Om even een korte verklaring af te leggen van gister.
Ik was met m'n vriend naar de mac. daarvoor beetje veel zitten blowen.
M'n vriend zei al dat hij niet had geslapen die nacht en alleen maar had ontbeten.
![]()
Het was ontzettend benauwd en druk in de mac, eindelijk waren we aan de beurt,
Vriendjelief begon met bestellen maar hij praatte steeds langzamer en zachter.
Ik vroeg wat er aan de hand was maar hij zei niets terug.
Opeens viel hij om met zn ogen en mond open. Ik helemaal in paniek, heel de macdonalds in paniek. Ik kreegweer een hyperventilatie-aanval. M'n vriend komt langzaam weer bij, en werd naar een bank getild. Ik zag hem langzaam weer kleur op zijn wangen krijgen, maar m'n hersenen snapten nogsteeds niet wat er nou precies was gebeurd. Om al die heisa erom heen maar even samen te vatten, hij komt bij, krijgt cola en is weer helemaal happy terwijl ik de heletijd zat te huilen.
Toen het allemaal een beetje voorbij was, ging hij naar huis toe, want hij voelde zich toch niet 100%.
Ik ga met de tram terug, ik stap uit samen met een marokaanse/turkse jongen.
Hij loopt achter me aan en begint te roepen en fluiten. Mijn hoofd stond er op dat moment totaal niet naar, en dus negeerde ik hem.
Inmiddels was ik al bij mijn huis, en haal mn huissleutel te voorschijn.
De jongen begint mij in te halen en stelt zich voor als Achmed.
Hij vraagt hoe ik heet en pakt me hand.
Ik wilde mijn hand terug dus ik zeg dat ik echt moet gaan.
Hij zei dat ik helemaal nergens naar toe ging en dat ik maar even moet wachten omdat ik zo'n mooi meisje was.
Hij vroeg of ik een nummer heb, ik zei: "ja en ook een vriend doeii".
![]()
Hij: "Jammer hooorrr, ik vind je namelijk echt geil."
Terwijl hij dit zegt drukte hij me tegen m'n voordeur aan en begint me overal aan te raken.
Ik zeg dat hij moet stoppen, en ik probeer aan te bellen bij mn huis.
Hij werd dwingender en hij probeerde mn broek uit te doen terwijl hij me in een soort van houdgreep had. Ik raakte WEER helemaal in paniek en begin te gillen.
Hij: "oke oke, wacht maar ik weet toch waar je woont doei schat"
Ik helemaal huilend naar binnen, m'n vader de hele buurt door.
Grote chaos in mn hoofd.
En toen ging ik fokken, vandaar dat ik een beetje chago gisteravond was
![]()
Sorry als dit verhaal lichtelijk chaotisch was, maar gisteravond was sowieso helemaal chaotisch.