deel van jullie irritante-ballo-opvattingen.En ik ben zo aardig!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:29 schreef babette21 het volgende:
ik hoor net dat m'n kat z'n einde nadert....
Kunnen jullie mijn heerrrrlijke rrrr er niet bijdenken?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's jouw enige nadeel, dat je ook zo'n walgelijk typje bent....
maar op papier merk je daar weinig van, zo zonder plaatjes en accentje
eerst had ze de hele tijd een vage, enge wond... ik vond 't meteen tricky, maar m'n pa dacht dat het wel overging. Na een maand was dit dus nog niet zo dus toen heb ik mn vader de opdracht gegeven ermee naar de dierenarts te gaan [ik woon al 5 jaar op mezelf, maar 't blijft wel mijn kat!]. Het moest weggesneden worden en nu blijkt dat het idd kwaadaardig was. Ze is nu wel genezen, maar het kan terugkomen. Inmiddels, hoorde ik net, is ze ook gevallen en heeft ze wrs d'r heup gebroken ofzo... en aangezien ze al 15 is, is het riskant om haar te opereren, zeker 2 x in één maand...... nou ja, vanavond maar weer voor de zoveelste keer naar de dierenarts, kijken wat ze nog kunnen doen...quote:
Ooooowquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:29 schreef babette21 het volgende:
ik hoor net dat m'n kat z'n einde nadert....
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
eerst had ze de hele tijd een vage, enge wond... ik vond 't meteen tricky, maar m'n pa dacht dat het wel overging. Na een maand was dit dus nog niet zo dus toen heb ik mn vader de opdracht gegeven ermee naar de dierenarts te gaan [ik woon al 5 jaar op mezelf, maar 't blijft wel mijn kat!]. Het moest weggesneden worden en nu blijkt dat het idd kwaadaardig was. Ze is nu wel genezen, maar het kan terugkomen. Inmiddels, hoorde ik net, is ze ook gevallen en heeft ze wrs d'r heup gebroken ofzo... en aangezien ze al 15 is, is het riskant om haar te opereren, zeker 2 x in één maand...... nou ja, vanavond maar weer voor de zoveelste keer naar de dierenarts, kijken wat ze nog kunnen doen...
m'n vader belde net dus even om te checken wat ie moet doen mocht de optie "inslapen" genoemd worden.... alsof IK dat kan bepalen?!???
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:15 schreef Zhenar het volgende:
Giechel.
PS: ik voel me wel gedist hiero. Voldoe aan het grootste deel van jullie irritante-ballo-opvattingen.En ik ben zo aardig!
quote:
Dude.quote:
Hij komt binnenkort al.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Nou nog niet.
Het is 1 november!!!
Valt best mee hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:35 schreef PeRi het volgende:
Leiden. Ik ben echt vaak zat op de EUR gaan kijken, maar het stond me echt niet aan. De sfeer, alles ging zo chaotisch. Leiden is een stukkie verder voor me (ik kan in 20 min op EUR zijn, Leiden koost me 1,5 uur al heen ongeveer), maar ze zijn daar veel georganiseerder, opener, en het is echt veel gezelliger.
Het valt best mee hoor. Ik krijg vaak te horen dat mijn leven(sstijl) balleriger is dan mijn persoon. En ik kan mijn ‘r’ goed onderdrukken. En ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou dan ben ik nu zéker benieuwd naar je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |