abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31845001
Van www.at5.nl:

In de Gerrit van de Veenstraat (Amsterdam) is iemand doodgeschoten, vermoedelijk gaat het om Evert Hingst (een advocaat die in het criminele circuit betrokken is) ...
Er schijnt een uitgebrande terreinwagen teruggevonden te zijn
pi_31845052
GeenStijl:
quote:
UPDATE 18.49 uur: Het zou gaan om Evert Hingst, een advocaat die onder meer de zaken heeft behartigd van Sam Klepper en John Mieremet.
Had zelf ook geen schone handen: http://www.advocatie.nl/s(...)witwasadvocaat.shtml
pi_31845283
RTL Boulevard meldt dit nu ook. Nog geen bevestiging door politie.

'Doorzeefd met kogels'. John van den Heuvel aan de foon. Had vandaag nog contact gehad; zou interview met hem doen. Te laat ...
pi_31845295
John v/d Heuvel nu bij RTL Boulevard.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31845310
Klopt, van planet.nl:

--------------------------------------------------
Advocaat Hingst gearresteerd

Gepubliceerd op maandag 25 april 2005

AMSTERDAM (ANP) - De politie heeft de Amsterdamse advocaat Evert Hingst maandagochtend gearresteerd. Dat heeft een woordvoerder van de politie gezegd. De politie wil niet zeggen waarvoor de advocaat is aangehouden.

Hingst zat eind vorig jaar ook al een paar dagen in de cel op verdenking van valsheid in geschrifte. Justitie vermoedde toen dat de advocaat samenspande met een cliënt uit Den Bosch, die enkele miljoenen euro's aan drugsgeld en georganiseerde hennephandel zou hebben witgewassen.

In september deed justitie een huiszoeking in het advocatenkantoor van Hingst, Toenbreker in Amsterdam, en in twee van zijn privé-woningen. De advocaat heeft elke betrokkenheid altijd ontkend.
  Trouwste user 2022 maandag 31 oktober 2005 @ 19:09:31 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_31845327
Ik zie het op RTL. Met een Machinegeweer.Was volgens RTL de advocaat van veel topcriminelen zoals Sam Klepper.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31845366
Tja, een criminele ex advocaat minder
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31845412
Maar waarom zouden ze een advocaat willen liquideren?

Die man is toch misschien ook wel handig voor de andere partij?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_31845430
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
GeenStijl:
[..]

Had zelf ook geen schone handen: http://www.advocatie.nl/s(...)witwasadvocaat.shtml
In dat artikel staan alleen verdenkingen. Geen concrete bewijzen of veroordelingen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31845452
wat achtergrondinfo http://www.advocatie.nl/s(...)itwasadvocaat3.shtml

staat er al, sorry .
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:14:02 #11
92279 N.icka
Windforce 11
pi_31845455
Het zou me een zorg zijn
pi_31845457
Raar dat ze bij Boulevard 'aangeslagen' zijn. Ze deden toch zelf geen zaken met hem (behalve John dan)??
pi_31845481
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

In dat artikel staan alleen verdenkingen. Geen concrete bewijzen of veroordelingen.
Dat klopt, maar zulke verdenkingen komen natuurlijk ook niet zo maar uit de lucht vallen ...
pi_31845510
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Raar dat ze bij Boulevard 'aangeslagen' zijn. Ze deden toch zelf geen zaken met hem (behalve John dan)??
nu ja, John had met hem afgesproken (vandaag?) en nu dit, dan komt het ws toch wel dichtbij ..
pi_31845545
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tja, alles voor de kijkcijfers zullen we maar zeggen.
Wel apart dat John zei dat hij wel even schrok toen hij hoorde dat het die Hingst betrof en dan vooral de manier waarop hij dat zei: "Het schoot me even door mijn hoofd ... "
pi_31845556
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:15 schreef milagro het volgende:

[..]

nu ja, John had met hem afgesproken (vandaag?) en nu dit, dan komt het ws toch wel dichtbij ..
Hmja,
John had hem nog gesproken de afgelopen uren. En zou morgen een interview met hem hebben. Maar dat zal wel voor het eigen programma van John zijn (begint ook binnenkort geloof ik).
pi_31845575
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat klopt, maar zulke verdenkingen komen natuurlijk ook niet zo maar uit de lucht vallen ...
Inderdaad, alleen zijn verdenkingen in een artikel ook niet altijd volkomen terecht gebleken achteraf.

Zijn rol bij de moordpoging op Mieremet is overigens ook behoorlijk dubieus.
pi_31845584
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:17 schreef hiburg het volgende:

[..]

Tja, alles voor de kijkcijfers zullen we maar zeggen.
Wel apart dat John zei dat hij wel even schrok toen hij hoorde dat het die Hingst betrof en dan vooral de manier waarop hij dat zei: "Het schoot me even door mijn hoofd ... "
John had hem even ervoor nog gesproken. Kan me voorstellen dat je dan schrikt als je dit hoort ...
pi_31845621
Zo'n goede vriendjes waren Hingst en v/d Heuvel toch niet meer?
pi_31845731
Het is een ex-advocaat. Zie TT:
quote:
Ex-advocaat in Amsterdam vermoord

AMSTERDAM Voormalig strafrechtadvocaat
Evert Hingst is in de Gerrit van der
Veenstraat is Amsterdam geliquideerd.
Hij werd met een machinegeweer gedood.

Hingst liet zich onlangs uitschrijven
als advocaat.Hij wordt verdacht van
witwaspraktijken.Hingst deed veel zaken
voor criminelen.

Om de hoek in de Apollolaan werd vorig
jaar de vastgoedmagnaat Willem Endstra
geliquideerd.
Zie ook http://www.jurofoon.nl/nieuws/scrape/nieuwsitem.asp?item=25523
pi_31845789
Heel veel advocaten doen natuurlijk zaken voor criminelen. Snuggere opmerking van de NOS.
pi_31846512
lullig
pi_31848691
Da's bij mij om de hoek! Ik woon op een zijstraat van de Beethovenstraat, ter hoogte van de tramhalte Gerrit van der Veen.... damn!
pi_31849536
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:55 schreef iamredleader het volgende:
Da's bij mij om de hoek! Ik woon op een zijstraat van de Beethovenstraat, ter hoogte van de tramhalte Gerrit van der Veen.... damn!
HEb je het niet gezien dan? lijkt me wel kicke
pi_31850056
Is een beetje eigen schuld, ik weet me nog een artikel uit de telegraaf te herinneren. Dat ging over het feit dat een grote jongen bij die advocaat moest langs komen (om een achter af gebleken een onzinnig feit)... vervolgens toen die grote jongen de deur dicht sloeg, werd hij neergeschoten voor de deur bij die advocaat, dus het zit er dik in dat die advocaat gekregen heeft wat hij verdiende....

Kunnen we niet een poultje gaan doen wie de volgende is? Het zal me niks verbazen als Erik de V de volgende wordt die is de laatste tijd ook veel te veel met ze grote mond in de media geweest.

Cohen kan in ieder geval ze borst natmaken; Amsterdam is moordstad nummer 1

[ Bericht 2% gewijzigd door JohnDope op 31-10-2005 21:39:26 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')