Kijk mn stelling geldt natuurlijk niet als je nooit in de verleiding komt. Maar als je veel nieuwe mensen leert kennen. Je dus ook in aanraking komt met het andere geslacht, charmante jongens of sexy meisjes tegenkomt die laten bliojken dat ze jou wel zien zitten dan wordt t voor veel mensen lastig, zeker als je het verder nooit ervaren hebt...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ervaar het echt wel anders
Hoe langer ik samen ben met mijn vriend, hoe meer ik ervan geniet, hoe meer ik aan hem gehecht ben, en hoe minder ik zin heb om het ooit nog met een ander te doen.
geef me eens één goede reden waarom ik nieuwsgierig moet worden wat betreft sex met een ander
Jij weet dus ook niet wat je van oorlog vindt ? Of heb je al eens midden in een oorlog gezeten?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja t lijkt me niet dat je een mening kan hebben over dit als je t niet ervaren hebt
Hmmmm sex is lekker, maar ik heb t nog nooit gedaan...![]()
Eens. Sex en het hebben van relaties zit in mijn ogen deels "voorgeprogrammeerd" het kan heel goed zijn dat iemand die het nog niet heeft gehad het heel erg kan missen. Het zijn misschien niet de eerste levensbehoeften, maar ze komen vlak na eten en bijvoorbeeld onderdak.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:25 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Jij weet dus ook niet wat je van oorlog vindt ? Of heb je al eens midden in een oorlog gezeten?
Misschien vind je het wel leuk![]()
Het lijkt me dat iedereen wel eens gedachten of fantasieen of een ander heeft...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:36 schreef Topmaat het volgende:
lijkt het me wel dat je na een paar jaar weleens denkt van hoe zou het met die of met die zijn of gewoon met iemand anders.
Mwa, ik denk zelfs er voor, biologisch gezien is ons enige doel op deze aarde onszelf voortplanten. Eten en onderdak zijn alleen middelen om te zorgen dat dat niet onmogelijk wordt (door dood te gaan).quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Eens. Sex en het hebben van relaties zit in mijn ogen deels "voorgeprogrammeerd" het kan heel goed zijn dat iemand die het nog niet heeft gehad het heel erg kan missen. Het zijn misschien niet de eerste levensbehoeften, maar ze komen vlak na eten en bijvoorbeeld onderdak.
Je weet in elk geval grotendeels zeker wel wat je mist als je het nog niet hebt gehad.
Lulkoek, dat zou betekenen dat homo's en aseksuelen een doelloos bestaan leiden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mwa, ik denk zelfs er voor, biologisch gezien is ons enige doel op deze aarde onszelf voortplanten.
En als je dan met 2 mensen sex hebt gehad, denk je hoe zou het zijn met 3 mensen? En met 3 mensen 4 en ga zo maar door, tot dat je met de hele wereld sex hebt gehad.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:36 schreef Topmaat het volgende:
Om het trouwens even over JoeyT te hebben: Ik snap wel wat hij bedoeld, en ik geef hem daar ook helemaal gelijk in. De rest gaat er een beetje overdreven tegenin vind ik eigenlijk.
1 punt vind ik wel minder van wat ik onthouden heb... en dat is dat je relatie niet goed kan zijn als je nog met niemand anders sex heb gehad of nog geen relatie heb gehad.
Als het je eerste relatie is dan is het net super, en zet je je er helemaal voor in !
En dan is de sex misschien de eerste paar keren niet zo denderend, maar dan is het leuk om steeds meer te leren.
Wat betreft hetgene dat als je je eerste vriend/vriendin hebt en dus je maar met 1 persoon sex gehad hebt (dat je ervoor geen one night stands oid gehad heb dus he), lijkt het me wel dat je na een paar jaar weleens denkt van hoe zou het met die of met die zijn of gewoon met iemand anders.
Dom is niet hij die een domheid begaat, doch hij die ze daarna niet weet te verbergen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik mezelf overschat toch? Ik zei dat ik arrogant ben
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:28 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Lulkoek, dat zou betekenen dat homo's en aseksuelen een doelloos bestaan leiden.
Precies en als je de gedachtegang van Joey verder zou doortrekken zou niemand ooit aan seks beginnen, want waarom zou je er aan beginnen als je het toch niet mist omdat je niet weet wat het is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Eens. Sex en het hebben van relaties zit in mijn ogen deels "voorgeprogrammeerd" het kan heel goed zijn dat iemand die het nog niet heeft gehad het heel erg kan missen. Het zijn misschien niet de eerste levensbehoeften, maar ze komen vlak na eten en bijvoorbeeld onderdak.
Je weet in elk geval grotendeels zeker wel wat je mist als je het nog niet hebt gehad.
Nu moeten Schtoppel en Annie zich nog melden en dan zijn we weer compleet.quote:
En voor mensen die het al wel ervaren hebben..quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
die laten bliojken dat ze jou wel zien zitten dan wordt t voor veel mensen lastig, zeker als je het verder nooit ervaren hebt...
Hey B.Aquote:Op woensdag 2 november 2005 09:27 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
En voor mensen die het al wel ervaren hebben..![]()
Was wel een inkoppertje hoor..![]()
Heyy Pieter!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hey B.A![]()
Jij kan het niet laten om het inkoppertje in te koppen??![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu moeten Schtoppel en Annie zich nog melden en dan zijn we weer compleet.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:54 schreef M_Schtoppel het volgende:
Yoooooooo Schtoppel hier! Nou ik ben toch erg blij dat mocht ik ooit nog een wijf krijgen, ik toch flink heb kunnen rondraggen
Ik heb altijd gezegd dat ik niets tegen rondneuken heb. Maar die klerelijers van jongens en meisjes die zo nodig vreemd moeten gaan kunnen wat mij betreft gegen die Mauer. Doe dat dan godverdomme voor je een relatie met iemand hebt of maak het uit.
Jij bent dus WEL goed bezig geweest begrijp ikquote:Op woensdag 2 november 2005 09:54 schreef M_Schtoppel het volgende:
Yoooooooo Schtoppel hier! Nou ik ben toch erg blij dat mocht ik ooit nog een wijf krijgen, ik toch flink heb kunnen rondraggen
Zo bedoel ik t dus niet. Ik bedoel meer dat je ervaring nodig hebt om alles uit je relatie te halen. Dus ervaring op t gebied van sex, maar bv ook ervaring met relaties. Dus ik bedoel niet dat je geen goede relatie kan hebben zonder die ervaring, ik zeg dat je een betere relatie kan hebben als je die ervaring wel hebt. En dat is dus niet t zelfde...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:36 schreef Topmaat het volgende:
Om het trouwens even over JoeyT te hebben: Ik snap wel wat hij bedoeld, en ik geef hem daar ook helemaal gelijk in. De rest gaat er een beetje overdreven tegenin vind ik eigenlijk.
1 punt vind ik wel minder van wat ik onthouden heb... en dat is dat je relatie niet goed kan zijn als je nog met niemand anders sex heb gehad of nog geen relatie heb gehad.
.
Wat betreft hetgene dat als je je eerste vriend/vriendin hebt en dus je maar met 1 persoon sex gehad hebt (dat je ervoor geen one night stands oid gehad heb dus he), lijkt het me wel dat je na een paar jaar weleens denkt van hoe zou het met die of met die zijn of gewoon met iemand anders.
een domheid hoef je niet te verbergen, een domheid omarm je...quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:20 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Dom is niet hij die een domheid begaat, doch hij die ze daarna niet weet te verbergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |