abonnement Unibet Coolblue
pi_31845602
Net bij RTL Boulevard. Ze hadden een interview met haar, maar ze begon allemaal dingen te eisen. Haar laatste eis was dat RTL dan maar kleren voor haar moest kopen, toen hebben ze het allemaal maar gecanceld.

Endemol wil ook niets met haar te maken hebben
pi_31845641
Die zien we nooit meer terug...
pi_31845696
Een visagist, een stylist en kleding

Hahahahaaaa!!
  Trouwste user 2022 maandag 31 oktober 2005 @ 19:23:29 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_31845726
Dag Tanja


Succes bij de sdociale dienst.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31845742
Pfff, ze denkt opeens dat ze vanalles is omdat ze d'r baby in t bigbrotherhuis eruit gewerkt heeft... dom mens..
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:24:39 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31845752
Kolder in de kop !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31845756
Doei Tanja, ga maar weer naar je boerderij terug.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  ESF Reporter maandag 31 oktober 2005 @ 19:25:55 #8
87554 Cee
Welluk?
pi_31845787
m.b.t. TT: Geworden?
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:29:39 #9
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31845882
is dat ergens terug te kijken?
pi_31845895
Reclame van de postbank met Martin Gaus in zo'n blauw pakkie met z'n hondjes..aan ut einde zij hij "Tanja, opletten" '

Iemand deze reclame eerder gezien en was dit toen ook, of ga ik nu dingen horen die er niet zijn...
pi_31846023
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef Djoj het volgende:
Reclame van de postbank met Martin Gaus in zo'n blauw pakkie met z'n hondjes..aan ut einde zij hij "Tanja, opletten" '

Iemand deze reclame eerder gezien en was dit toen ook, of ga ik nu dingen horen die er niet zijn...
Volgens mij was dit al dus je ziet en hoort geen spoken.
Inspiratieloos!
pi_31846494
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef SHE het volgende:
is dat ergens terug te kijken?
later vanaaf nog op RTL5 om 23.15 dacht ik
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:53:27 #13
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31846696
Ben benieuwd hoe Peter6000 dit gaat recht lullen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31847469
mja hoorde het ook op tv, eerst wou ze een visagist en een stylist, daar kon rtl boulevard nog mee leven maar toen wou ze ook ineens dat ze voor haar de kleren gingen kopen en toen hebben ze het afgezecht, kansloze bitch

als ze er wat geld uit wilt slaan, doe dat dan neit op die mannier
hardcoholic
pi_31847518
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef Djoj het volgende:
Reclame van de postbank met Martin Gaus in zo'n blauw pakkie met z'n hondjes..aan ut einde zij hij "Tanja, opletten" '

Iemand deze reclame eerder gezien en was dit toen ook, of ga ik nu dingen horen die er niet zijn...



die reclame is er al lang
hardcoholic
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:20:52 #16
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_31847615
Vanavond om 22.30 is ze bij Barend en van Dorp als dat maar goed gaat dan voor die gasten
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_31847633
Ok, niet elke vrouw verandert dus na een bevalling.

Wat een dieptriest mens is het toch.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31847711
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:53 schreef teamlead het volgende:
Ben benieuwd hoe Peter6000 dit gaat recht lullen
MAG IK, MAG IK

Ik zou ook niet graag aan die zooi meedoen, helemaal niet als ik er niks aan over zou houden (en het kan ook zijn dat ze niet wil omdat ze negatief over haar bericht hebben, maar dat is speculatief omdat ik het nooit kijk)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 oktober 2005 @ 20:25:15 #19
862 Arcee
Look closer
pi_31847738
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net bij RTL Boulevard. Ze hadden een interview met haar, maar ze begon allemaal dingen te eisen. Haar laatste eis was dat RTL dan maar kleren voor haar moest kopen, toen hebben ze het allemaal maar gecanceld.

Endemol wil ook niets met haar te maken hebben
Ze zeiden alleen wat over haar, ze was er zelf dus niet, neem ik aan?
pi_31847854
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:25 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ze zeiden alleen wat over haar, ze was er zelf dus niet, neem ik aan?
Nee, nu is het maar de vraag of ze bij Barend en van Dorp komt opdagen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:31:12 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31847906
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:21 schreef CartWOman het volgende:
Ok, niet elke vrouw verandert dus na een bevalling.

Wat een dieptriest mens is het toch.
het wordt tijd dat ze naar Jensen gaat, daarna wil ze nooit meer op tv verschijnen...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 oktober 2005 @ 20:34:33 #22
862 Arcee
Look closer
pi_31848009
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:31 schreef buzzer het volgende:

[..]

het wordt tijd dat ze naar Jensen gaat, daarna wil ze nooit meer op tv verschijnen...
Jensen is een lul.
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:35:04 #23
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31848027
pi_31848774
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:34 schreef Arcee het volgende:

[..]

Jensen is een lul.
Amen.

Zoals hij op zijn eigen grappen reageert, echt zo suf.
En dat publiek erbij.
Onbegrijpelijk slechte televisie.

Maar komt Tanja nou vanavond bij BvD?
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:02:15 #25
1464 ART
FOK!member
pi_31848941
Slim toch. Blijkt dus dé manier om onder al die verplichte mediaoptredens in het contract uit te komen.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_31849040
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef Olio het volgende:

[..]

Amen.

Zoals hij op zijn eigen grappen reageert, echt zo suf.
En dat publiek erbij.
Onbegrijpelijk slechte televisie.

Maar komt Tanja nou vanavond bij BvD?
Gezien de promo, denken ze nog van wel
Het is ook Talpa, dus ik geef ze wel ietsjes meer kans
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31849140
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef ART het volgende:
Slim toch. Blijkt dus dé manier om onder al die verplichte mediaoptredens in het contract uit te komen.
Ja precies

Ik 'zie' sjon al een note aan zichzelf maken, volgende keer ook in het contract zetten dat ze geen eisen mogen stellen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31849664
Of misschien wil Talpa zijn eigen primeur ook als primeur na het bb avontuur hebben
pi_31849996
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:21 schreef Anitra het volgende:
Of misschien wil Talpa zijn eigen primeur ook als primeur na het bb avontuur hebben
Zou kunnen, maar ik denk van niet, want er was al ruim van te voren aangekondigd dat rtl-boulevard de exclusieve primeur zou hebben.
Maar het is volgens mij allemaal endemol, en dat is idd niet meer van sjon
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31850455
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:24 schreef PC eend het volgende:

[..]

MAG IK, MAG IK

Ik zou ook niet graag aan die zooi meedoen, helemaal niet als ik er niks aan over zou houden (en het kan ook zijn dat ze niet wil omdat ze negatief over haar bericht hebben, maar dat is speculatief omdat ik het nooit kijk)
tja ik zou er ook helemaal geen zin in hebben ,en zou het dan ook over deze boeg gooien ...graag of niet ...
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:49:27 #31
242 Pinball
Electric Monk
pi_31850607
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:34 schreef Arcee het volgende:

Jensen is een lul.
Dat treft, Tanja is een kut.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31850912
Ik vraag me wel af met wie die bewoners het contract afsluiten met endemol of met talpa, of zou daar een aparte bv voor opgezet zijn?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31856676
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
Dag Tanja

Succes bij de sdociale dienst.
Zou ze daar nu óók meer gaan eisen?
pi_31857415
De mensen die het hardste roepen dat ze dieptriest is en maar naar de boerderij moet gaan, zijn die mensen die een jaloesie hebben, dat zij het goed heeft aangepakt.
En het is allemaal de schuld van Sjonnie de Mol himself.
Hij wilde toch een primeur???
Nou hij heeft zijn primeur gehad, en Tanja snoept daar gewoon lekker van mee.
Ze zei bij BvD heel duidelijk dat ze, als ze niet zwanger was, niet eens in het BB-huis wilde/kon komen.

Ze hebben haar uitgebuit, om de eerste BB-Baby te hebben en nu wil ze er centen voor zien. En ik geef haar helemaal gelijk.

Het is alleen jammer dat een nuchtere Groningse zo slim is om zo gemakkelijk rijk te worden. Een slimme boer. En beter dan een greppelhoer. (Sjankwal)

Tanja is altijd recht door zee geweest in het huis. Allemaal onder het mom van.... "Jullie willen je baby?...."
Wat ze bij BvD al zei... ze had veel meer kunnen eisen, maar deed ze niet. (ok, ze flikkerde wel hele borden met eten weg....)

Rikkert, Ralph en Linda worden nergens gevraagd. Tanja wel..... En die wil er een slaatje uit slaan, en ik geef haar geen ongelijk.

De rest van de bewoners komen het huis uit met start- en daggeld. Tanja verdient er nog wel een tijdje aan. Wie is nu dom dan??? Ik noem het boerenslimheid.
pi_31857418
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
Dag Tanja


Succes bij de sdociale dienst.


Wat voor dienst is dat?
  dinsdag 1 november 2005 @ 04:10:39 #36
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31857436
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
De mensen die het hardste roepen dat ze dieptriest is en maar naar de boerderij moet gaan, zijn die mensen die een jaloesie hebben, dat zij het goed heeft aangepakt.
En het is allemaal de schuld van Sjonnie de Mol himself.
Hij wilde toch een primeur???
Nou hij heeft zijn primeur gehad, en Tanja snoept daar gewoon lekker van mee.
Ze zei bij BvD heel duidelijk dat ze, als ze niet zwanger was, niet eens in het BB-huis wilde/kon komen.

Ze hebben haar uitgebuit, om de eerste BB-Baby te hebben en nu wil ze er centen voor zien. En ik geef haar helemaal gelijk.

Het is alleen jammer dat een nuchtere Groningse zo slim is om zo gemakkelijk rijk te worden. Een slimme boer. En beter dan een greppelhoer. (Sjankwal)

Tanja is altijd recht door zee geweest in het huis. Allemaal onder het mom van.... "Jullie willen je baby?...."
Wat ze bij BvD al zei... ze had veel meer kunnen eisen, maar deed ze niet. (ok, ze flikkerde wel hele borden met eten weg....)

Rikkert, Ralph en Linda worden nergens gevraagd. Tanja wel..... En die wil er een slaatje uit slaan, en ik geef haar geen ongelijk.

De rest van de bewoners komen het huis uit met start- en daggeld. Tanja verdient er nog wel een tijdje aan. Wie is nu dom dan??? Ik noem het boerenslimheid.
Familie van Tanja?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_31857447
BB heeft zijn primeur gehad (de eerste BB-bevalling) en terecht door de arbeidsinspectie is de baby met moeder weg en nou is Tanja aan de beurt. Het is alleen slim er nog een tijdje aan te verdienen
De Tanja die ik in het BBhuis gezien heb mag ik niet dat komt vooral ook door de uitzonderings positie en nog wat andere eigenschappen en en en en verder ken ik haar eigenlijk niet
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:37:32 #38
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31862084
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:

Ze hebben haar uitgebuit, om de eerste BB-Baby te hebben en nu wil ze er centen voor zien. En ik geef haar helemaal gelijk.[quote]
ehm... studiefonds, babykamer en dan ook nog alles wat we nog niet weten.... ze heeft zat had
quote:
Tanja is altijd recht door zee geweest in het huis. Allemaal onder het mom van.... "Jullie willen je baby?...."
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31862348
tvp

Tanja

stinkhoer
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:51:26 #40
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31862419
Een koerier bracht zoals beloofd de babyspullen uit het BB-kamertje naar Groningen. Toen ze het allemaal uigeladen hadden en 3-hoog hadden gesjouwd, verzocht ze de koeriers om de oude meubels in te laden en naar het huis van haar ouders te brengen, voor de logeerkamer
pi_31862498
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:51 schreef Aventura het volgende:
Een koerier bracht zoals beloofd de babyspullen uit het BB-kamertje naar Groningen. Toen ze het allemaal uigeladen hadden en 3-hoog hadden gesjouwd, verzocht ze de koeriers om de oude meubels in te laden en naar het huis van haar ouders te brengen, voor de logeerkamer
echt waar ?

Dat mens is echt niet goed in haar bovenkamer . . . .
Ik vraag me ondertussen af of de baby wel een ongelukje was, of dat dit ingecalculeerd was in haar plan om eens even flink misbruik te gaan maken van het feit dat zij mogelijk de eerste Big Brother baby op de wereld zou gaan zetten.

Ze maakt nu echt flink misbruik van haar "bekendheid".
pi_31862692
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:48 schreef Robar het volgende:
tvp

Tanja

stinkhoer
ken je haar , dat je weet hoe ze ruikt
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
pi_31862805
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:00 schreef ChristiaanG het volgende:

[..]

ken je haar , dat je weet hoe ze ruikt
hoe lang heb je over deze opmerking moeten nadenken

Maar de gezichtsuitdrukkingen van de bewoners in het huis vertelden mij ruimschoots voldoende!
pi_31863399
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:04 schreef Robar het volgende:

[..]

hoe lang heb je over deze opmerking moeten nadenken

Maar de gezichtsuitdrukkingen van de bewoners in het huis vertelden mij ruimschoots voldoende!
'K was pas net weer online en lees dan de diverse topics even door
gezichtsuitdrukkingen vertellen vaak genoeg misschien kon jij de algemene opinie uit ervaring bevestiggen
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
pi_31865638
@ Lekker Simpel:

Ik noem het gewoon hoereren!

En schei alsjeblieft uit over jaloezie... Ik dank God nog elke dag op mijn blote knieën dat ik niet éen eigenschap van haar heb!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_31865825
Maar is ze nu bij Barend en van Dorp geweest of niet?
pi_31865862
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:56 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Maar is ze nu bij Barend en van Dorp geweest of niet?
Tanja vanavond bij Barend en van Dorp
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:01:03 #48
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31865948
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:51 schreef Aventura het volgende:
Een koerier bracht zoals beloofd de babyspullen uit het BB-kamertje naar Groningen. Toen ze het allemaal uigeladen hadden en 3-hoog hadden gesjouwd, verzocht ze de koeriers om de oude meubels in te laden en naar het huis van haar ouders te brengen, voor de logeerkamer
pi_31869920
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:49 schreef Springsteen27 het volgende:
@ Lekker Simpel:

Ik noem het gewoon hoereren!

En schei alsjeblieft uit over jaloezie... Ik dank God nog elke dag op mijn blote knieën dat ik niet éen eigenschap van haar heb!
Vast wel...hang een paar dagen een camera in je huis en laat die aan wat mensen zien,
ik denk dat je gaat schrikken En zij liggen dubbel


Lekker simpel heeft gewoon helemaal gelijk...
Tanja is gewoon een normale Hollandse vrouw die heel goed weet wat ze wil en doet en absoluut niet dom is in tegenstelling tot vele posters in dit BB forum.

Het zijn hier een stel kippen die achter elkaar lopen te tokken, zonder een eigen mening durven uit te spreken.
Heb je een leven als je de hele dag naar die streams kijkt, over niets anders kunnen lullen de hele dag, de hele dag berichtjes plaatsen en opgeilen als je er een bevestigend antwoord op krijgt van een zelfde figuur...wie is er hier nu zielig??
GET A LIFE

Hang 's camera's bij jullie hele familie en vriendenkring, en bekijk die lekker de hele dag,
zullen weinig mensen overblijven...wat zal dat tegenvallen zeg, erachter te komen dat mensen die dichtbij staan nóg erger zullen zijn.

Kom maar kom maar kom maar
...niet...
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:41:37 #50
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31870218
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:32 schreef HmmMikeyMike het volgende:

[..]

Vast wel...hang een paar dagen een camera in je huis en laat die aan wat mensen zien,
ik denk dat je gaat schrikken En zij liggen dubbel


Lekker simpel heeft gewoon helemaal gelijk...
Tanja is gewoon een normale Hollandse vrouw die heel goed weet wat ze wil en doet en absoluut niet dom is in tegenstelling tot vele posters in dit BB forum.

Het zijn hier een stel kippen die achter elkaar lopen te tokken, zonder een eigen mening durven uit te spreken.
Heb je een leven als je de hele dag naar die streams kijkt, over niets anders kunnen lullen de hele dag, de hele dag berichtjes plaatsen en opgeilen als je er een bevestigend antwoord op krijgt van een zelfde figuur...wie is er hier nu zielig??
GET A LIFE

Hang 's camera's bij jullie hele familie en vriendenkring, en bekijk die lekker de hele dag,
zullen weinig mensen overblijven...wat zal dat tegenvallen zeg, erachter te komen dat mensen die dichtbij staan nóg erger zullen zijn.

Kom maar kom maar kom maar
APPLAUS APPLAUS
... en huiver mee
pi_31870610
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:32 schreef HmmMikeyMike het volgende:

[..]

Vast wel...hang een paar dagen een camera in je huis en laat die aan wat mensen zien,
ik denk dat je gaat schrikken En zij liggen dubbel


Lekker simpel heeft gewoon helemaal gelijk...
Tanja is gewoon een normale Hollandse vrouw die heel goed weet wat ze wil en doet en absoluut niet dom is in tegenstelling tot vele posters in dit BB forum.

Het zijn hier een stel kippen die achter elkaar lopen te tokken, zonder een eigen mening durven uit te spreken.
Heb je een leven als je de hele dag naar die streams kijkt, over niets anders kunnen lullen de hele dag, de hele dag berichtjes plaatsen en opgeilen als je er een bevestigend antwoord op krijgt van een zelfde figuur...wie is er hier nu zielig??
GET A LIFE

Hang 's camera's bij jullie hele familie en vriendenkring, en bekijk die lekker de hele dag,
zullen weinig mensen overblijven...wat zal dat tegenvallen zeg, erachter te komen dat mensen die dichtbij staan nóg erger zullen zijn.

Kom maar kom maar kom maar
Helemaal mee eens
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:10:07 #52
242 Pinball
Electric Monk
pi_31872528
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:32 schreef HmmMikeyMike het volgende:

blaat.
Nee, een kloon aanmaken om als Tanja het huis al uit is nog even je ongefundeerde mening te komen geven, dat is niet zielig
En je mag Tanja best slim vinden hoor, de lat ligt niet voor iedereen op dezelfe hoogte.
Hou je van limbodansen, trouwens?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:15:54 #53
242 Pinball
Electric Monk
pi_31872681
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:41 schreef Giggio het volgende:
APPLAUS APPLAUS
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:57 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Helemaal mee eens
Hij zit net alle meelopers hier af te zeiken, komen jullie met dit

Oh, en Giggio, moet jij niet nog ergens de NSB'er meeloper oplettende burger uit gaan hangen en om een slotje gaan zeuren in een leuk en onschuldig topic? Kan dit topic nog wel, of ga je zo weer dreigen?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31873112
Ik vond er wel leuk bij BvD
pi_31873129
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:15 schreef Pinball het volgende:

[..]


[..]

Hij zit net alle meelopers hier af te zeiken, komen jullie met dit

Oh, en Giggio, moet jij niet nog ergens de NSB'er meeloper oplettende burger uit gaan hangen en om een slotje gaan zeuren in een leuk en onschuldig topic? Kan dit topic nog wel, of ga je zo weer dreigen?
*kuch*
Even voor de duidelijkheid: de post van Giggio in dat topic had ik niet eens gelezen.
Mijn sluitpost komt wel zo over nu. Maar ik laat me no way chanteren.
Dat dat even duidelijk is.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:38:23 #56
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31873256
De famillie van tanja heeft ook de weg naar fok gevonden
pi_31873562
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:33 schreef CartWOman het volgende:

[..]

*kuch*
Even voor de duidelijkheid: de post van Giggio in dat topic had ik niet eens gelezen.
Mijn sluitpost komt wel zo over nu. Maar ik laat me no way chanteren.
Dat dat even duidelijk is.
't blijft een suf besluit, schat
het was een leuk topic gewoon
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:49:18 #58
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_31873593
haha schoap. doeiii
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_31873613
wie is tanja
You must try to maintain faith and trust in the potentiality of your own brain and the billion year old life process. With your ego left behind you, the brain can't go wrong.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')