Bij mij ook zoietsquote:Op woensdag 2 november 2005 12:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Persoonlijk record zal wel iets van 11 films zijn binnen 24 uur.
en dat lukt?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef dvdfreak het volgende:
5-600 per jaar probeer ik te kijken
want anders wordt je uit de filmclub geknikkerd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef dvdfreak het volgende:
5-600 per jaar probeer ik te kijken
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
want anders wordt je uit de filmclub geknikkerd?
100 in de maand.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:26 schreef Lambiekje het volgende:
dat is 1 per dag. Dat is toch niet z'n gigantische opgaaf.
Hoe laat ga je naar bed ??! Kijk als ik dan hoor van sommige vrienden dat ze er doordeweeks al z'n rond eleven al er in liggen. half 12/12 uur wil ik er nog wel een filmpje in proppen. EN dan gewoon de volgende octend naar het werk.
3 films lukt dus gemakkelijk op een avond?! zaterdag en zondag lukt 10 films nog wel. Dus 25 in de week is niet eens dat gek.
100 in de maand kan redelijk gemakkelijk naast een 40 urige baan. Maar uiteraard sport je is hier en daar. Je bezoekt wat vrienden en zo nu en dan moet je ook nog gewoon tv kijken om bij te blijven. 30 is dan een redelijk laag getal.
in mijn ogen.
Op zo'n tempo zit ik ook ongeveer gemiddeld.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:21 schreef Wepeel2 het volgende:
3 a 4 per week ongeveer. Elke dag bijvoorbeeld twee films zien trek ik echt niet. Daar mis ik de concentratie voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |