Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:01 schreef Breetai het volgende:
[..]
Naar mijn idee kan je zat dingen die hun ook nooit voor elkaar kunnen krijgen.
Voor de rest zeg je zelf dat je al stukken vooruit bent gegaan. Als je dat een beetje voortzet dan komt het naar mijn idee goed.
Of je dan stopt met versieren of niet ligt dan helemaal aan jezelf. Ik kan je aanraden je sociale skillz toch een beetje te onderhouden als je een relatie hebt.
Waar zeg ik dat laatste dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef Breetai het volgende:
Plato. Wat wil jij dan. Gewoon een vriendin waar je eeuwig bij blijft of ook nog eens verder kijken na een tijdje.
Naar mijn idee kan je ook gewoon veel vrouwen versieren zonder dat je meteen als klootzak moet gedragen.
Precies, dus het is geen kwestie van respect of bewondering.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:01 schreef Breetai het volgende:
[..]
Naar mijn idee kan je zat dingen die hun ook nooit voor elkaar kunnen krijgen.
Het is meer jaloersheid denk ik. Waarom kunnen hun dat wel zo gemakkelijk en ik niet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, dus het is geen kwestie van respect of bewondering.
Het is inderdaad een zekere vorm van jaloezie eb daarnaast speelt frustratie over het eigen "falen" een rol.quote:
Compleet mee eens..quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zeg dat wel ja
"Zodra je de achttien voorbij bent, neemt iedereen aan dat je het wel al eens hebt gedaan."
Heb het nog niet helemaal gelezen, maar ga zo eens kijken. Het ergste is dat je je nu moet identificeren met die lui. Mensen gaan serieus denken dat er sociaal iets mis met je is. Terwijl dat op zich echt wel meevalt. Ik ga veel uit, heb veel vrienden/bekenden, ben altijd wel actief bezig (soms zelfs té actief) met vanalles en nog wat en ik zie er zeker niet slecht uit
Aan de ene kant is het fijn om te weten dat er meer mensen zijn met dat probleem, aan de andere kant bevestigt dat wel weer het kut gevoel in jezelf.
Ik heb gigantisch respect voor die lui die al honderden vriendinnetjes gehad hebben en al duizenden keren geneukt hebben. Ik krijg het nog niet met één iemand voor elkaar
Is misschien inderdaad wel wat jaloezie ja. Maar in mijn ogen is er toch geen enkele reden om jaloers te zijn op die players enzo. Aan de andere kant zij krijgen het wel voor elkaar en wij niet dan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:03 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Het is meer jaloersheid denk ik. Waarom kunnen hun dat wel zo gemakkelijk en ik niet?
Maar die andere mensen hebben vast ook "respect" bewondering voor wat BttD wel kan en hun niet...
Ik ben ook wel jaloers op m'n vriendinnen die de ene na de andere gozer om hun vinger weten te windenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:03 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Het is meer jaloersheid denk ik. Waarom kunnen hun dat wel zo gemakkelijk en ik niet?
Maar die andere mensen hebben vast ook "respect" bewondering voor wat BttD wel kan en hun niet...
Ik vond het er wel een beetje staan alsofquote:
Origineel had ik me ook voorgesteld om eerst een gewone relatie te hebben en daarna eens verder te kijken. Alleen dat verder kijken lukt nog niet zo goed.quote:Wat betreft die eerste vraag kan ik daar geen antwoord op geven, maar ik had denk ik inderdaad graag eerst wat rondgekeken.
Nee hoor, dat stond er niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:08 schreef Breetai het volgende:
Ik vond het er wel een beetje staan alsof
Zijn jouw vriendinnen zulke slettebakken dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook wel jaloers op m'n vriendinnen die de ene na de andere gozer om hun vinger weten te windenik heb echt t idee alsof ik iets mis ofzo. ik kan net zo goed een enorm bordje met 'loser' om m'n nek hangen denk ik soms
Je bent wel erg goed op de hoogte van de inhoud van Cherry's fotoboek.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn jouw vriendinnen zulke slettebakken dan?Als ik die 2 op die foto van de efteling zie zou ik toch niet zeggen dat dat echte mannenverslindsters zijn eerlijk gezegd...
Standaard procedure in dit soort topics, ff het fotoboek doorbladerenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent wel erg goed op de hoogte van de inhoud van Cherry's fotoboek.![]()
Dat heb ik ook alleen maar om te communiceren. Juist omdat ik in dit soort topics post zal ik daar geen foto's plaatsenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Standaard procedure in dit soort topics, ff het fotoboek doorbladeren.
Ernstig teleurgesteld in het jouwe overigens...
die zijn t ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn jouw vriendinnen zulke slettebakken dan?Als ik die 2 op die foto van de efteling zie zou ik toch niet zeggen dat dat echte mannenverslindsters zijn eerlijk gezegd...
wat stomquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook alleen maar om te communiceren. Juist omdat ik in dit soort topics post zal ik daar geen foto's plaatsen![]()
Daarentegen heb ik wel het lef om een MSN-adres in mijn profiel te vermelden.quote:
Ok, waar blijven de foto's van de rest danquote:
Jij bent dan ook geen vrouw die constant wordt lastig gevallen door frusto's op MSN...quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarentegen heb ik wel het lef om een MSN-adres in mijn profiel te vermelden.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen vrouw die constant wordt lastig gevallen door frusto's op MSN...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Deze discussie kunnen we trouwens beter voortzetten in de slowchat.![]()
Jawel. Volgens Joey wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:59 schreef GF het volgende:
Waarom zou je jaloers zijn of respect hebben voor de mensen die de 1 na de ander hebben. Zo goed zijn die mensen blijkbaar niet in staat een volwassen relatie aan te gaan. Dat het ook nog eens sletterig is maakt het compleet. Ik zou in ieder geval niks willen met een meid voor wie ik nr. 25 ben en na een week alweer een ex. Op naar nr. 26. Goh, dan hoef je misschien niet meer hier te posten. Verder koop je er niks voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |