Je hoeft ook niet zeggen dat je geen ervaring hebt, daar komen ze snel genoeg achterquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vertel het dan gewoon niet... Nergens voor nodig toch...
En ookal komt t de 2e date ter sprake dan lieg je toch gewoon...quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het onderwerp 'eerdere relaties' pas na twee, drie maanden bij ons voor.
Als het goed is, ken je elkaar dan al zo goed dat het je niet echt meer uit maakt.
Een vriendin van me kreeg trouwens ook iets met een jongen die nog maagd was, en dat vond ze alleen maar heel speciaal.
denk dat dat vooral in je eigen hoofd zit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet zeggen dat je geen ervaring hebt, daar komen ze snel genoeg achter![]()
Maar dan heb je toch geneukt en de volgende keer heb je dus wel ervaring...quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet zeggen dat je geen ervaring hebt, daar komen ze snel genoeg achter![]()
Ja dat schiet lekker op..quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En ookal komt t de 2e date ter sprake dan lieg je toch gewoon...
Nouja, dat zou ik dan weer niet doen, ik zou het namelijk erg sneu en oppervlakkig vinden als de ander me daarom niet meer zou willen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En ookal komt t de 2e date ter sprake dan lieg je toch gewoon...
Ja dat zou me dus echt niet boeien... Ik vind een meisje dat op dr 25e nog maagd is ook minder aantrekkelijk als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:43 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Nouja, dat zou ik dan weer niet doen, ik zou het namelijk erg sneu en oppervlakkig vinden als de ander me daarom niet meer zou willen.
Wat ik ervan begrepen heb in ieder geval is dat het ONGELOFELIJK moeilijk is om een meid klaar te laten komenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch geneukt en de volgende keer heb je dus wel ervaring...
En zo moeilijk is neuken nou ook weer niet...
Waarom schiet dat dan niet op?quote:
nou, dat vind ik een beetje oppervlakkig van jequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat zou me dus echt niet boeien... Ik vind een meisje dat op dr 25e nog maagd is ook minder aantrekkelijk als ik eerlijk ben.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat zou me dus echt niet boeien... Ik vind een meisje dat op dr 25e nog maagd is ook minder aantrekkelijk als ik eerlijk ben.
Nou zal ik je uit die nachtmerrie halen... Als je met je tong heen en weer kan gaan dan moet t toch lukken. Zeker als je vraagt waar ze t lekker vindt... Met de hand vind ik t trws nog makkelijker...quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb in ieder geval is dat het ONGELOFELIJK moeilijk is om een meid klaar te laten komenmaar dat weet ik natuurlijk ook alleen maar uit verhalen/films
![]()
We zien wel weerAls het zover is dan komt het vast wel in orde. Daar ben ik niet bang voor.
Dat verschilt behoorlijk per meisje volgens mij.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb in ieder geval is dat het ONGELOFELIJK moeilijk is om een meid klaar te laten komenmaar dat weet ik natuurlijk ook alleen maar uit verhalen/films
![]()
studeerde aan de VU ben dit jaar naar Uva gegaan dus we zijn geen studiebuddies meer... Ik kan je best eens toevoegen op msn als je dat wiltquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:47 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nou, dat vind ik een beetje oppervlakkig van je![]()
Het kan namelijk een heleboel redenen hebben dat iemand nog maagd is.
geheel offtopic, maar studeerde jij nou aan de VU of niet?
Do whatever you likequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:48 schreef JoeyT het volgende:
Ik kan je best eens toevoegen op msn als je dat wilt![]()
We zullen zienquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou zal ik je uit die nachtmerrie halen... Als je met je tong heen en weer kan gaan dan moet t toch lukken. Zeker als je vraagt waar ze t lekker vindt... Met de hand vind ik t trws nog makkelijker...
Is niet oppervlakkig. Ik ben gewoon beetje lastig op t gebied van sex, t gaat me ook niet perse om de redenen maar meer om t geile aspectquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:47 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nou, dat vind ik een beetje oppervlakkig van je![]()
Het kan namelijk een heleboel redenen hebben dat iemand nog maagd is.
geheel offtopic, maar studeerde jij nou aan de VU of niet?
Kijk als mijn vriendinnetje nou ook eens zei dan was ik volkomen gelukkig...quote:
hehe ja dat is weer heel wat anders... Zit toch wel een groot verschil tussen 15 en 25... Toen ik 15 was was ik ook nog maagd. Meisje waar ik 7 jaar mee heb gehad was ook nog maagd (ik 16 zij 17)quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:58 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben blij dat mijn vriend mij wel geild vond, ondanks het feit dat ik op mijn 15de, toen we een relatie kregen nog nooit eerder geneukt had.
Ben je dan ook nooit nieuwsgierig naar een andere jongen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:58 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben blij dat mijn vriend mij wel geil vond, ondanks het feit dat ik op mijn 15de, toen we een relatie kregen nog nooit eerder vrijwilliggeneukt had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |