Mijn toetsweek is woensdag afgelopen, dan voetbal kijken natuurlijk, misschien toch nog een soort van feestquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:21 schreef Palau het volgende:
[..]
Na de toetsweek meteen die avond party
Ik pas ze zelf aanquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:21 schreef Palau het volgende:
[..]
Je moet dan wel ongeveer deze grootte aanhouden he want anders komt het minder mooi uit,.
En als je nog wat nodig hebt, kun je da gewoon hier zeggen
stel er zijn meer slachtoffers van hem, en een daarvan doet wel aangifte, hij wordt opgepakt, dan lijkt het een tamelijk 'onschuldig iemand'. Bij meerder aangiftes wordt er al seriuezer naar gekeken. Als niemand nou aangifte doet hoeft hij zich helemaal nie druk te maken...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:12 schreef Talena het volgende:
Aangifte heeft voor mijn gevoel geen zin omdat ik zo weinig van hem weet..
Haha, nee hoor ik vind het súper chill, maar goed.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:22 schreef Ayaxola het volgende:
Blowen vind ik trouwens ook echt dom, maargoed
Palau is lievquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:22 schreef Palau het volgende:
[..]
Je ava heeft af en toe kuren
En speciaal voor jou :
HEY MERC!
Precies..quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
stel er zijn meer slachtoffers van hem, en een daarvan doet wel aangifte, hij wordt opgepakt, dan lijkt het een tamelijk 'onschuldig iemand'. Bij meerder aangiftes wordt er al seriuezer naar gekeken. Als niemand nou aangifte doet hoeft hij zich helemaal nie druk te maken...
Nee, dat bedoel ik toch, zie maar wat er van komtquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha, nee hoor ik vind het súper chill, maar goed.
Niet zo chill om de persoon van wie je al 2 jaar houdt te zien liggen in de mcdonalds hae.
En dat is nog maar 1 van de 6 vragenquote:2. Een historische “nalatenschap” van Ford, welke de bekwaamheid van Ford om naar het “build-to-order” (BTO) model over te gaan beïnvloed, is de product variëteit. Wat zijn de aan product design/development gerelateerde zaken (issues), in het geval dat Ford het zou overwegen om een nieuw model te introduceren? ( Zie ook H 5 in Heizer & Render en de collegesheets ‘product design’). Bespreek in je antwoord ook de rol van component leveranciers enerzijds en dat van Ford “product life cycle “ (PLC) anderzijds.
drinken ook?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:22 schreef Ayaxola het volgende:
Blowen vind ik trouwens ook echt dom, maargoed
Ja, nou, zo is mijn bijnaam, omdat ik een hele smalle taille heb, en ook niet heel breed ben, maar verder juist heel erg gespierd. In verhouding zeg maarquote:
kan dat niet gewoon in dick brunataalquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:27 schreef Gizmore het volgende:
Even een voorbeeld van wat ik moet beantwoorden voor die leuke case assignment waar ik de ballen niet meer van snap:
[..]
En dat is nog maar 1 van de 6 vragen
Whehe, nee. Maar het is nogal vaag want overal staan die termen anders opgeschreven, dus ik kom er niet echt meer uitquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:28 schreef Boeman het volgende:
[..]
kan dat niet gewoon in dick brunataal
Het valt nog mee in Nederland...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:29 schreef Renesite het volgende:
Talena!!!!![]()
![]()
meisje!!!
Jezus, wat een boel randdebielen wonen in dit kut land op deze wereld![]()
Toch aangifte doen! Al is het maar voor je eigen gevoel, als je het niet doet heb je er misschien spijt van!!
Gatverdamme wat erg![]()
Jawel, maar dit heeft niet betrekking op dehele wereld, zo ben ik dan weer wel.quote:
quote:Als ik ooit een slim word wil ik gerne bij een touropator reizen inkopen en/of samenstellen. Da's sjiek zegt m'n moeke.
je doet overkomen alsof Nederland een uitzonderlijke situatie isquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, maar dit heeft niet betrekking op dehele wereld, zo ben ik dan weer wel.
Dat probeer ik dus onbewust te doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:33 schreef Boeman het volgende:
[..]
je doet overkomen alsof Nederland een uitzonderlijke situatie is
Soms heb ik het idee dat het wel zo isquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:33 schreef Boeman het volgende:
[..]
je doet overkomen alsof Nederland een uitzonderlijke situatie is
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:32 schreef Gizmore het volgende:
Volgens mij heb ik een kloon van Maikuuul gevonden:
Fotoboek van Allure_
[..]
quote:31.10.2005 Ik op m'n hendig sjiekst.
Maikuuul's vriendinnetjequote:Op maandag 31 oktober 2005 17:36 schreef Imberr het volgende:
[..]de naam van 1 van de foto's ook:
[..]
Ik vind het té verdachtquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:36 schreef Imberr het volgende:
[..]de naam van 1 van de foto's ook:
[..]
Hij ook al? Dribbel is wel jammerquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:42 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waar is de op? En waarom is Elmaikel geband?
OP is verwijderd ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:42 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waar is de op? En waarom is Elmaikel geband?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
hoi
check ook even mn reactie in dat fotoboek
Was iemand daarbij met die ban-aanvraag? Wil wel weten voor wie ie dat dan deedquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
OP is verwijderd ofzo![]()
ELM: ban-aanvraag![]()
Dribbelquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Was iemand daarbij met die ban-aanvraag? Wil wel weten voor wie ie dat dan deed
Even zoeken danquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Dribbeler is een topic in FB daarover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |