abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:10:13 #151
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_31874161
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:04 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik ervaar het echt wel anders

Hoe langer ik samen ben met mijn vriend, hoe meer ik ervan geniet, hoe meer ik aan hem gehecht ben, en hoe minder ik zin heb om het ooit nog met een ander te doen.

geef me eens één goede reden waarom ik nieuwsgierig moet worden wat betreft sex met een ander
Kijk mn stelling geldt natuurlijk niet als je nooit in de verleiding komt. Maar als je veel nieuwe mensen leert kennen. Je dus ook in aanraking komt met het andere geslacht, charmante jongens of sexy meisjes tegenkomt die laten bliojken dat ze jou wel zien zitten dan wordt t voor veel mensen lastig, zeker als je het verder nooit ervaren hebt...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:15:26 #152
91306 GF
Kingwood
pi_31874323
Je bent gewoon zelf zwak en dat probeer je te verbergen met je arrogantie. Ik heb zo vaak de kans gehad om vreemd te gaan.
Unspoken words were understood
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:25:07 #153
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31874652
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:09 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Naja t lijkt me niet dat je een mening kan hebben over dit als je t niet ervaren hebt

Hmmmm sex is lekker, maar ik heb t nog nooit gedaan...
Jij weet dus ook niet wat je van oorlog vindt ? Of heb je al eens midden in een oorlog gezeten?
Misschien vind je het wel leuk
Zo niet, dan toch...
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:34:59 #154
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_31874969
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:25 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Jij weet dus ook niet wat je van oorlog vindt ? Of heb je al eens midden in een oorlog gezeten?
Misschien vind je het wel leuk
Eens. Sex en het hebben van relaties zit in mijn ogen deels "voorgeprogrammeerd" het kan heel goed zijn dat iemand die het nog niet heeft gehad het heel erg kan missen. Het zijn misschien niet de eerste levensbehoeften, maar ze komen vlak na eten en bijvoorbeeld onderdak.

Je weet in elk geval grotendeels zeker wel wat je mist als je het nog niet hebt gehad.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:36:04 #155
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31875013
Om het trouwens even over JoeyT te hebben: Ik snap wel wat hij bedoeld, en ik geef hem daar ook helemaal gelijk in. De rest gaat er een beetje overdreven tegenin vind ik eigenlijk.
1 punt vind ik wel minder van wat ik onthouden heb... en dat is dat je relatie niet goed kan zijn als je nog met niemand anders sex heb gehad of nog geen relatie heb gehad.
Als het je eerste relatie is dan is het net super, en zet je je er helemaal voor in !
En dan is de sex misschien de eerste paar keren niet zo denderend, maar dan is het leuk om steeds meer te leren.

Wat betreft hetgene dat als je je eerste vriend/vriendin hebt en dus je maar met 1 persoon sex gehad hebt (dat je ervoor geen one night stands oid gehad heb dus he), lijkt het me wel dat je na een paar jaar weleens denkt van hoe zou het met die of met die zijn of gewoon met iemand anders.
Zo niet, dan toch...
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:02:20 #156
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_31875904
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:36 schreef Topmaat het volgende:
lijkt het me wel dat je na een paar jaar weleens denkt van hoe zou het met die of met die zijn of gewoon met iemand anders.
Het lijkt me dat iedereen wel eens gedachten of fantasieen of een ander heeft...
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:05:08 #157
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_31876000
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef Frezer het volgende:

[..]

Eens. Sex en het hebben van relaties zit in mijn ogen deels "voorgeprogrammeerd" het kan heel goed zijn dat iemand die het nog niet heeft gehad het heel erg kan missen. Het zijn misschien niet de eerste levensbehoeften, maar ze komen vlak na eten en bijvoorbeeld onderdak.

Je weet in elk geval grotendeels zeker wel wat je mist als je het nog niet hebt gehad.
Mwa, ik denk zelfs er voor, biologisch gezien is ons enige doel op deze aarde onszelf voortplanten. Eten en onderdak zijn alleen middelen om te zorgen dat dat niet onmogelijk wordt (door dood te gaan).
For great justice!
pi_31876834
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:05 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Mwa, ik denk zelfs er voor, biologisch gezien is ons enige doel op deze aarde onszelf voortplanten.
Lulkoek, dat zou betekenen dat homo's en aseksuelen een doelloos bestaan leiden.
pi_31877026
quote:
Om het trouwens even over JoeyT te hebben: Ik snap wel wat hij bedoeld, en ik geef hem daar ook helemaal gelijk in. De rest gaat er een beetje overdreven tegenin vind ik eigenlijk.
1 punt vind ik wel minder van wat ik onthouden heb... en dat is dat je relatie niet goed kan zijn als je nog met niemand anders sex heb gehad of nog geen relatie heb gehad.
Als het je eerste relatie is dan is het net super, en zet je je er helemaal voor in !
En dan is de sex misschien de eerste paar keren niet zo denderend, maar dan is het leuk om steeds meer te leren.

Wat betreft hetgene dat als je je eerste vriend/vriendin hebt en dus je maar met 1 persoon sex gehad hebt (dat je ervoor geen one night stands oid gehad heb dus he), lijkt het me wel dat je na een paar jaar weleens denkt van hoe zou het met die of met die zijn of gewoon met iemand anders.
En als je dan met 2 mensen sex hebt gehad, denk je hoe zou het zijn met 3 mensen? En met 3 mensen 4 en ga zo maar door, tot dat je met de hele wereld sex hebt gehad.

Mijn moeder heeft naast mijn vader nog nooit met iemand anders sex gehad en ze zijn nog steeds gelukkig getrouwd.
pi_31878720
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik mezelf overschat toch? Ik zei dat ik arrogant ben
Dom is niet hij die een domheid begaat, doch hij die ze daarna niet weet te verbergen.
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:29:19 #161
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_31879049
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:28 schreef Kloot-Jan het volgende:

[..]

Lulkoek, dat zou betekenen dat homo's en aseksuelen een doelloos bestaan leiden.
Is dat niet zo dan?
For great justice!
  woensdag 2 november 2005 @ 09:13:46 #162
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_31888753
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef Frezer het volgende:

[..]

Precies en als je de gedachtegang van Joey verder zou doortrekken zou niemand ooit aan seks beginnen, want waarom zou je er aan beginnen als je het toch niet mist omdat je niet weet wat het is.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 2 november 2005 @ 09:14:20 #163
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_31888761
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:29 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Is dat niet zo dan?
Nu moeten Schtoppel en Annie zich nog melden en dan zijn we weer compleet.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 2 november 2005 @ 09:27:29 #164
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_31889000
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:10 schreef JoeyT het volgende:

[..]

die laten bliojken dat ze jou wel zien zitten dan wordt t voor veel mensen lastig, zeker als je het verder nooit ervaren hebt...
En voor mensen die het al wel ervaren hebben..
Was wel een inkoppertje hoor..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  woensdag 2 november 2005 @ 09:31:42 #165
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31889078
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:27 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

En voor mensen die het al wel ervaren hebben..
Was wel een inkoppertje hoor..
Hey B.A
Jij kan het niet laten om het inkoppertje in te koppen??
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  woensdag 2 november 2005 @ 09:35:23 #166
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_31889138
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:31 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Hey B.A
Jij kan het niet laten om het inkoppertje in te koppen??
Heyy Pieter!

Ja ik dacht 'kop op! Laat ik het inkoppertje maar inkoppen..'
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_31889375
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:14 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nu moeten Schtoppel en Annie zich nog melden en dan zijn we weer compleet.
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_31889523
Yoooooooo Schtoppel hier! Nou ik ben toch erg blij dat mocht ik ooit nog een wijf krijgen, ik toch flink heb kunnen rondraggen

Ik heb altijd gezegd dat ik niets tegen rondneuken heb. Maar die klerelijers van jongens en meisjes die zo nodig vreemd moeten gaan kunnen wat mij betreft gegen die Mauer. Doe dat dan godverdomme voor je een relatie met iemand hebt of maak het uit.
Gaap Goals rulezzz!
pi_31889565
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:54 schreef M_Schtoppel het volgende:
Yoooooooo Schtoppel hier! Nou ik ben toch erg blij dat mocht ik ooit nog een wijf krijgen, ik toch flink heb kunnen rondraggen

Ik heb altijd gezegd dat ik niets tegen rondneuken heb. Maar die klerelijers van jongens en meisjes die zo nodig vreemd moeten gaan kunnen wat mij betreft gegen die Mauer. Doe dat dan godverdomme voor je een relatie met iemand hebt of maak het uit.

Rondneuken
pi_31889582
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:54 schreef M_Schtoppel het volgende:
Jij bent dus WEL goed bezig geweest begrijp ik
pi_31889683
Inderdaad, want IK ga tenminste niet vreemd, ik veroorzaak geen zielepijn bij kleine lieve bambi's. En ik betaal er ook nog eens keurig voor, hoe netjes wil je het hebben?
Gaap Goals rulezzz!
pi_31889838
  woensdag 2 november 2005 @ 10:16:40 #173
91306 GF
Kingwood
pi_31889987
Lieve bambi's
Unspoken words were understood
  woensdag 2 november 2005 @ 11:49:53 #174
88139 JoeyT
pi_31892332
quote:
.

Zo bedoel ik t dus niet. Ik bedoel meer dat je ervaring nodig hebt om alles uit je relatie te halen. Dus ervaring op t gebied van sex, maar bv ook ervaring met relaties. Dus ik bedoel niet dat je geen goede relatie kan hebben zonder die ervaring, ik zeg dat je een betere relatie kan hebben als je die ervaring wel hebt. En dat is dus niet t zelfde...
  woensdag 2 november 2005 @ 11:51:22 #175
88139 JoeyT
pi_31892368
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:20 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Dom is niet hij die een domheid begaat, doch hij die ze daarna niet weet te verbergen.
een domheid hoef je niet te verbergen, een domheid omarm je...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')