abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31839248
Goidag!

Ik ben dit jaar in september 17 geworden, en ook begonnen aan een HBO-opleiding Elektrotechniek aan de Hanzehogeschool Groningen...
Foute keuze dus, ik vind het niks aan... Conclusie, ik wil er mee stoppen en volgend jaar iets anders doen...
Maar nu zit ik dus met het probleem dat ik nog partieel leerplichtig ben (heb ib-groep en gemeente opgebeld e.d.)...
Dus kan ik blijkbaar gewoon niet ermee stoppen...
Maar ondertussen "verspeel" ik dus mooi wel een jaar studiefinanciering e.d....
Is hier niet een of andere vage regeling voor dat ik vrijstelling kan krijgen van de leerplicht o.i.d.???
Of ben ik gewoon de lul? :p .....

Moiii! Iboeboe
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:37:12 #2
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_31839344
Je kunt toch overstappen van studie? Mijn vriendin heeft toenertijd de pabo gedaan voor een jaar en is overgestapt naar HBO richting CE. Was geen probleem hoor..
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_31839519
Ja, maar het probleem is dat ik nog niet 100% zeker weet wat ik wel wil gaan doen...
pi_31844976
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:43 schreef Iboeboe het volgende:
Ja, maar het probleem is dat ik nog niet 100% zeker weet wat ik wel wil gaan doen...
bel de leerplichtambtenaar in de gemeente (elke gemeente heeft er 1) en probeer daar iets mee te regelen. ik had bv dat ik niet meer in kon stromen in een studie, behalve een avondschoolstudie (krijg je geen stufi voor), en hij raade me dan ook aan om dat te doen (terwijl ik eigenlijk wel 5 dagen in de week school moest doen).
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_31853950
als je 17 ben krijg je toch geen stufi ? dus je verspeelt het ook niet
ik maak feiten van eventuele twijfels
pi_31873100
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:27 schreef tKrieK het volgende:
als je 17 ben krijg je toch geen stufi ? dus je verspeelt het ook niet
op het hbo en de uni heb je de prestatiebeurs, zijn beurs is nu bv geschat op 4 jaar, en als hij doorgaat verspeelt hij 1 jaar. daarom kan je het wel verspelen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')