Daar was het te laat voor, naar m'n gevoel. Het was mij achteraf ook niet gelukt Napoleon te verslaan binnen die 50 jaar die de "space race" voor mij duurde.quote:Op maandag 7 november 2005 21:20 schreef Monidique het volgende:
Je kunt toch oorlog voeren om hen te beletten op die manier te winnen?
quote:Op maandag 7 november 2005 19:25 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zoww.. hij heeft ook gauw opgegeven dat d'r geen patch uitkomt
maar goed.. succes...
Nah, ik wacht gewoon op de update, maar ik ben droevig gestemd. Ik denk niet dat de patch het FOW probleem oplost en ik ben niet van plan om een nieuwe pc te kopen. (ik kan niet upgraden want ik heb een laptop)quote:Op maandag 7 november 2005 21:24 schreef 4br4x4s het volgende:
[..]
Nou, zo snel heeft ie 't niet opgegeven!
mooi op tijdquote:Ga maar is slapen
quote:
jawel.... om ongeveer 12 uur zal ik hem hebbenquote:Please allow 3-5 days delivery.
zul je zien dat je hem eerder krijgt dan wijquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:41 schreef Frollo het volgende:
CD-wow heeft 'm zojuist verstuurd! Nog een paar daagjes slapen!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:50 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zul je zien dat je hem eerder krijgt dan wij
quote:If you open the Civ4CiviliationInfos.xml file and edit the "bAIPlayable" and "bPlayable" settings to 1 instead of zero (for the Barbarians), the Barbarians become playable as a civilization. When you choose the barbarians as a civ in the menu, you will be able to choose two skill levels. Minors or barbarians.
Minors are a a minor civilization which can found cities and so forthe just as any other civ could. They play as the Native American indians with Sid Meier as the head barbarian {not kidding}. Each city they found becomes an indian tribe {the cherokee, navajo, olmec, apache etc...}
When you choose the Barbarian Skill setting you play as the actual barbarians you normally see attacking everyone. You cannot found cities and just basically wander around the map trying to attack someone.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:50 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zul je zien dat je hem eerder krijgt dan wij
Hehequote:Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef Ericjuh het volgende:
ik wil graag aan het spel beginnen met een nieuw topic.. dus deze moet ff vol..
quote:[Barbarianverhaal]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |