NEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:05 schreef Chanandler het volgende:
Hoi, ik ben weer terug. Ik kom jullie weer lastigvallenLeuk hea
heeft je pa een bmw 7 en een leuke cabrio?quote:
Welke van de 2, die witte?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
heeft je pa een bmw 7 en een leuke cabrio?
en heb jij op zijn minst een audi tt'tje gekregen voor je verjaardag?
zo nee dan maak je bij haar geen kans
fackin rijke biatch
maarja ze is wel kei relaxt.
Jij bent ook wel lief hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:09 schreef Chanandler het volgende:
Ik deed altijd aardig tegen jou RoOoYtJuH
Welke? Die in het wit of oranje?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
fackin rijke biatch
Nee, me pa rijd in een opel comboquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
fackin rijke biatch
Veel plezierquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maarja ik ga naar school, een of andere hoeren informatie avond
Have funquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maarja ik ga naar school, een of andere hoeren informatie avond
Die oranje dus.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej die midden onder zit. met da donkere haar
Als dat zo'n type is dan ging ze mij niet aardig vindenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:14 schreef B_BOY het volgende:
oranje roze
mij vind ze wel aardig. maar ze vind je wel aardig maar ze begint niets met je.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als dat zo'n type is dan ging ze mij niet aardig vinden
Is ralph lauren en tommy hilfiger dragen ook goedquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mij vind ze wel aardig. maar ze vind je wel aardig maar ze begint niets met je.
ze is verder heel relaxt ook tegen mij terwijl wij geen dikke bmw op de stoep hebben staan en ze gaat ook gewoon keihard mee zuipen in de kroeg (ja bier en wijn gewoon) but she's hard to get.
Ken ze, Mn bijna vriendin is ook zo, heb dr toch zover gekregen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mij vind ze wel aardig. maar ze vind je wel aardig maar ze begint niets met je.
ze is verder heel relaxt ook tegen mij terwijl wij geen dikke bmw op de stoep hebben staan en ze gaat ook gewoon keihard mee zuipen in de kroeg (ja bier en wijn gewoon) but she's hard to get.
maak er burberry en stone island van en je maakt misschien een kansje.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:18 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Is ralph lauren en tommy hilfiger dragen ook goed
quote:
Idd, ben blij dat ik maar 4 uur in die mentorklas zitquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:30 schreef B_BOY het volgende:
geen lekkere wijven.nl
nog een keer danquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:36 schreef B_BOY het volgende:
ik ga naar de harmonie repetitie ciao ciao
Onze clusterklas zitten wel lekkere meidenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:34 schreef B_BOY het volgende:
messenga dat is niet gek nee
Dat konijn in het grijs? das een manwijfquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:36 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is dat ding in het midden rechts ? een jongen of meisje ?
Moiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |