Had zelf ook geen schone handen: http://www.advocatie.nl/s(...)witwasadvocaat.shtmlquote:UPDATE 18.49 uur: Het zou gaan om Evert Hingst, een advocaat die onder meer de zaken heeft behartigd van Sam Klepper en John Mieremet.
In dat artikel staan alleen verdenkingen. Geen concrete bewijzen of veroordelingen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
GeenStijl:
[..]
Had zelf ook geen schone handen: http://www.advocatie.nl/s(...)witwasadvocaat.shtml
Dat klopt, maar zulke verdenkingen komen natuurlijk ook niet zo maar uit de lucht vallen ...quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In dat artikel staan alleen verdenkingen. Geen concrete bewijzen of veroordelingen.
nu ja, John had met hem afgesproken (vandaag?) en nu dit, dan komt het ws toch wel dichtbij ..quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Raar dat ze bij Boulevard 'aangeslagen' zijn. Ze deden toch zelf geen zaken met hem (behalve John dan)??
Tja, alles voor de kijkcijfers zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Raar dat ze bij Boulevard 'aangeslagen' zijn. Ze deden toch zelf geen zaken met hem (behalve John dan)??
Hmja,quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:15 schreef milagro het volgende:
[..]
nu ja, John had met hem afgesproken (vandaag?) en nu dit, dan komt het ws toch wel dichtbij ..
Inderdaad, alleen zijn verdenkingen in een artikel ook niet altijd volkomen terecht gebleken achteraf.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zulke verdenkingen komen natuurlijk ook niet zo maar uit de lucht vallen ...
John had hem even ervoor nog gesproken. Kan me voorstellen dat je dan schrikt als je dit hoort ...quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:17 schreef hiburg het volgende:
[..]
Tja, alles voor de kijkcijfers zullen we maar zeggen.
Wel apart dat John zei dat hij wel even schrok toen hij hoorde dat het die Hingst betrof en dan vooral de manier waarop hij dat zei: "Het schoot me even door mijn hoofd ... "
Zie ook http://www.jurofoon.nl/nieuws/scrape/nieuwsitem.asp?item=25523quote:Ex-advocaat in Amsterdam vermoord
AMSTERDAM Voormalig strafrechtadvocaat
Evert Hingst is in de Gerrit van der
Veenstraat is Amsterdam geliquideerd.
Hij werd met een machinegeweer gedood.
Hingst liet zich onlangs uitschrijven
als advocaat.Hij wordt verdacht van
witwaspraktijken.Hingst deed veel zaken
voor criminelen.
Om de hoek in de Apollolaan werd vorig
jaar de vastgoedmagnaat Willem Endstra
geliquideerd.
HEb je het niet gezien dan? lijkt me wel kickequote:Op maandag 31 oktober 2005 20:55 schreef iamredleader het volgende:
Da's bij mij om de hoek! Ik woon op een zijstraat van de Beethovenstraat, ter hoogte van de tramhalte Gerrit van der Veen.... damn!
morgen weer lekker naar school daarquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:36 schreef iamredleader het volgende:
Nee, niks gezien, maar morgen kan ik even langsgaan op het plaats delict. Niet dat er dan nog veel te zien is, maar toch.... het is in je eigen buurtje....!
klopt ik denk laat ik maar geen namen noemen, want die mierement kwam wel sympathiek over in dat artikel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat was dus de moordpoging op Mieremet. Hij werd met een smoesje naar zijn advocaat gelokt en toen hij naar buiten ging deed zijn advocaat snel de deur op slot...
Mieremet is wel iemand die van opruiming houdt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
klopt ik denk laat ik maar geen namen noemen, want die mierement kwam wel sympathiek over in dat artikel.
wat mij betreft is het case closed zodat de politie weer de criminelen kan oppakken waar wij echt hinder aan ondervinden(straatterroristjes e.d.).
Zou die afspraak iets met de moord te maken hebben? Dat ze 'm dus letterlijk monddood wilde maken voordat hij iets kon zeggenquote:John van de Heuvel, misdaadverslaggever van De Telegraaf had voor dinsdag een afspraak met Hingst. Volgens Van de Heuvel, die naar het kantoor van Hingst aan de Keizersgracht zou komen, was overeen gekomen dat Hingst onherkenbaar in beeld zou komen en een boekje open zou doen over de tegen hem lopende onderzoeken van justitie. Hingst had met andere media soortgelijke afspraken.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:54 schreef ondeugend het volgende:
Wel weer een woning te koop straks in Oud-Zuid.
Al was die moord op Sam Klepper middenin een winkelcentrum wat minder subtiel, maar meestal lossen ze het idd wel netjes op.quote:Maar het klopt dat we direct geen last hebben van deze gasten en wel van gastjes die op straat kloten.
niet middenin, ernaast. maar wel tegenover een politiebureauquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Al was die moord op Sam Klepper middenin een winkelcentrum wat minder subtiel, maar meestal lossen ze het idd wel netjes op.
Het geeft natuurlijk wel een volkomen verkeerde uitstraling. Net zoals met de Angels. Je hebt er geen last van, maar die lui zijn wel de baas in Amsterdam. Niet de politie en niet justitie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Al was die moord op Sam Klepper middenin een winkelcentrum wat minder subtiel, maar meestal lossen ze het idd wel netjes op.
Dat belooft nog veel goeds. Hoe kom je eraan?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:20 schreef Salvad0R het volgende:
Hitlist:
Fouad Abbas
Lucia de Berk
Jan Boellaard (de Poes) (Heineken-ontvoerder)
Willem van Boxtel (Big Willem)
Steve Brown
Krista van Dompselaar (kunstvervalsing)
Stanley Esser (Koekkie)
Ferdi Elsas (ontvoerder-moordenaar G.J. Heijn)
Martin Erkamps (Remmetje) (Heineken-ontvoerder)
Willem Holleeder (de Neus) (Heineken-ontvoerder)
Jotsa Jocic
Hendrik Jut (de kop van Jut)
Tony Mc Sneak (The Snake)
Leo van K., de moordenaar van Marcel Nivard
Robert Kok (Mink Kok)
Martin Kok
Kobus Lorsé (de Zigeuner)
Han van Meegeren (vervalser/schilder)
Frans Meijer (Heineken-ontvoerder)
Aage Meinesz (de Meesterkraker)
John Mieremet
Thea Moear (de Godmother)
Henk Orlando Rommy
Charlie da Silva
Etienne Urka
Johan Verhoek (de Hakkelaar)
Jardo Verheugd (bankier van de onderwereld)
gejat van GS en die had het weer van :quote:Op woensdag 2 november 2005 10:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat belooft nog veel goeds. Hoe kom je eraan?
Laten we het hopen, want er moeten wel wat cowboys overblijven die nog voor wat spectacel zorgen binnen nederland.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:52 schreef milagro het volgende:
Holleeder next dan maar
Hoewel, wie weet is Mieremet helemaal niet dood, maar houdt hij ons voor het lapje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |