Whahahaquote:Op donderdag 3 november 2005 00:37 schreef illusions het volgende:
[..]
ok, met zo'n instelling blijf je wel maagd ja.. wat een vergelijking, nintendo's![]()
Daarom netquote:Op donderdag 3 november 2005 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zaterdag ben ik niet in utrecht
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zaterdag ben ik niet in utrecht
"Love is in the air, everywhere you look around".quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Een paar opmerkingen in de single-reeks dat ze er niet onaardig uitziet en mevrouw loopt meteen naast haar schoenen...
Ja, maar ik vraag me af waarom jij je gezicht altijd in dit soot topics laat zien. Ik ben hier ten minste met een reden.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:59 schreef dawg het volgende:
Ah, Plato is ook weer van de partij, zie ik.
Ik probeer jullie, in het kader van mijn studie, psychologisch te doorgronden.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag me af waarom jij je gezicht altijd in dit soot topics laat zien. Ik ben hier ten minste met een reden.![]()
Doorgaans ontvangen proefpersonen een financiële vergoeding.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik probeer jullie, in het kader van mijn studie, psychologisch te doorgronden.
ik wist helemaal niet dat jij psychologie studeerdequote:Op donderdag 3 november 2005 20:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Niks daarvan. Gewoon leedvermaak.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, jij als geboren womanizer komt ons alleen maar uitlachen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben hier uiteraard ook slechts als ramptoerist.
Laat dat toerist maar weg...quote:Op donderdag 3 november 2005 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben hier uiteraard ook slechts als ramptoerist.
Jij hebt het door.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, jij als geboren womanizer komt ons alleen maar uitlachen.![]()
Enige bescheidenheid zou je goed doenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Idols kijken is ook wel goed voor dehet ego
het is ook nooit goedquote:Op donderdag 3 november 2005 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Enige bescheidenheid zou je goed doen...
Ja natuurlijk, bedankt voor de mededeling !quote:Op donderdag 3 november 2005 21:00 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh jongens, ik heb net toch zo heerlijk gerukt he? Willen jullie dat weten?
Kom op zeg... dat doet toch iedereen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |