Erbij Zit: 10/100mbit Usb Adapter Floppydrive ( Deze Dell heeft 2 sloten, 1 voor accu, en 1 voor Cdspeler/Floppydrive, of een extra accu) Cdromdrive Extra accu dus.
Tevens zit er een Pcmcia Wireless (11mbit) kaartje bij.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
Dit zijn hele lekkere laptopjes, alleen is het een bekend probleem dat het beeld soms stopt met werken. Het losschroeven van het toetsenbord lost dit probleem op.
sorry voor het ontbreken van de vraagprijs, ik wilde net gaan editten, en toen ontplofte de voeding van mijn desktop pc! teringzooi. De laptop mocht ik hebben via stage, maarja, echt nuttig gebruik ik hem niet, en ik zit niet zo heel ruim qua geld aangezien ik ook niet echt tijd voor een baantje heb.
Dat het beeld stopt met werken had ik met een andere laptop van hetzelfde type, het was bij ons echter een kapot reepje geheugen.
150 euro genoteerd, volgens de taxatie van tweakers.net is 175 euro een nette prijs.
Voorlopig nog even niet. Als ik de laptop niet kan verkopen, en ik hou hem zelf wil ik die accu er ook graag bij houden. Iemand anders nog boven de 150?
Op dinsdag 1 november 2005 17:47 schreef friemel het volgende: voor 160 mag Soepje hem van mij komen halen, opsturen mag ook, en dan verzendkosten delen?
ja ik kan hem best ergens heen brengen, ik heb OV. Is dan wel makkelijk als we ergens op het station Afspreken (met een kopje koffie ) Moet dan wel doordeweeks zijn, en het liefst s'avonds of einde v.d. middag ivm met werk etc.
160 van saboteur staat genoteert, ik geef Soepje nog even de kans om te reageren, aangezien zij als eerste 160 bood. Als ik vanavond nog geen reactie heb, is ie voor jou.
Friemel, kun je me even mailen at jaromir at home dot nl , ik ben volgende week in assen, ik zou hem wel af willen halen tegen contante betaling, dus geen rompslomp
-> volg m'n trend, dan ben je pas een echte vent