Hahaha, nee hoor straatverbod heeft geen zin maar een mailtje naar mijn vrouw welquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaha dat valt wel mee hoor...![]()
enne... ik geloof dat ik niet zo slim ben geweest hiermee... moet ik al bang worden?? straatverbod aanvragen enzo?? ownee jij was getrouwd en ik heb het mail adres van je vrouw
ik ben zo lang, dat past niet op het forumquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik zie liever een totaalplaatje...![]()
he wat vervelend voor jequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor straatverbod heeft geen zin maar een mailtje naar mijn vrouw wel![]()
ach....meisjes van dertig zijn toch te jong voor mij....quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ben zo lang, dat past niet op het forum
2m.10?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Laat 'r de boel maar kapotpoetsen: gele tanden kleuren mooi bij haar oogwit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:39 schreef milagro het volgende:
ragragragragragrag
tandglazuur vliegt je om de oren
dat is maar goed ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ach....meisjes van dertig zijn toch te jong voor mij....![]()
Dan moet je wel heeeeeel erg lang zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ben blij dat je wat aan het PSP gebeuren hebtquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:19 schreef Art_Core het volgende:
De midddag in een notedop: Lieske begon de dag verdrietig omdat ze rode vlekjes op haar gezicht heeft en omdat ze niet kan meesporten met de rest, maar heeft zich na een peptalk van Rob en Nathalie herpakt. Joost heeft weer een gekkigheidje bedacht, werkt Dido daarmee (een kunstroute door het huis te markeren met plastic zakjes) danig op de zenuwen waardoor Dido alleen nog maar rookt en thee drinkt, Menno vindt het sporten wel tof en Roel niet dus die laat zich niet meer zien. Chantal drukt epileert eveneens haar snor.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:40 schreef avonne het volgende:
De nieuwe fiets staat trouwens niet op de site van de Kijkshop
Hummie heeft haar geld teruggevraagd, denk ik, en naar een andere winkel gegaan
Die heb ik even gemist?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:45 schreef milagro het volgende:
Joost gaat even naar de Alber Heijn, zie ik
Volgens mij is het roeiapparaat ook vervangenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ONT. is nu alleen de fiets vervangen? De andere dingen waren toch ook niet van top kwaliteit![]()
ja joh ben lekker bezig hoor!! deze is redelijk simpel natuurlijk maar voor hier precies mooiquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben blij dat je wat aan het PSP gebeuren hebt![]()
Zal het vanavond aan Anja doorgeven en even je crea laten zien![]()
ONT. is nu alleen de fiets vervangen? De andere dingen waren toch ook niet van top kwaliteit![]()
¤ 145,00quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.thuisshop.com/index.html?lang=nl&target=d1.html
ook door een ander merk??quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Volgens mij is het roeiapparaat ook vervangen
quote:
Dat geldt gelukkig voor heel veel meisjes dames van jouw leeftijd....quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is maar goed ook
alhoewel... mn man is niet gek veel jonger dan jij hoor, val wel beetje op oudere mannen
Neequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die heb ik even gemist?Bedoel je dat blauwe mandje?
quote:
Grappig, ik ben ook 1.85quote:
ow je hebt dus toch wel ervaring met meisjes dames van mijn leeftijd??quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat geldt gelukkig voor heel veel meisjes dames van jouw leeftijd....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |