Bron : FPquote:In Utrecht is vorige week op het Vredenburg een 14-jarige jongen van Surinaamse afkomst door vijf kaalgeschoren Nederlandse blanke jongens in elkaar geslagen en met een mes bedreigd. Het incident vond plaats op klaarlichte dag. De vijf belagers droegen legerkisten en trapten de Surinaamse jongen onderuit toen hij uit de bus stapte. Ze duwden hem vervolgens tegen de grond, hielden hem vast en dreigden met een mes.
Doordat een omstander te hulp schoot kon de 14-jarige knul vluchten. Ook de redder zette het op een lopen. De politie onderzoekt de zaak, maar wil nog niet spreken van een racistisch incident. Ze houdt het voorlopig op een laffe daad. De vader van de belaagde jongen noemt de daders echter racistische skinheads. Volgens het signalement van de politie gaat het om blanke jongens van 16 tot 17 jaar oud, gekleed in zwarte jacks, blauwe spijkerbroeken en forse schoenen die bekend staan als kistjes.
en dat is dan een excuus om met z,n allen een ander die alleen is te bedreigen? Aanpakken die kaalkoppen net zoals moslimfundies aangepakt moeten worden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:34 schreef Kwezel het volgende:
er zal vast wel iets aan vooraf gegaan zijn
Ja, een gebrek aan zuurstof bij de geboorte waarschijnlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:34 schreef Kwezel het volgende:
Ze bestaan dus tochquote:Doordat een omstander te hulp schoot kon de 14-jarige knul vluchten
als die niet weggerend was dan had ie waarschijnlijk ook klappen gekregen denk ik zo..quote:
Zei je dat ook als het allochtonen het waren ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Puberstreken man.![]()
Moet je naar de leeftijden kijken.
johquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:57 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
als die niet weggerend was dan had ie waarschijnlijk ook klappen gekregen denk ik zo..
Ja hoor. Ik ben namelijk zelf ook zo geweest. Na school meiden in elkaar meppen die me niet aanstonden, ben een heel vervelende meid geweest. Ben er niet trots op dat ik zo was, maar veel jongeren zijn zo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Zei je dat ook als het allochtonen het waren ?
Ach dat niet maar het is geen wereldnieuws he.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind het vrij stuitend dat er hier mensen het blijkbaar nog vergoeilijken ook.
Triest eigenlijk.
Geen wereldschokkend nieuws nee, wel van redelijk belang voor Nederland dunkt me.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef Crazyivan het volgende:
Ach dat niet maar het is geen wereldnieuws he.
12quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:06 schreef Crazyivan het volgende:
Pfff wat een nieuw hoe vaak gebeurd het per dag dat allochtonen autochtonen bedreigen??? Veel vaken heb ik het idee een beetje. (iemand cijfers daarover)
Waarom zou dat voor belang zijn?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geen wereldschokkend nieuws nee, wel van redelijk belang voor Nederland dunkt me.
Wat?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:21 schreef Crazyivan het volgende:
Waarom zou dat voor belang zijn?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, een gebrek aan zuurstof bij de geboorte waarschijnlijk.
Jezus wat een racistische opmerking.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:29 schreef Lucille het volgende:
Was de redder nu een Nederlander of niet?
Venco drop = zwartquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:33 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Jezus wat een racistische opmerking.
nee een bountyquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:29 schreef Lucille het volgende:
Was de redder nu een Nederlander of niet?
Hoezo een racistische opmerking, Meki geeft altijd de nationaliteit van mensen bij zijn posts, ik dit geval ontbrak de nationaliteit dus vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:33 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Jezus wat een racistische opmerking.
Wij prefereren de term: ongelovige varkens; dank u wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hoezo een racistische opmerking, Meki geeft altijd de nationaliteit van mensen bij zijn posts, ik dit geval ontbrak de nationaliteit dus vandaar mijn vraag.
Het was een grapje.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hoezo een racistische opmerking, Meki geeft altijd de nationaliteit van mensen bij zijn posts, ik dit geval ontbrak de nationaliteit dus vandaar mijn vraag.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, een gebrek aan zuurstof bij de geboorte waarschijnlijk.
Ja, want autochtonen doen zoiets niet zomaar!quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:34 schreef Kwezel het volgende:
Nou en, dat zijn toch infantiele josti's of niet dan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:04 schreef DarkDancer het volgende:
wel weer triest zo'n bericht.
maar er is in nederland gewoon onvrede over het beleid inzake criminele allochtonen.
sommige mensen beginnen nu zelf een soort razia op alles wat niet eruit ziet als een "arier".
wat had jij dan verwacht? dat men op universiteiten knokploegen op zou richten om allochtonen te molesteren?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou en, dat zijn toch infantiele josti's of niet dan.
Waarom zou je er dan uberhaupt een zingeving aan verbinden?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:18 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
wat had jij dan verwacht? dat men op universiteiten knokploegen op zou richten om allochtonen te molesteren?
zijn toch altijd de geestelijk zwakkere mensen die zich tot zulk achterlijk geweld overgaan...
word pas echt gevaarlijk als een intelligent persoon de leider wordt....
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:52 schreef oheng het volgende:
Nou dan ben ik maar een van de weinigen die het politiek incrrecte standpunt innemen:
Actie -> reactie.
quote:Dit is het logische gevolg van het gedrag van regeringen en maatschappelijke organisaties die niet begrijpen dat je verschillende niet kunt mixen zonder explosie gevaar.
Oh, je bent er zo eentjequote:Culturen mixen niet.
Geloven mixen niet.
Rassen mixen niet.
etc.
Dat ligt dus wel aan de achterlijkheid van bepaalde personen in combinatie met bvb slechte economie. Niet aan verschillende rassen, die hebben er geen zak mee te maken, je lult echt gigantisch dom uit je nek.quote:Hoe vaak moeten we die fout nog maken, de hele geschiedenis staat bomvol met voorbeelden waarbij de ene groep de andere in de haren vliegt, met vele doden tot gevolg. Het is het risico simpelweg niet waard. Dat de minder opgeleiden of de zwakkeren zich laten verleiden tot geweld is totaal irrelevant. Mocht Nederland in minder economisch vaarwater komen, dan zal de boel vrij spectaculair exploderen. Dat zit nou eenmaal in onze natuur.
ah joh, ze waren vast geprovoceerd..quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron : FP
Geen woorden voor
de kaalkopjes moeten hard gestraft worden
quote:De politie onderzoekt de zaak, maar wil nog niet spreken van een racistisch incident. Ze houdt het voorlopig op een laffe daad.
Als je eerst nou eens leest in plaats van zo opgefokt te doen. Wat ik zeg is dat als je verschillende groepen, of het nou voetbalclub aanhangers of rassen (zoals in dit topic) mengt, dat je dan een explosieve mix krijgt. De geschiedenis staat er bomvol mee.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:56 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
[..]
.
[..]
Oh, je bent er zo eentje.
[..]
Dat ligt dus wel aan de achterlijkheid van bepaalde personen in combinatie met bvb slechte economie. Niet aan verschillende rassen, die hebben er geen zak mee te maken, je lult echt gigantisch dom uit je nek.
nederlandse cultuur vind ik ook niks. en ik ben gewoon nederlander (beetje duits).quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:52 schreef oheng het volgende:
Culturen mixen niet.
Geloven mixen niet.
Rassen mixen niet.
Toegegeven, die uitspraken waren ietsje te stellig (verschilledne groepen hebben altijd interactie met elkaar).quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:19 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
nederlandse cultuur vind ik ook niks. en ik ben gewoon nederlander (beetje duits).
geloven mixen niet als de andere partij streng gelovig is.
rassen, pfff halfbloedjes zijn de mooiste dames![]()
Hij misschien niet... maar jij welquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Zei je dat ook als het allochtonen het waren ?
Omdat in dit land iedereen gelijk is, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En waarom is het nu opeens wel racisme en andersom niet?
Wat een onzin, huilebalk. Alsof racisme is voorbehouden aan blanken!quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:01 schreef oheng het volgende:
[..]
Omdat in dit land iedereen gelijk is, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen.
Volgende:quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef oheng het volgende:
[..]
Toegegeven, die uitspraken waren ietsje te stellig (verschilledne groepen hebben altijd interactie met elkaar).
En soms kan het inderdaad ook voordelen hebben, maar weegt het op tegen de nadelen zoals in de OP? Ik denk het niet.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
het lijkt me een beetje stupide om deze actie toe te schrijven aan actie---> reactie. tuurlijk is het zo dat er groepen in haarlem zijn die autochtonen op straat in elkaar sloegen en beroofden. en dat een stel schoffies van marokkaanse afkomst een man in geuzenveld verbrand hebben.
Heb je dat wel gelezen of bedenk je nu ter plekke dingen? Ik denk het laatste.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:52 schreef oheng het volgende:
Nou dan ben ik maar een van de weinigen die het politiek incrrecte standpunt innemen:
Actie -> reactie.
Dit is het logische gevolg van het gedrag van regeringen en maatschappelijke organisaties die niet begrijpen dat je verschillende niet kunt mixen zonder explosie gevaar.
Ach ja, die geweldadige autochtoon, met zijn dagelijkse wraakacties op geweld uit allochtone hoek. (...)quote:laat dan aub de autochtoon de slimste zijn en dit soort acties veroordelen en niet doen. logisch dus. ik snap overigens wel de volkswoede die ontstaan is na van gogh, maar wens geen fysieke- of wraakactie jegens moslims.
anders snappen we dadelijk niet meer wie de slimste is.
1. juist omdat ik het las gaf ik mijn reactie.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:12 schreef oheng het volgende:
Heb je dat wel gelezen of bedenk je nu ter plekke dingen? Ik denk het laatste.
[..]
Ach ja, die geweldadige autochtoon, met zijn dagelijkse wraakacties op geweld uit allochtone hoek. (...)
Waar heb je het over. Dit soort topics zijn in verhouding met allochtoon geweld tegen autochtonen zeldzaam. Waar maak je je druk om.![]()
Wat is er "speciaal en uniek" aan om niet zomaar willekeurige passanten aan te vallen?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:28 schreef oheng het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom je juist de autochtonen oproept tot kalmte. Uiterst merkwaardig.
Je wekt de indruk dat als er geweld van allochtonen tegen autochtonen is, dat dan de autochtonen zich om een of andere speciale, unieke reden zich moeten inhouden (in vergelijking met de "andersom situatie").
dat zeg ik omdat ik van mening ben dat mensen het goede voorbeeld kunnen geven. een geweldspiraal is niet het beste dat je kan hebben. iets cordater optreden, geen doofpotten en wat strengere straffen zie ik wel zitten.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:28 schreef oheng het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom je juist de autochtonen oproept tot kalmte. Uiterst merkwaardig.
Je wekt de indruk dat als er geweld van allochtonen tegen autochtonen is, dat dan de autochtonen zich om een of andere speciale, unieke reden zich moeten inhouden (in vergelijking met de "andersom situatie").
En natuurlijk maak ik me druk om dat de ene groep de andere groep te lijf gaat, daarom zeg ik ook dat verschillende groepen mensen zeer slecht met elkaar op kunnen schieten. Daar hebben we nu weer een voorproefje van in Parijs. Geen enkele hoeveelheid educatie en voorlichting die daar tegen helpt (zie ook naar het opleidingsniveau van een samir a.)
He-he grappemaker. Ik snapte niet waarom zoalshetis zich specifiek richtte tot de autochtonen.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat is er "speciaal en uniek" aan om niet zomaar willekeurige passanten aan te vallen?
Aha, ok dan begrijp ik je motivatie.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zeg ik omdat ik van mening ben dat mensen het goede voorbeeld kunnen geven. een geweldspiraal is niet het beste dat je kan hebben. iets cordater optreden, geen doofpotten en wat strengere straffen zie ik wel zitten.
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:28 schreef TrenTs het volgende:
Foto's van de daders die onder de geuzennaam 'kaalkopjes' gaan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus zwart van buiten en blank van binnen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:36 schreef Kwezel het volgende:
[..]
nee een bounty
half nederlands / half surinaams
Checkquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat heeft het afstraffen van een onschudlige passant te maken met het opkomen voor je land?
iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Check [afbeelding] dan zie je ongeveer wat meneer verstaat onder eigen land.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |